Известие

Collapse
No announcement yet.

Прецизна Настройка на ГИ ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • По-добре на този етап не пипай налягането. Ако го свалиш, и пуснеш настройката, времената ще се вдигнат и има опасност да имаш недохранване във високите обороти, което не е добра идея.

    Ако все пак искаш да свалиш налягането, ще трябва да сложиш още по-големи дюзи.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • Ясно мерси, и аз мисля да коригирам по таблицата. Гледам, че софтуера на фобос има опция да си запазя конфигурацията във файл и после отново да си я заредя.
      Sport Wagon 2.0TS|LPG

      Comment


      • Първоначално публикувано от Friday Покажи съобщение
        Ясно мерси, и аз мисля да коригирам по таблицата. Гледам, че софтуера на фобос има опция да си запазя конфигурацията във файл и после отново да си я заредя.
        Точно така. Ако разгледаш конфигурационните файлове в текстов вид, може да се окаже, че ти е по-лесно да ги коригираш като текст вместо през графичния интерфейс.

        Примерно, тази карта:




        е от тази конфигурация:



        <?xml version="1.0" encoding="utf-16"?>
        <GASECUConfiguration Version="2.1">
        <Configuration Version="1.0.2.16">
        <BuzzerMode>0</BuzzerMode>
        <CombinedSensorID>6</CombinedSensorID>
        <CorrAccCorr0>-10;-10;-7;-5;0;0;0;0;0;0;0;0;</CorrAccCorr0>
        <CorrAccEnable>0</CorrAccEnable>
        <CorrAccNDis>24;24;12;8;1;1;1;1;1;1;1;1;</CorrAccNDis>
        <CorrAccNDur>40;40;24;12;4;4;4;1;1;1;1;1;</CorrAccNDur>
        <CorrAccOutlet>-200</CorrAccOutlet>
        <CorrAccThrshld>300;300;450;600;1000;1000;1000;100 0;1000;1000;1000;1000;</CorrAccThrshld>
        <CorrDecCorr0>0;0;0;0;0;0;0;0;0;0;0;0;</CorrDecCorr0>
        <CorrDecEnable>0</CorrDecEnable>
        <CorrDecNDis>1;1;1;1;1;1;1;1;1;1;1;1;</CorrDecNDis>
        <CorrDecNDur>1;1;1;1;1;1;1;1;1;1;1;1;</CorrDecNDur>
        <CorrDecOutlet>200</CorrDecOutlet>
        <CorrDecThrshld>-1000;-1000;-1000;-1000;-1000;-1000;-1000;-1000;-1000;-1000;-1000;-1000;</CorrDecThrshld>
        <CutOffBack2IdleEnable>0</CutOffBack2IdleEnable>
        <CutOffBack2IdleMaxRPM>1400</CutOffBack2IdleMaxRPM>
        <CutOffBack2IdleTonGInj>2.5</CutOffBack2IdleTonGInj>
        <CutOffExitEnable>0</CutOffExitEnable>
        <CutOffExitEnrich>120</CutOffExitEnrich>
        <CutOffExitMaxRPM>6000</CutOffExitMaxRPM>
        <CutOffExitNSquirts>20</CutOffExitNSquirts>
        <CylPair>0;17;34;51;68;85;102;119;</CylPair>
        <CylSelected>0</CylSelected>
        <DeltaPGPHystAuto>300</DeltaPGPHystAuto>
        <DeltaPGUpperAuto>2600</DeltaPGUpperAuto>
        <Displacement>2000</Displacement>
        <DutyFreqLPGInj>35</DutyFreqLPGInj>
        <Emrgcy2PetMaxLoadOnGAS>100</Emrgcy2PetMaxLoadOnGAS>
        <Emrgcy2PetRetryAfter>10</Emrgcy2PetRetryAfter>
        <Emrgcy2PetRetryEnable>1</Emrgcy2PetRetryEnable>
        <Emrgcy2PetRetryFailed>20</Emrgcy2PetRetryFailed>
        <EmrgcyLPGPress>500</EmrgcyLPGPress>
        <EmrgcyTWater>10</EmrgcyTWater>
        <EnginePetInjRenixType>0</EnginePetInjRenixType>
        <EnginePower>155</EnginePower>
        <EngineTurboType>0</EngineTurboType>
        <EngineType>0</EngineType>
        <ExtraInjMethod>0</ExtraInjMethod>
        <ExtraInjMultiplier>100</ExtraInjMultiplier>
        <ExtraInjPostProc>1</ExtraInjPostProc>
        <ExtraInjSensArr>0.5;0.5;0.5;0.5;0.5;0.5;0.5;0.5;0 .5;0.5;0.5;0.5;</ExtraInjSensArr>
        <ExtraInjSlope>0.75</ExtraInjSlope>
        <FreqLPGInj>10000</FreqLPGInj>
        <FullGroup2Semi>0</FullGroup2Semi>
        <G2PLowGasSource>0</G2PLowGasSource>
        <G2POnGinjShortEnable>1</G2POnGinjShortEnable>
        <G2POnPgasEnable>1</G2POnPgasEnable>
        <G2POnPrfVltgEnable>1</G2POnPrfVltgEnable>
        <G2POnPulseLackEnable>1</G2POnPulseLackEnable>
        <G2POnRPMTroubleEnable>1</G2POnRPMTroubleEnable>
        <G2POnTclntEnable>1</G2POnTclntEnable>
        <GasLevel20>12</GasLevel20>
        <GasLevel40>40</GasLevel40>
        <GasLevel60>75</GasLevel60>
        <GasLevel80>85</GasLevel80>
        <GasLevelSensorDir>0</GasLevelSensorDir>
        <GasLevelSensorID>0</GasLevelSensorID>
        <GasLevelSensorType>0</GasLevelSensorType>
        <GasType>0</GasType>
        <Grid>
        <X00>0.63;0.63;0.63;0.63;0.63;0.67;0.66;0.66;0.65; 0.65;0.66;0.65;</X00>
        <X01>0.68;0.68;0.68;0.68;0.68;0.72;0.73;0.74;0.73; 0.72;0.73;0.72;</X01>
        <X02>0.71;0.71;0.71;0.71;0.71;0.75;0.76;0.77;0.76; 0.75;0.76;0.75;</X02>
        <X03>0.78;0.78;0.78;0.78;0.78;0.82;0.83;0.83;0.83; 0.83;0.83;0.82;</X03>
        <X04>0.81;0.81;0.81;0.81;0.81;0.85;0.86;0.86;0.86; 0.86;0.86;0.85;</X04>
        <X05>0.83;0.83;0.83;0.83;0.83;0.87;0.88;0.88;0.87; 0.87;0.88;0.87;</X05>
        <X06>0.79;0.79;0.79;0.79;0.79;0.83;0.84;0.85;0.84; 0.84;0.85;0.84;</X06>
        <X07>0.75;0.75;0.75;0.75;0.75;0.79;0.8;0.81;0.8;0. 8;0.8;0.79;</X07>
        <X08>0.74;0.74;0.74;0.74;0.74;0.78;0.78;0.78;0.78; 0.78;0.79;0.78;</X08>
        <X09>0.74;0.74;0.74;0.74;0.74;0.78;0.78;0.78;0.78; 0.78;0.79;0.78;</X09>
        <X10>0.74;0.74;0.74;0.74;0.74;0.77;0.78;0.77;0.78; 0.78;0.78;0.77;</X10>
        <X11>0.74;0.74;0.74;0.74;0.74;0.77;0.78;0.77;0.78; 0.78;0.78;0.77;</X11>

        </Grid>
        <GridCols>500;1000;1500;2000;2500;3000;3500;4000;4 500;5000;5500;6000;</GridCols>
        <GridCorrCyl>0;0;0;0;0;0;</GridCorrCyl>
        <GridCorrLean>0;0;-3;-3;-3;-3;-3;-3;-3;-3;-3;-3;</GridCorrLean>
        <GridCorrRich>0;0;3;3;3;3;3;3;3;3;3;3;</GridCorrRich>
        <GridRows>2;2.5;3;3.5;4.5;6;8;10;12;14;16;18;</GridRows>
        <InjectorType>12</InjectorType>
        <InjStirDur>5</InjStirDur>
        <InjStirTon>1.5</InjStirTon>
        <InterpType>1</InterpType>
        <JointSquirtNCycles>0</JointSquirtNCycles>
        <JointSquirtTon>0</JointSquirtTon>
        <L1Inverse>0</L1Inverse>
        <L2Inverse>0</L2Inverse>
        <LambdaSensor1>0</LambdaSensor1>
        <LambdaSensor2>255</LambdaSensor2>
        <LowGasPressureDur>0.5</LowGasPressureDur>
        <MAP0>0</MAP0>
        <MAPMax>0</MAPMax>
        <MAPSensorType>65535</MAPSensorType>
        <MazdaLean>0</MazdaLean>
        <ModelMultiAC>0.68;0.68;0.74;0.81;0.84;0.86;0.82;0 .78;0.76;0.76;0.76;0.76;</ModelMultiAC>
        <ModelNodesAC>12</ModelNodesAC>
        <ModelOffsetAC>500</ModelOffsetAC>
        <ModelRPMcorr>
        <X00>-7;-7;-7;-7;-7;-1;-2;-2;-4;-4;-2;-4;</X00>
        <X01>-2;-2;-2;-2;-2;3;5;6;5;3;5;3;</X01>
        <X02>-4;-4;-4;-4;-4;2;3;4;3;2;3;2;</X02>
        <X03>-3;-3;-3;-3;-3;2;3;3;3;3;3;2;</X03>
        <X04>-3;-3;-3;-3;-3;1;3;3;3;3;3;1;</X04>
        <X05>-3;-3;-3;-3;-3;2;3;3;2;2;3;2;</X05>
        <X06>-4;-4;-4;-4;-4;1;2;4;2;2;4;2;</X06>
        <X07>-4;-4;-4;-4;-4;1;3;4;3;3;3;1;</X07>
        <X08>-3;-3;-3;-3;-3;2;2;2;2;2;3;2;</X08>
        <X09>-3;-3;-3;-3;-3;2;2;2;2;2;3;2;</X09>
        <X10>-3;-3;-3;-3;-3;1;3;1;3;3;3;1;</X10>
        <X11>-3;-3;-3;-3;-3;1;3;1;3;3;3;1;</X11>
        </ModelRPMcorr>
        <ModelSegmentAC>0;2.25;3;3.5;4.5;6;8;10;12;14;16;2 5.5;</ModelSegmentAC>
        <NCylinders>4</NCylinders>
        <NozzleDiam>2.4</NozzleDiam>
        <PGasCorrArray>26;21;16;13;9;6;3;0;-3;-5;-7;-9;-11;-13;-15;</PGasCorrArray>
        <PGasCorrRefVal>600</PGasCorrRefVal>
        <PGasCorrStep>50</PGasCorrStep>
        <PGasCorrType>1</PGasCorrType>
        <PGasNominal>1289</PGasNominal>
        <PGMoutType>1</PGMoutType>
        <PreInjNCycles>1000</PreInjNCycles>
        <PreInjTgasMax>10</PreInjTgasMax>
        <PreInjTimeout>30</PreInjTimeout>
        <PreInjTon>0</PreInjTon>
        <PreInjTpetMin>5</PreInjTpetMin>
        <PressureInputID>8</PressureInputID>
        <PressureInputPMax>7459</PressureInputPMax>
        <PressureInputPMin>-311</PressureInputPMin>
        <PressureInputType>3</PressureInputType>
        <PressureRelieveEnable>1</PressureRelieveEnable>
        <PressureRelieveMaxPGas>2500</PressureRelieveMaxPGas>
        <PressureRelieveTonGInj>2</PressureRelieveTonGInj>
        <PulsesAbsent>90</PulsesAbsent>
        <ReducerID>3</ReducerID>
        <RPMColdEng>500</RPMColdEng>
        <RPMHotEng>500</RPMHotEng>
        <RPMPinNoiseRej>0</RPMPinNoiseRej>
        <RPMRatio>1</RPMRatio>
        <RPMRatioMul>1</RPMRatioMul>
        <RPMSensorType>4</RPMSensorType>
        <RPMSftyLowerEnable>0</RPMSftyLowerEnable>
        <RPMSftyLowerHyst>100</RPMSftyLowerHyst>
        <RPMSftyLowerLimit>600</RPMSftyLowerLimit>
        <RPMSftyUpperEnable>0</RPMSftyUpperEnable>
        <RPMSftyUpperHyst>500</RPMSftyUpperHyst>
        <RPMSftyUpperLimit>6000</RPMSftyUpperLimit>
        <RPMSource>0</RPMSource>
        <RPMTrouble>0</RPMTrouble>
        <StartOnGas>0</StartOnGas>
        <SuspendedGasInj_0>0</SuspendedGasInj_0>
        <SuspendedGasInj_1>0</SuspendedGasInj_1>
        <SuspendedGasInj_2>0</SuspendedGasInj_2>
        <SuspendedGasInj_3>0</SuspendedGasInj_3>
        <SuspendedGasInj_4>0</SuspendedGasInj_4>
        <SuspendedGasInj_5>0</SuspendedGasInj_5>
        <SuspendedGasInj_6>0</SuspendedGasInj_6>
        <SuspendedGasInj_7>0</SuspendedGasInj_7>
        <SuspendedGasInjMask>0</SuspendedGasInjMask>
        <TempColdEng>30</TempColdEng>
        <TempHotEng>45</TempHotEng>
        <TGasCorrArray>-13;-11;-9;-8;-7;-5;-4;-3;-1;0;2;4;5;7;9;</TGasCorrArray>
        <TGasCorrRefVal>-30</TGasCorrRefVal>
        <TGasCorrStep>10</TGasCorrStep>
        <TGasCorrType>1</TGasCorrType>
        <TGasSensorType>1</TGasSensorType>
        <TimeColdEng>30</TimeColdEng>
        <TimeHotEng>5</TimeHotEng>
        <TimeLPGValve>2</TimeLPGValve>
        <TimeShiftCylPG>0.5</TimeShiftCylPG>
        <TimeWaiting>600</TimeWaiting>
        <TOffHoldFreqInj>400</TOffHoldFreqInj>
        <TonInjMin>2100</TonInjMin>
        <TonMaxSftyEnable>0</TonMaxSftyEnable>
        <TonPetMax>60;60;60;60;60;60;60;60;60;60;60;60;</TonPetMax>
        <TpetAUX_Enable>0</TpetAUX_Enable>
        <TpetAUX_MAP>85;170;255;340;425;510;595;680;765;85 0;935;1020;</TpetAUX_MAP>
        <TpetAUX_Ton>
        <X00>0;0;0;0;0;0;0;0;0;0;0;0;</X00>
        <X01>0;0;0;0;0;0;0;0;0;0;0;0;</X01>
        <X02>0;0;0;0;0;0;0;0;0;0;0;0;</X02>
        <X03>0;0;0;0;0;0;0;0;0;0;0;0;</X03>
        <X04>0;0;0;0;0;0;0;0;0;0;0;0;</X04>
        <X05>0;0;0;0;0;0;0;0;0;0;0;0;</X05>
        <X06>0;0;0;0;0;0;0;0;0;0;0;0;</X06>
        <X07>0;0;0;0;0;0;0;0;0;0;0;0;</X07>
        <X08>0;0;0;0;0;0;0;0;0;0;0;0;</X08>
        <X09>0;0;0;0;0;0;0;0;0;0;0;0;</X09>
        <X10>0;0;0;0;0;0;0;0;0;0;0;0;</X10>
        <X11>0;0;0;0;0;0;0;0;0;0;0;0;</X11>
        </TpetAUX_Ton>
        <TRedCorrArray>0;0;0;0;0;0;0;0;0;0;0;0;0;0;0;</TRedCorrArray>
        <TRedCorrRefVal>0</TRedCorrRefVal>
        <TRedCorrStep>10</TRedCorrStep>
        <TRedCorrType>0</TRedCorrType>
        <TSpeedUp>3000</TSpeedUp>
        <TWaterSensorType>1</TWaterSensorType>
        <VbattCorrArray>0;0;0;0;0;0;0;0;0;0;0;0;0;0;0;</VbattCorrArray>
        <VbattCorrRefVal>140</VbattCorrRefVal>
        <VbattCorrStep>2</VbattCorrStep>
        <VbattCorrType>0</VbattCorrType>
        </Configuration>
        <Notes></Notes>
        </GASECUConfiguration>

        Това болднатото са стойностите от картата.
        Ако ги промениш и ги запишеш в същия текстов файл, следващия път, когато я заредиш, картата ти ще е с новите стойности.
        Last edited by ecotronic; d.m.y г., 22:55.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • ще е странно ако така му е по ленсно, но пък знае ли човек .
          Според мен тия дюзи не са 2.4 или налягането нее 1600.
          за да вади диференциално налягане газовата трябва да мери и визуализира и мап и Пгаз отделно,а тук имаме само Делата П, което според мен си е Абсолютното Пгаз и оттам идва разминаването.

          Ако предположим че дюзите са 2.4мм и 1600Пгаз като махнем МАП-а 350-380мбара и идва 2.4 дюзи с Делта П 1220-1250 и така нещата по имат смисъл.
          EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
          EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
          NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

          Comment


          • Голям съм карък, нулирах общите коефициенти на инжекторите и вдигнах тези на картата на 500, 1000, 1500об. съответно с 5, 5, 4% и само след 5км на газ отново започна леко тресене (не както преди де) и това на 1ч градско по задръстванията. Бензиновият компютър обогати сместта, инжекторите на бензин вдигнаха времената от 3.5 на 4.1мс, а FRA low loads стана 1,03 , докато high loads е 1.00. Явно на газ трябва да яобогатя в ниските обороти още, но забелязах, че диференциалното налягане при добре загрял двигател падна с 40мбар. Оказва ли влияние толкова много този спад?
            Доста ще се позанимавам май с настройката.
            И още един въпрос, мога ли да си пусна една настройка, просто за сверка със текущата, но без да я записвам? Налягането няма да го пипам. Смисъл искам да видя какви коеф. ще покаже, след ресет на бензиновото ecu и адаптация
            Sport Wagon 2.0TS|LPG

            Comment


            • Старата конфигурация не я ли беше записал? Когато си бил вдигнал онези общи % би трябвало да те е питал софтуерът, като си го затварял. А и да не си я бил записал, можеш да върнеш промените. Те не са толкова много.

              50 mbar вариране на диференциалното е нормално и не е фатално.

              Вакуумната обратна връзка до изпарителя има за цел да променя динамично изходното налягане за да бъде диференциалното постоянно, но нищо не е съвършено

              Моят съвет е преди да правиш, каквото и да било е да провериш действителния размер на дюзите, щото е много вероятно това, което предположи Преслав.

              Можеш да правиш каквито искаш проби, но преди това си запиши една читава конфигурация за да можеш да се върнеш в изходна позиция.

              Можеш да записваш колкото искаш конфигурации. Те се именуват хронологично автоматично, така че е лесно да се ориентираш, коя след коя е.
              Last edited by ecotronic; d.m.y г., 20:39.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • Благодаря! Ще ги проверят тези дюзи точно колко са. Но сте прави, има логика, това за налягането!

                Старата конфигурация не я ли беше записал? Когато си бил вдигнал онези общи % би трябвало да те е питал софтуерът, като си го затварял. А и да не си я бил записал, можеш да върнеш промените. Те не са толкова много.
                Във газовия компютър я записах, но във файл не съм, е прав си не са толкова промените
                Sport Wagon 2.0TS|LPG

                Comment


                • Ами има нещо, което сериозно несъответства.

                  Същата уредба с изпарител Tomasetto alaska, същата рейка, същият сензор за диференциално налягане и на същия мотор.....
                  С дюзи 2,4 , диференциално налягане 1150 mbar и настройка при която всичко работеше перфектно (FRA = 1)

                  това ми беше картата:



                  Сега сравни времената с твоите.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • ОК, разсъждавам малко в една насока: последната настройка на ГИ (заедно със смяна на дюзите с по-голям отвор) е била с некоретно неработеща ламда сонда (това го установихме на място, но тогава казаха, че се вижда сигнал за момента на настройката), както и пробити кабели за високо напрежение. Преди тази настройка на ГИ, колата доста се караше на бензин и то на големи разстояния (за месец, два около 5000км), не е закачана с МЕС, не се знае какви са били адаптивните параметри. Предполагам не добро смесообразуване на бензин, поради неработеща ламбда сонда. Правя си извод, че настройката на ГИ не е била коректна. След смяна на сонда, кабели, бобини и свещи и дебитомер, явно бензиновото ecu си прави сместта вече както трябва, но ГИ не е настроен за тази смес.
                    Това, което следва да направя:
                    1. Да определя точния размер на дюзите;
                    2. Да разбера какво налягане се мери;
                    3. Да се изчисти отново работата на бензин;
                    4. Коректна цялостна настройка на ГИ.

                    ЕДИТ:
                    Тъй тъй, пълен невеж съм - премерих дюзите сутринта - 2,4мм. Изрових в старо ръководство на Фобос, че щом няма отделен MAP налягането което показва е абсолютното, като диференциалното се определя опитно (те така пишеше). При мен в софтуера е въведено 1250мбар. Оказа се, че тоя Фобос 4 май е бюджетен клас. Поиграх си с картата и сутринта минах 50км на газ, в резултат FRA=1 с лек спад във високите обороти на 0,992, мотора си работи задоволително. Не мисля да пипам повече за сега.
                    Благодаря ви отново за напътствията.
                    Last edited by Friday; d.m.y г., 08:57.
                    Sport Wagon 2.0TS|LPG

                    Comment


                    • На шотовете които, си постнал, ясно се вижда, че сензорът е за диференциално налягане + температура на газта.



                      вероятно такъв или подобен:



                      Цъкни му една снимка да видим за какво иде реч.

                      Иначе има уредби при които MAP сензор се ползва само докато се настрои уредбата и после такъв няма а диференциалното се смята по някакъв алгоритъм.

                      Настоящата ми е такава (BRC sequent).


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • Подобен е, но няма никаква електрическа връзка, няма букса. Или поне аз не виждам!
                        Май трябва да си редактирам данните в софтуера, защото дори изпарителя не е томасето. Това беше стария
                        Снимка ще му щракна, но е заврян почти под дроселовата клапа, та ще трябва да поразглобя малко.
                        Last edited by Friday; d.m.y г., 15:14.
                        Sport Wagon 2.0TS|LPG

                        Comment


                        • малко по малко отиваме към моята теория че Това налягане е Абсолютно Пгаз,а не диференциалното , коеот вече ни дава друг поглед над нещата.
                          Реално това няма особено значение ако се качи някой в колата и я настроите в движение (някой който знае как де )
                          Колега Фрайдей , рейката ти наистина ли е АПАЧЕ или си е Блекбоди, я и направи и на нея една снимка да се види лепенката , че и оттма може да имап разминаване, понеже различните рейки имат различен алгоритъм на работа и ако се зададът грешно може да не се отработват правилно подадените импусли

                          Това с БРЦ системите което ЕКО.. спомена е така, много от тях нямат постоянен мап сензор,а само инсталаторски такъв за настройакта. Но пък там е друга бира както се казва, има модели на БРЦ , които следят TPS надросела и дебитомера или МАП на самата кола и още куп данни ,за да гарантират идеалната рабоа на газ. Общо взето някой БРЦ системи имат входове да следят сензори колкото един бензнов комп направо
                          Last edited by don_pepone; d.m.y г., 19:28.
                          EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                          EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                          NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                            малко по малко отиваме към моята теория че Това налягане е Абсолютно Пгаз,а не диференциалното , коеот вече ни дава друг поглед над нещата.
                            Хах - ако не са му закачили вакуума към сензора....

                            Ако се окажеш прав, аз мисля, че е по-добре да се оправи това, вместо да се прави Фобос - а да работи без MAP.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • старите фобоси бяха с едни няколко сензора
                              отделен Пгаз
                              отделен мап
                              някой нямаха мап въобще дори ,а само Пгаз и се настройват само по Таблица и тн.
                              така че има шанс просто да не е зададен правилният сензор в софтуера и затова да показва само Делата П
                              EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                              EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                              NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                              Comment


                              • Снимки на рейката:


                                Снимки на датчика:

                                И тук се вижда леко цепнат маркуч за вакума.
                                И тук забелязах един напукан маркуч:


                                Сега поради съмнение за да не би да съм взел неправилно размера на дюзите, ще ги премеря отново.

                                Интересно, сутринта направих корекция на цялата таблица с -5% надолу и тресенето намаля (което за мен си е напредък ), но нямам реална преценка защото покарах около 10км.
                                Last edited by Friday; d.m.y г., 09:24.
                                Sport Wagon 2.0TS|LPG

                                Comment

                                Working...
                                X