Известие

Collapse
No announcement yet.

Обикновена газова на 2.4 jtd ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Обикновена газова на 2.4 jtd ?

    Колеги днес видях Ауди А4 1.9 TDI помпа-дюза 101к.с. с обикновена газова уредба Момчето набързо ми разказа-платил е 400 лв,пропан-бутана се подава след дебитомера и като цяло колата е вдигнала около 20 коня ,разхода на нафта му е било близо 8/100 преди ,сега му е около 5-5.5л/100к и около лев и нещо газ на 100км. Силно се замислям за такава система и за мен -20 000км годишно правя и със сегашния разход от 6 до 7л/100км ,мисля че добре ще се отрази на джоба..Монтира се на педала на газта от рода на стоп-машинка да прекъсва пропан-бутана на празен ход.Интересно ми е какво става в режима от 1000 до към 1800 оборота (преди да надува турбината сериозно -нямам геометрия ) и в режима от 2000 до 3500 оборота да кажем ,защото количеството на пропан-бутан не се регулира пусне ли го ел,клапана?Някой слагал ли е на JTD досега ?

    П.п. Надявам се да има само компетентни мнения без наизустени дочути крилати фрази относно газовите уредби и дизела
    Alfonso 1.3 Boxersigpic EX

    Alfonso 156 2.4 140 -new breed

  • #2
    става да, правено е на няколко коли над които имам наблюдение.
    Нещата са така както си ги описал.
    газта се засмуква от мотора и колкото повече засмукване има толкова повече газ влиза, без значение дали е в режим на бууст или атмосверен. Трябва дасе внимава да не се преобогати че лошо. добре е да се настрои и в движение да се гледа какво става с смесите с диагностика или широколентова сонда.
    На една Лагуна 2.2 дизел и приплъзна съединителя като я обогатиха яко на 4та с много газ. Като цяло коалта върви осезаемо повече заради богатото и одобрено изгаряне, понеже газта изгаря 100% и помага на нафтата да изгори по добре.

    П.С сори за офтопика ама не се сдържам да кажа че така поне може ида има парно зимата и при дизелите
    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

    Comment


    • #3
      А относно разхода има ли финансов смисъл или само повишението на мощността?Наистина ми се събират много километри и ако и тва не помогне ще скачам на 1.4 TDI 3 цилиндровата сенокосачка-там разхода е ясен,че е около 4/100..
      Alfonso 1.3 Boxersigpic EX

      Alfonso 156 2.4 140 -new breed

      Comment


      • #4
        Ще помогне за разхода, но зависи как караш.

        Аз имам приятел, който има сервиз за газови уредби за дизели. Говорил съм си с него, казва че 90% от работата им е с бусове.
        И газовата работи само извънградско, като ценовото изражение е с 30-40% по-нисък разход в лева. Градско каза че карат само на нафта, не го разбрах защо.


        Може да пробваш, но се замисли, че газовата иска топъл антифриз за изпарителя, а дизела загрява бавно, т.е. като запалиш колата зимата, първите 10-20 км ще караш на нафта, докато загрее антифриза. Има смисъл само за дълги разстояния.
        156 2.0TS

        Comment


        • #5
          Мдааа, обогатиш ли малко повече с газ и оставаш без двигател. Освен това при дизелите нямаш засмукване. Там има дюза, вкарваща газ с по-високо налягане от това в колектора, Сещай се защо.

          Comment


          • #6
            Може и преди турбото да се подава, там има вакум.
            156 2.0TS

            Comment


            • #7
              Не ми се мисли, какво се случва, ако гръмне.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                Не ми се мисли, какво се случва, ако гръмне.
                Маркучи, турбо, преден капак, може и предно стъкло, клапани, бутала..... Изобщо ще си изсере карантиите.

                Такива системи са само за хора, които знаят точно какво са направили. Иначе буууум!
                Единствено при пълен дизел с помпа с вакуумно управление и дроселова клапа става перфектно.
                Тракторчето, за което съм писал в една друга тема го видях преди две седмици и още си работи. Вярно не става са оране или друга тежка работа, но си дърпа ремаркето и върти помпа съвсем задоволително вече над 15 години.
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                  Може и преди турбото да се подава, там има вакум.
                  Не леж на тая. Там гърмежът ти е още по-сигурен

                  Comment


                  • #10
                    Може, ако измислиш как да му подадеш искра може и да гръмне...

                    Има теми и във VW форума , и в офроуд форума, там си е обяснено как се прави.
                    Няма проблем да се пусне преди турбото.
                    И сместа е много, мнооого по-разредена отколкото при бензинова кола на газ - гори 1-2л газ на 100км. И като няма запалителни свещи няма кой да я запали тая газ че да гръмне.
                    156 2.0TS

                    Comment

                    Working...
                    X