Известие
Collapse
No announcement yet.
Дизел и газ
Collapse
X
-
Принципно е тъпотия, НО мисля италианците предлагаха такава версия на Ланчия делта 2 -новия модел.
ТА:
-когато се прави след излизане от завода е тъпотия;
-когато е проектирана и произведена от самият производител като дву-горивен модел на двигателя е разумно.
Аз така ги виждам нещата.
Доста мои познати след като станаха "редовни клиенти" на газаджиите с "притурени" впоследствие газови уредби сега се отказаха от тях и преминаха на дизелови автомобили или изобщо се отказаха от газа и останаха само на бензин.Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня
Comment
-
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщениеДобре, как е точно замисълът? Първият такт е сгъстяване, следва детонация и тогава трябва да се блъска газ вместо останалата порция нафта. Аз така го виждам. Но как точно става?
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Още преди 15 години в Гърция направих един трактор Форд на газ. Тракторът е маломощен, около 34-36 к с , трицилиндров и мой набор. Това, което ме провокира беше, че е с вакуум на помпата и дроселова клапа.
Блокирах плунжера в положение на празен ход, а останалото точно както на газокар. Регулатор на налягането, а не изпарител, защото там на село има бутилки с газ, но нямаше газостанции.
Работи и до ден днешен. С трактора се вози по полето.
Идеята:
Празния ход осигурява запалването. Гори се и малко нафта, но е минимално. Основно се гори газ.
Но да се има в предвид, че това е за "пълен дизел" отписан от собственика му!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеГазта се смесва и постъпва с въздуха. Много е просто, стига да помислиш.
А ето ти и един жокер - как ще вкараш сместаLast edited by Alex_26; d.m.y г., 09:59.
Comment
-
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщениеАз мисля, ма ти не осъзнаваш какво питам. И изказването ти е лишено от смисъл. Сам си отговори защо.
А ето ти и един жокер - как ще вкараш сместа
Спри се бе, чукча!
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеЗа пореден път демонстрираш незнание, задаваш глупави въпроси и когато ти отговорят, започваш жокери да раздаваш.
Спри се бе, чукча!
Comment
-
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщениеПапуас, как ще вкараш газта в цилиндъра? Кога? Това не ти е бензин да я вкараш в първия такт!!!
После смесеният с газ въздух постъпва в цилиндъра по време на всмукателния му такт.
И накрая сместа се възпламенява от впръксаната нафта.
Щеше да знаеш всичко това и нямаше да задаваш глупави въпроси, ако знаеше, как работи дизеловият двигател.Last edited by ecotronic; d.m.y г., 14:24.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеГазта се смесва с въздуха по същия начин, както това става при класическа газова уредба.
После смесеният с газ въздух постъпва в цилиндъра по време на всмукателния му такт.
И накрая сместа се възпламенява от впръксаната нафта.
Щеше да знаеш всичко това и нямаше да задаваш глупави въпроси, ако знаеше, как работи дизеловият двигател.
Иначе отдавна всички дизели да са с газови по твоето описание
Comment
-
Количеството нафта се намалява а количеството газ е по-малко от това, което е необходимо при 100% работа на газ.
Така двете горива взети заедно образуват необходимото количество гориво, съответстващо на количеството въздух (стехиометричното съотношение).
Много е просто, но както казах - трябва да помислиш.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеКоличеството нафта се намалява а количеството газ е по-малко от това, което е необходимо при 100% работа на газ.
Така двете горива взети заедно образуват необходимото количество гориво, съответстващо на количеството въздух (стехиометричното съотношение).
Много е просто, но както казах - трябва да помислиш.
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеЩеше да знаеш всичко това и нямаше да задаваш глупави въпроси, ако знаеше, как работи дизеловият двигател.
A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Comment
Comment