Известие

Collapse
No announcement yet.

Ланди Ренцо Омегаз въпроси

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Хип газ, намират се на околовръстното.

    Comment


    • #32
      Е днес и аз си газифицирах играчката с Landirenco. Първите ми впечатления са много позитивни, изобщо не се усеща загуба на мощност от първите 17-18 км, напротив даже имам чувството че двигателя работи много по равномерно на празни обороти и като че ли сам малко по ниски от на бензин, и потегля без газ без да се замисля, което е много удобно особено при движение на заден ход. По компютър ми даде 6,5/100 извън градско с скорост от около 100-120 км/ч, което разбира сее много относително спрямо реалния разход.
      И сега да попитам за нещо за което сигурно ще ми се смеете: но как се занулява дневния километраж освен с откачане на акумулатора, говоря за брояча под брояча за общо изминатите километри а не за брояча в борд компа?

      Comment


      • #33
        Не мога да разбера, защо изобщо се занимавате с тоя кенеф Ланди-ренцо. Направен е така, че да е капризен за настройка и обслужване, но за сметка на това и скъп.
        Има един куп съвременни газови инжекциони с прегледен софтуер и най-важното работят без да се оплакват. Има включително и такива, дето директно в реално време си бъбрят с бензиновия компютър. Наскоро слагах един такъв и само наблюдавах на компа как сам си се настройва.
        Ланди-Ренцо отдавна са заспали.
        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
          Ланди-Ренцо отдавна са заспали.
          Май ти е време да оставиш компютъра и да си гледаш само масата.

          ---------- Post added at 21:37 ---------- Previous post was at 21:35 ----------

          Първоначално публикувано от themechanic9180 Покажи съобщение
          И сега да попитам за нещо за което сигурно ще ми се смеете: но как се занулява дневния километраж освен с откачане на акумулатора, говоря за брояча под брояча за общо изминатите километри а не за брояча в борд компа?
          Натискаш и задържаш за няколко секунди.
          Attached Files
          Last edited by robygas; d.m.y г., 22:18.
          0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
          Автогаз сервиз-
          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от robygas Покажи съобщение
            Май ти е време да оставиш компютъра и да си гледаш само масата.
            Роби, това си е мое мнение! Скъпи дюзи и само за тях, както и още няколко други, изнудвачески маркетингови измами. За това не ги харесвам, а не за работата им.
            Тамън ми сипаха една и верно отивам на масата!


            Наздраве!
            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

            Comment


            • #36
              Нямам никакви наблюдения относно съвременните системи на Ренцо Ланди, но за класическите изпарители, смея да твърдя, че този е един от най-добрите произвеждани някога:

              Last edited by ecotronic; d.m.y г., 21:56.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от robygas Покажи съобщение
                Май ти е време да оставиш компютъра и да си гледаш само масата.

                ---------- Post added at 21:37 ---------- Previous post was at 21:35 ----------



                Натискаш и задържаш за няколко секунди.
                Благодаря колега, тая моя прибързаност постоянно ме излага, трябваше сам да го открия : благодаря:

                ---------- Post added at 05:49 ---------- Previous post was at 05:39 ----------

                Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                Не мога да разбера, защо изобщо се занимавате с тоя кенеф Ланди-ренцо. Направен е така, че да е капризен за настройка и обслужване, но за сметка на това и скъп.
                Има един куп съвременни газови инжекциони с прегледен софтуер и най-важното работят без да се оплакват. Има включително и такива, дето директно в реално време си бъбрят с бензиновия компютър. Наскоро слагах един такъв и само наблюдавах на компа как сам си се настройва.
                Ланди-Ренцо отдавна са заспали.
                Е свирено е вече, дано по без проблемно да е карането не само от към страна на газовата...

                Comment


                • #38
                  Колега спокойно. Аз съм с 'дърта' система на Ланди. Слагана преди 11 години и съм доволен. Работи отлично, но и са скъпи дюзите. На новите им системи, вече имат ремонтни комплекти, така че не е страшно. Карай си колата с кеф, когато след години се наложи да правиш нещо по системата, тогава ще му мислиш. Ако все още си с тази кола де.

                  Comment


                  • #39
                    В тия бурни времена няма как повече от 4-5 години да се върти един автомобил закупен на 12 години. Те жигулитата и москвичите се караха по малко. Макар че голф 4 е рекорда ми за 10 години безотказна работа (2008-21018 ), той пък си имаше други кусури!

                    Comment


                    • #40
                      По принцип каква трябва да е последователността на свързване на изпарителя към охладителната система за да няма загуба на топлина от парното? Това попитах и пичовете от сервиза но за съжаление ме гледаха малко учудено когато отидох да си взема колата. Имах чувството че са взели решението от къде да отклонят охладителния поток от където им е най удобно, което много ме съмнява че са осъзнавали какво са свършили.
                      Според мен за да се обслужват и двете тела равномерно, трябва да се свържат успоредно, а не последователно, т.е. първо през изпарителя и после в парното или обратното, в единия случай е ощетено парното а в другия изпарителя. Всеки иска зимата колата бързо да се сгрее от вътре, но ако парното е вързано първо но тогава пък по късно ще обръща на газ, и обратното, ако изпарителя е вързан първи, ще имаме икономия на бюджет но стъклата ще са ни ледени и нищо няма да виждаме, да не говорим за топло.
                      Това е много важен момент според мен а никой не обелва приказка за тая схема, а кола без парно си е като, "целувка без мустак" както се казва в една стара приказка
                      Last edited by themechanic9180; d.m.y г., 21:51.

                      Comment


                      • #41
                        Колега, не говорим за жилищен блок с 50 апартамента и една абонатна станция, а за топлообмен в автомобил. Не се вкарвай в излишни размисли.
                        Едно време /когато колите бяха с КРАНЧЕ на парното/правилото естествено беше изпарителя да е успоредно преди крана. Само, че при това връзване, ако вътрешното радиаторче малко е затлачено изведнъж след монтажа се оказва, че парното е "изчезнало", което е в реда на нещата след като на водата и е по-лесно да циркулира през по-ниското съпротивление на изпарителя.
                        Сега повечето коли са с клапи и общо взето как ще се хване водата за изпарителя е избор на монтажника / което не променя факта, че има и немарливи такива/.
                        Относно загубите не се притеснявай. Няма такива произтичащи от връзването на изпарителя. По- скоро може да се покажат скрити дефекти по системата.
                        0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                        Автогаз сервиз-
                        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                        Comment


                        • #42
                          Т.е. няма никакво значение как ще се върже изпарителя към охладителната система. Още не съм погледнал при мен как е но ако не е вързан изпарителя последователно след радиатора на парното, и ако има загуба на топлина през студените дни, спокойно мога до го преработя? Така те разбирам!

                          Comment


                          • #43
                            При последователно свързване дебитът на течността ще е голям но пък второто по посоката ще се грее по-лошо. Или поне на теория. При успоредното свързване двете ще се греят еднакво но пък дебитът ще е по-малък. Така че и едното и другото си имат плюсове и минуси. Аз бих го свързал успоредно и чак ако забележа, че изпарителят не се грее добре, бих мислил за другия вариант. В този случай проблеми с топленето на изпарителя биха възникнали само ако маркучите му са прекалено дълги. Доста по-важно е, изпарителят да е монтиран по възможност по-ниско за да се гарантира това, че няма да се образува газова възглавница в него.
                            Last edited by ecotronic; d.m.y г., 09:19.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от themechanic9180 Покажи съобщение
                              Т.е. няма никакво значение как ще се върже изпарителя към охладителната система. Още не съм погледнал при мен как е но ако не е вързан изпарителя последователно след радиатора на парното, и ако има загуба на топлина през студените дни, спокойно мога до го преработя? Така те разбирам!
                              Можеш да го вържеш както ти скимне - преди, след, над, под...стига да има достатъчно подгряване.
                              При теб 99% е с тройници под дросела /успоредно/.
                              П.П....особено като знам кой я е правил.
                              Last edited by robygas; d.m.y г., 09:50.
                              0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                              Автогаз сервиз-
                              http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                              Comment


                              • #45
                                П.П....особено като знам кой я е правил.

                                Разбрахте, благодаря!!!

                                ---------- Post added at 19:29 ---------- Previous post was at 19:12 ----------

                                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                                При последователно свързване дебитът на течността ще е голям но пък второто по посоката ще се грее по-лошо. Или поне на теория. При успоредното свързване двете ще се греят еднакво но пък дебитът ще е по-малък. Така че и едното и другото си имат плюсове и минуси. Аз бих го свързал успоредно и чак ако забележа, че изпарителят не се грее добре, бих мислил за другия вариант. В този случай проблеми с топленето на изпарителя биха възникнали само ако маркучите му са прекалено дълги. Доста по-важно е, изпарителят да е монтиран по възможност по-ниско за да се гарантира това, че няма да се образува газова възглавница в него.
                                В случая значи приоритетен е изпарителя? Но какво значи да не грее достатъчно изпарителя, при мен той включва на 40 градуса, което автоматически означава че всяка температура от 40 нагоре му е достатъчна и да ли ще е 60 или 80 градуса за него е едно и също според мен, докато за парното не е едно и също, там всеки градус през зимата е ценен и колкото по бързо се затопли салона толкова по голяма видимост имаш през прозорците, не говоря за комфорт и излишна топлина....

                                Comment

                                Working...
                                X