Известие

Collapse
No announcement yet.

С какво да си боядисам изходните колектори?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    ..........увиването на колекторите с азбестова лента води до ...
    а някои да каже от къде се купува и колко струва въпросната лента

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от 75 2.0 turbo
      ..........увиването на колекторите с азбестова лента води до ...
      а някои да каже от къде се купува и колко струва въпросната лента
      предполагам че във всеки уважаващ себеси магазин за тунинг изделия
      със съгурност на склад има в http://prospeed.bg/
      иначе за най-евтино предполагам никикар от варна ще ти го предложи

      а относно никелирането на изпускателният колектор на мен ми е интересно дали ще издържи никела на такива топлинни натоварвания и амплитуди
      ИТАЛФЕСТ 2004 - "Барабар Петко с мъжете"


      :biker: ИТАЛФЕСТ 2005 :biker:

      Comment


      • #18
        предполагам увиването на колекторните тръби може да стане и с изолация която се ползва за тръбите за парното
        Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

        Comment


        • #19
          Предполагам, че температурата на колекторите е много висока за изолация от парно. Освен ако не се ползва от старата - стъклена вата. Дори и да стане бих предпочел да дам пари за такъв бинт отколкото да ми се набие кожата със стъклена вата.Ами това, че някои колектори се пукали от високата температура??? Аз не бих рискувал.
          Alfa Romeo 75 24V

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Venci
            старата - стъклена вата.
            то и друга ли има
            иначе е възможно да се спукат но нем лично ме съмнява - пукането идва по-скоро от разлека в температурата а с изолация радликите ще са по-плавни
            Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от hf hpe
              ... а относно никелирането на изпускателният колектор на мен ми е интересно дали ще издържи никела на такива топлинни натоварвания и амплитуди
              А каква е в крайна сметка температурата на изходните колектори ???
              Alfa Romeo 75 24V

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от turtey
                Първоначално публикувано от Venci
                старата - стъклена вата.
                то и друга ли има
                иначе е възможно да се спукат но нем лично ме съмнява - пукането идва по-скоро от разлека в температурата а с изолация радликите ще са по-плавни
                Значи в единия ми гараж изолацията си е стъклена вата. А в другия понеже е бил магазин и е била свалена ватата ни накараха покрай простотиите с топломерите да сложим изолация. Баща ми купи някаква изолация като от пяна - цилиндри които са прорязани надлъжно. Намакваш го варху тръбите и отгоре с тиксо

                За пукането така прочетох в tuning.bg някой го беше казал в тоя линк дето го дадох по- горе на втората страница
                Alfa Romeo 75 24V

                Comment


                • #23
                  абе то ако не скъпо може да се тетва дали ще се запали - се пак би трябвало да е устойчива на температура излоцията ама знае ли човек ...
                  Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от turtey
                    абе то ако не скъпо може да се тетва дали ще се запали - се пак би трябвало да е устойчива на температура излоцията ама знае ли човек ...
                    Аз имам доста в излишак по тръбите.И без т`ва цяла зима я свалях тая скапана изолация щот като бачках в гаража и ми беше студено . Сега съм я сложил да седи. Не знам колко струва.Той баща ми не е мноого стиснат ама тогава доста скъпичка му се беше видяла.Все пак може да клъцна едно парченце и ако има доброволец ще му го хванем с телчица за колекторите да видим дали ще се запали .
                    Alfa Romeo 75 24V

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Venci
                      Все пак може да клъцна едно парченце и ако има доброволец ще му го хванем с телчица за колекторите да видим дали ще се запали .
                      епа елта нема да се запали със сигурност
                      Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                      Comment


                      • #26
                        Иначе имам един познат с Mercedes W123 2.8 шестак редови. Той си е боядисал колекторите с няква спИцИална боя.Седи сива точно като ZINGA-та дето мазах коша с нея и нито е потъмняла, нито нищо. Объче от една седмица не мога да го открия
                        Alfa Romeo 75 24V

                        Comment


                        • #27
                          БИНГО високотемпературен шпрей от MR. BRICOLAGE . С тва били боядисани колекторите оня Мерцедес довечера ще ми кажат точно какво му е заглавеито

                          П.С. Това не означава , че съм се отказал от никелирането
                          Alfa Romeo 75 24V

                          Comment


                          • #28
                            Тая изолация за тръбите на парното е от порест каучук, няма да ти издържи на температурите на колектора, няма смисъл да го слагате.
                            Тя се прави като за парни инсталации - до 100 градуса температура.
                            sigpic
                            === 75 1.8 T '86 ===
                            === 156 SW 2.4 JTD '01 ===

                            If Rust Is Lighter Than Carbon Fibre, My 75 Is A Superleggera!

                            Comment


                            • #29
                              [quote=hf hpe]
                              Първоначално публикувано от "75 2.0 turbo":p3svaktj
                              ..........увиването на колекторите с азбестова лента води до ...
                              а някои да каже от къде се купува и колко струва въпросната лента
                              предполагам че във всеки уважаващ себеси магазин за тунинг изделия
                              със съгурност на склад има в http://prospeed.bg/
                              иначе за най-евтино предполагам никикар от варна ще ти го предложи

                              а относно никелирането на изпускателният колектор на мен ми е интересно дали ще издържи никела на такива топлинни натоварвания и амплитуди[/quote3svaktj]ами мисля 4е ето така трябва да изглежда колектора ми

                              Comment

                              Working...
                              X