Известие

Collapse
No announcement yet.

Прецизна Настройка на ГИ ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Ясно, така вече сметките са верни и Пгаз 1400е ок като стойност
    Спокойно си го вдигни докато изравниш времената на празен ход и после я изпипай
    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

    Comment


    • Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
      Ясно, така вече сметките са верни и Пгаз 1400е ок като стойност
      Спокойно си го вдигни докато изравниш времената на празен ход и после я изпипай
      Искаш да кажеш - да вдигна диференциалното нялягане докато тук се получи коефициент "1" ?



      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • Вдигнах диференциалното с още около 0,1 bar и автоматичната настройка мина успешно.



        Мисля, че тази базова настройка е приемлива. Следва прецизната.

        Покрай цялата работа не разбрах, защо софтуерът препоръчва увеличаване размера на дюзите (по-трудното), вместо вдигане на налягането (по-лесното), след като двете неща са общо взето равностойни, стига налягането да стои в някакви нормални граници.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • Така вече е ок, като се докара под 1.1 коефициент на празен ход е Добре.
          Софта го препоръчва понеже при текущата настройка си има налягане и той подразбира че това е работното налягане за тоя редуктор и затова препоръчва промяна на дюзите. Също така всеки редуктор поддържа различно стабилно налягане.
          Аз примерно сега съм с Томасето Антарктик супер за 250KW и може да работи с П Газ до 2.5 бара, а повечето редуктори не могат над 1.8-2 бара
          EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
          EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
          NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

          Comment


          • Eco.. как е настройката, доизпипа ли я вече
            EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
            EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
            NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

            Comment


            • Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
              Eco.. как е настройката, доизпипа ли я вече
              Към момента въртя само градско и съдейки по логовете на бензиновия компютър, няма кой-знае какво да се пипа по газовата. След събиране на данни от извънградско, ще реша, дали и какво да коригирам и най-малкото ще линеаризирам газовата карта.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • След 1000 км извънградски пробег адаптацията на бензиновия компютър е в норми:



                Колата върви прилично, разходът с климатик и при скорости 100 - 140 е около 12,5.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • Хм, а моя на high loads Защо стои 1.00000?
                  156 2.0TS

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                    Хм, а моя на high loads Защо стои 1.00000?
                    Това само може да те радва. 1,00 е идеалната стойност. Допустимото е 0,95 - 1,05. Мисля, че при още 2 стотни извън този интервал записва грешка.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • Е то толкова идеално, че чак ме притеснява.
                      Дали може да има някакъв проблем, щото low loads ми е избягал много - 0.8 стана, поръчах си кабел вече), а high loads не мърда?
                      156 2.0TS

                      Comment


                      • Няма друга причина за да не мърда, освен в самия компютър. Този 0,8 ще го оправиш, като направиш сместа на газ малко по-бедна.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • има има, "мудна" ламбда примерно
                          EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                          EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                          NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                          Comment


                          • Е миналия месец я взех оригинална бош, чисто нова...
                            156 2.0TS

                            Comment


                            • Впредвид стойностите на адаптивните параметри (FRA factor high loads = 0,984 и FRA factor low loads = 1,047 )

                              си мисля, че в зоната на ниските натоварвания сместа е леко бедна а в тази на високите - леко богата.

                              За да се приближат още тези стойности до 1, следва да се нанесат корекции по газовите коефициенти и по-конкретно по тези в зоната на ниските натоварвания.

                              Въпрос:

                              Съществува ли някаква по-ясна дефиниция затова, коя е зоната на ниски натоварвания ? До колко ms бензинови времена?

                              Или да прилагам железния метод "проба - грешка" ?


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • Индивидуално е според колата и нейният диапазон на времена. Масово колите са с времена оът 2 до 12милисек (+- малко) , моята е с времена до 18-20мс, а има коли с времена до над 30мс, което се сещате, че при тях (тия с 30мс макс време) разни стойности от 8-10мс са слаб товар , а при други е макс товар.
                                Вариана е да се кара в всички режими и да се гледа в Таблцата какви са времената в различните товари.
                                П.с извинете за правописа , но от телефона ми е зор да пиша
                                Last edited by don_pepone; d.m.y г., 07:16.
                                EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                                EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                                NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                                Comment

                                Working...
                                X