If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Известие
Collapse
No announcement yet.
знаете ли за какжо се използва това? на 75 става вупрос
знаете ли за какжо се използва това? на 75 става вупрос
това се намира при въздушния филтур ,ако може да ми обясните как деиства и дали има някакво зна4ение как ще стои там ето снимки ,мисля че е да се определя от къде да влиза въздух но не сум сигурен обяснете ми? какво предназна4ение има
ALFA ROMEO 75 2.0 ts
sigpic
Нещо което работи - не се пипа!
за това става вупрос някакъв савет как трябва да стои при полужение 4е трабата за топля въздъх я няма а от другата за студения не влиза много за6тото този клапан е завартян по този на4ин и влиза само от дупката за топлия въздух
ALFA ROMEO 75 2.0 ts
sigpic
Нещо което работи - не се пипа!
за това става вупрос някакъв савет как трябва да стои при полужение 4е трабата за топля въздъх я няма а от другата за студения не влиза много за6тото този клапан е завартян по този на4ин и влиза само от дупката за топлия въздух
Колега, най-вероятно не ти работи реостата, които движи клапата и не знам защо са я поставили точно в това положение. На моята Алфа тази клапа е застопорена с една пластина, най-вероятно за да осигурява постоянен поток на въздух за газовата инсталация, която е монтирана в Италия. Ако нямаш работещ реостатен клапан, то по-добре го нагласи така че да осигурява постоянен поток на въздуха. Този клапан става от Ланча Y или от Fiat Uno 1.
-Аз си мисля нещо, мисля си .
-А защо ?? Не мисли просто се наслаждавай !!!
Alfa Romeo-eдинственият начин да бъдеш различен !!!
според мен е термостат за въздуха които има за цел при студен старт да осигури топъл въздух а съответно при загряване на мотора да смени позицията и да осигури студен въздух като по тоя начин све оптимизира качеството на сместа и се осигурява по плавен ход на мотора във всички диапазони аз лично много мразя всякакви такива системи и много бързо ги оформям
затапи входа на кутията за топъл въздух махни всички тея клапи и термощуротии така или инак не живеем в сибир че да е важен топлия въздух и ако нямаш газова уредба с една тръба си пусни студен въздух от бронята или решетката ако има газ обаче недеи щото ще ти гасне като исключиш от скорост
...при студен старт да осигури топъл въздух а съответно при загряване на мотора да смени позицията и да осигури студен въздух ..
Е тук точно имам 1 въпрос : при студен старт от къде ще осигури топъл въздух като и изпускатерните тръби са студени? Ако те са топли когава двигателя е даже по-топъл и няма смисъл. Аз заради тия ми разсъждения на старата ми Жулиета махнах и ламарината ,която "събираше" топлия въздух и тръбата дето го доставяше до филтъра - ако правилно си спомням картинката.
166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена
Аз лично на всичките алфи до сега съм изхвърлял тази клапа за топъл въздух. Отвора от към топлото съм запушвал и не съм имал проблеми. Може би защото не съм се вкарвал в излишни разсъждения. Колите палят вървят и се движат нормално. Всичките без една. Ала там проблема е друг
Това което знам аз за засмукването на топлия въздух(чел съм го някъде но ме мързи да го търся за да го цитирам точно) е че при много ниски температури зимно време има опасност от "вледеняване" на областа около дифузиорите(на карбураторите) и проблем с изпаряването на бензина което е една от най-големите бели за двигатела - да попадне бензин в течна фаза.Но това е за изключително ниски температури.Моита 75 се движи в сандански и тука минус температури рядко и аз сам го махнал.Също ми пречи и на газовата уредба.
не се караите а ми помогнетеее значи трабата за топлия въздухя изкарах отпред има една дупка и там я пъхнах и сега през двете дупки влиза студен въздух, а вътре клапата я махнах това добре ли е или 6те стане някое мазало следмоита намеса а то4но преди да преместя тръбата пук спря да пали не върти стартера защо ли акумолатора е нов още в гаранция (лятото пак не палище но то беше заради акумолатора) сега ли какв 6те е
ALFA ROMEO 75 2.0 ts
sigpic
Нещо което работи - не се пипа!
Comment