Известие

Collapse
No announcement yet.

Прецизна Настройка на ГИ ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Действай....

    Преименувал съм я в случай че решиш да си върнеш старата.

    След като я заредиш, картата трябва да е тази:

    Attached Files
    Last edited by ecotronic; d.m.y г., 13:17.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • Според схемите с които разполагам, входът за MAP сензора би трябвало да е на пин C-2 на компютъра:



      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • Благодаря много, в събота ще действам. и по схемата която имам и аз сe пада на C2. Остава да премеря, напрежението на бялата жица и да говоря с Фобос по въпроса.
        Last edited by Friday; d.m.y г., 13:59.
        Sport Wagon 2.0TS|LPG

        Comment


        • Според конфигурацията ти, компютърът би трябвало да е:

          Фобос 4 с конектор 1Х24 пина.
          хардуерна версия 1.40
          софтуерна версия 0.72

          според документацията от графичния интерфейс, сензорите са със захранване 5V. а пък входа за MAP не е на C2.

          Така че премери, колко е напрежението в действителност за да е ясно.

          Невероятно е, колко много версии и версийки са снесли.
          Last edited by ecotronic; d.m.y г., 14:49.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • Сега се сетих и може би си прав, едните газаджии ми говориха някакви неща точно за този мап и за някакви 5 и 12В, но ми е убягнало.
            Sport Wagon 2.0TS|LPG

            Comment


            • Това е описанието на пиновете на компютъра от софтуера на Фобос:



              На B6 виждам вход за налягане (вероятно P газ)

              На B4 - вход за температурен сензор (вероятно този е за охлаждащата течност (T cool) ) .

              A1 е програмируем вход/изход за евентуално мерене на температурата на газта.

              C2 e захранването за сензорите (+5V. )

              Демек пин със жълто-зелена жичка за MAP - йок.
              Last edited by ecotronic; d.m.y г., 15:48.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • тайм аут малко
                не се вкарвайте в филми.
                Първо рейката е ОК АПаче HDи работи доста по добре от нормалния рейл блекбоди.
                второ Тоя МАП не етолкова необходим че да се вкарва човек в филми заради него... Странно е че тъпия сензор има щуцер и вкаран на него маркуч за МАп, а не го мери и визуализира.
                Лесно можеп да направиш проба.
                Докато работи колата изкарай маркуча от МАПа , който отива в колектора и затапи мапа с едната ръка и маркуча с другата за да не смуче въздух колата и виж дали това налягане ще се промени на някъде. Отделно докато всичко е закачено и подаде газ виж какво се случва с налягането,ако прогресивно нараства с подаване на газ то това е 100% Абсолютното налягане Пгаз. а не Диференциално. Ако се окаже така го вдигни с още 150 милибара и някойя вечер си уреди лаптоп с псунат интернет и ми дай достъп с тийм вюър да ти настроя колата в движение докато караш, като преди това покараш само на бенз 1 ден да се освестят параметрите на Бенз комп
                EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                Comment


                • @don_pepone когато се подаде газ (на място) налягането мърда нагоре но в малки граници (30-50mbar). когато откача маркуча за вакума към колектора...нищо не се случва. Затапвам с пръст датчика - нищо, махам си пръста- нищо. Налягането не се променя.

                  @ecotronic, пробвах с твоите настройки при налягане 1800mbar, и се отчита бедна смес на газ (fra=1,079-1,104) за 5-6км каране. Преди това бях карал около 40км на бензин. Нооо няма никакво тресене, колата работи много добре. Ресетнах бензиновия комп, покарах 10км на бензин (fra=1,008, tra=157ms). Та даже и катаджиите ме спряха, щото зяпах лаптопа на другата седалка и малко криволичех Направих налягането 1750mbar, пуснах автоматична настройка на 3000об и празен ход при загрял двигател. Поразкарах се 6,7км и.... fra=1,008 (запази се, не се вдигна), tra=167ms.
                  нещо ми се е бъгнала снимката, но ще направя нова. Това се получи след автоматичната настройка:


                  Сега въпроса ми е за да направя колата с настройките от таблицата, която даде @ecotronic, може би ще трябва да увелича това налягане на около 2000mbar. мога ли да го увелича или идва твърде високо?

                  П.С. Мерих белия кабел на датчика - 5V. Премерих на буксата на компютъра два три сигнала, които отговарят на схемата без пин за MAP.
                  Last edited by Friday; d.m.y г., 18:41.
                  Sport Wagon 2.0TS|LPG

                  Comment


                  • Не ми харесва картата след автоматичната настройка, защото коефициентите при високите натоварвания са по-малки отколкото при ниските. Мисля, че трябва да е обратното.

                    Вдигни налягането на 1900 - 2000 mbar и пробвай пак с моята карта. Ако адаптивните параметри са приемливи, доизкусури прецизно нещата с онзи %. Ако постигнеш приемлив резултат, мога да ти преправя картата според % който си установил а него ще го върнеш на 0.

                    Важното е, че си на прав път. Вече коефициентите са нормални. Т.е - хем не са по-малки отколкото позволява бързодействието на дюзите, хем има мегдан да растат за да няма недохранване в тежките режими.
                    Last edited by ecotronic; d.m.y г., 20:01.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • От сутринта досега съм постигнал това:


                      Мисля, че е в прилични стойности картата.
                      Кофтито, че ми записва грешка за TRA параметъра:

                      Откъде идва тази грешка, да не би да имам някакъв пропуск по изпускателната система или като увеличих налягането на изпарителя!

                      И още нещо има заложен някакъв програмируем изход за Пгаз, това за какво може да е.
                      Last edited by Friday; d.m.y г., 11:51.
                      Sport Wagon 2.0TS|LPG

                      Comment


                      • Грешката е заради все още леко бедната смес. Вдигни онзи общ % на 3% и виж, как е.

                        Картата и налягането повече не ги пипай.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • Любо, благодаря много за насоките. Вдигнах общата корекция с 3%и след 10км каране се получи това:

                          Двигателя работи добре за сега. Може би TRA за да се коригира трябва повече да покарам. Ще видя след 2,3 дни как ще е и дали ще може да се изчисти грешката.
                          Странно, но ми се появи някакъв турбо режим горе вляво на снимката, а опция за такъв режим нямам в софтуера, но и така колата се държи добре засега.


                          Ако всичко е ОК, може да ти пратя файла за да коригираш таблицата и да върнем този процент на 0.
                          Sport Wagon 2.0TS|LPG

                          Comment


                          • Да не би да си включил обогатяването от ключето (турбо режим)?
                            Трите режима (икономичен, нормален и турбо) се превключваха със задържане на бутона, доколкото помня.

                            Провери го и го изключи, ако е така щото това е допълнително обогатяване на сместа и е добре да е на нормален режим, докато уточниш стойността на онзи %.
                            Last edited by ecotronic; d.m.y г., 17:13.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • Много си прав. Превключих на нормален с бутона и следва 20км каране (добре, че видях поста ти навреме и не бях разкачил всичко).
                              Ама онези проценти станаха на 5. Мисля, че в ниските обороти е супер.. на празен ход почти изравних времената, в движение ми е трудно да видя каквото и да било.

                              Явно трябва да се прецизират времената при натоварване, но мога само опитно на място и после с тест драйв.
                              Sport Wagon 2.0TS|LPG

                              Comment


                              • Аз мисля, че дългосрочните тримове (FRA) са ОК за всички режими. Още ли записва грешката за TRA параметъра?


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X