Известие

Collapse
No announcement yet.

С какво да си боядисам изходните колектори?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • С какво да си боядисам изходните колектори?

    Иска ми се да боядисам изходните колектори на мойта мръсница.Така и така съм ги свалил. Защо да не ги боядисам.Пробвал съм на други коли със сребърен феролит и бързо стана на нищо. Пробвал съм и една боя за печки тя издържа до някъде ала в последствие потъмня
    Alfa Romeo 75 24V

  • #2
    пробвай термо шпрейовете ..... може и да издържи. Но задължително изтъркай ръждата с флекс и обезмасли преди това...
    sigpic
    === 75 1.8 T '86 ===
    === 156 SW 2.4 JTD '01 ===

    If Rust Is Lighter Than Carbon Fibre, My 75 Is A Superleggera!

    Comment


    • #3
      Направо ги носи за никелиране, ако ще е гарга да е рошава
      Fiat Punto 1.9 JTD
      Alfa Romeo 156 2.4 JTD
      sigpic

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Alfamaniak
        Направо ги носи за никелиране, ако ще е гарга да е рошава
        Колега те са чугунени! Аз мисля че чугун не може да се никелира.Кажи къде да ги никелирам??? И ги нося с 200 в час натам
        Alfa Romeo 75 24V

        Comment


        • #5
          Чугун може да се никелира!
          Преди това обаче трябва да го полираш
          Ако успееш да ги докараш до добра гладкост маже да се никелират.
          sigpic
          === 75 1.8 T '86 ===
          === 156 SW 2.4 JTD '01 ===

          If Rust Is Lighter Than Carbon Fibre, My 75 Is A Superleggera!

          Comment


          • #6
            а така и така си ги свалил - вкарай им една шкурка вътре доколкото можеш да бръкнеш с бормашина - продават се шкурки за въртеливо движение...
            sigpic
            === 75 1.8 T '86 ===
            === 156 SW 2.4 JTD '01 ===

            If Rust Is Lighter Than Carbon Fibre, My 75 Is A Superleggera!

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Dexer
              а така и така си ги свалил - вкарай им една шкурка вътре доколкото можеш да бръкнеш с бормашина - продават се шкурки за въртеливо движение...
              Това го имам в предвид.Кажи ми за тези шкурки ОБАЧЕ??

              Аз все пак мисля , че в България не никелират чугун както и алуминий
              Alfa Romeo 75 24V

              Comment


              • #8
                продават ги във всяка железария, на една ос са залепени много листчета шкурка концентрично, като се върти с бормашина и сваля доста - предимно се използват за обработване на вътрешни повърхнини като твоя случай...

                За чугуна - познавам човек, който се занимава с това, ако искаш щи го питам дали може да никелира чугунови колектори....
                sigpic
                === 75 1.8 T '86 ===
                === 156 SW 2.4 JTD '01 ===

                If Rust Is Lighter Than Carbon Fibre, My 75 Is A Superleggera!

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Dexer
                  продават ги във всяка железария, на една ос са залепени много листчета шкурка концентрично, като се върти с бормашина и сваля доста - предимно се използват за обработване на вътрешни повърхнини като твоя случай...

                  За чугуна - познавам човек, който се занимава с това, ако искаш щи го питам дали може да никелира чугунови колектори....
                  Ще съм ти много благодарен ако говориш с твоя човек. Аз мисля, че би се получило доста интересно с никелирани колектори, освен това от преди бях решил да никелирам и други неща в коша. Как ОБАЧЕ би се отразил един пласт никел върху способността за топлообмен на колекторите дали няма да се затрудни охлаждането им. Въпреки , че имаше една тема в tuning.bg където имаше и снимки на специален бинт, с които се увиват колекторите за да се повиши температурата им.
                  Alfa Romeo 75 24V

                  Comment


                  • #10
                    Аз не мисля че е добре да се повишава Т на изходящите колектори, какво печелиш с това?
                    Ще говоря и ще ти кажа може ли, не може ли да ти ги никелира.
                    Само да кажа че каквото и да му даваш, трябва да е добре изчистено, без сажди, мазнотии, масла и прочие...
                    sigpic
                    === 75 1.8 T '86 ===
                    === 156 SW 2.4 JTD '01 ===

                    If Rust Is Lighter Than Carbon Fibre, My 75 Is A Superleggera!

                    Comment


                    • #11
                      Не си ми виждал блока. Мога да си го взема и да си го гушна в леглото да си спинкам с него така съм го излизал. Иначе ще се опитам да намеря онзи линк с бинтовете. Имам ги на снимки, но не знам как да ги кача тук
                      Alfa Romeo 75 24V

                      Comment


                      • #12
                        Ето така сигурно ще видите какво имах в предвид за температурата на колекторите

                        http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.ph ... F2&start=0

                        на втората страница е. на първата има нещо друго
                        Alfa Romeo 75 24V

                        Comment


                        • #13
                          Тони увиването на колекторите с азбестова лента води до поддържане температурата на изгорелите газове по-висока, което пък от своя страна води до повишаване на скороста им, пък повишаването на скоростта на изгорелите газове води при атмосферните двигатели до по пълноценно изпразване на цилиндрите, пък за турбините мисля че само можеш да си направиш извода
                          ИТАЛФЕСТ 2004 - "Барабар Петко с мъжете"


                          :biker: ИТАЛФЕСТ 2005 :biker:

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от hf hpe
                            Тони увиването на колекторите с азбестова лента води до поддържане температурата на изгорелите газове по-висока, което пък от своя страна води до повишаване на скороста им, пък повишаването на скоростта на изгорелите газове води при атмосферните двигатели до по пълноценно изпразване на цилиндрите, пък за турбините мисля че само можеш да си направиш извода
                            мдааа, съгласен съм с това Еньо, не се бях замислил...
                            sigpic
                            === 75 1.8 T '86 ===
                            === 156 SW 2.4 JTD '01 ===

                            If Rust Is Lighter Than Carbon Fibre, My 75 Is A Superleggera!

                            Comment


                            • #15
                              Не можах да се свържа с този човек, който никелира,
                              който се интересува, ето телефона му:
                              0899 71 02 08 - Лисев
                              sigpic
                              === 75 1.8 T '86 ===
                              === 156 SW 2.4 JTD '01 ===

                              If Rust Is Lighter Than Carbon Fibre, My 75 Is A Superleggera!

                              Comment

                              Working...
                              X