Известие

Collapse
No announcement yet.

алфа 75

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от pr_00f
    Скромното ми мнение е че няма смисъл от един раздел в който се пише на високосна година.....
    мисля че не си чел цялата тема !
    Първоначално публикувано от pr_00f
    мисля че не е проблем да се създадат подраздели в Класическият раздел......
    а аз мисля че е достатъчно да го преименуваме но не се грижи и за тва от известно време имам нужните права така че само седи мирен и гледаи )
    Първоначално публикувано от pr_00f
    Също ако има консенсус от основните ползуватели на раздела - може да бъде преименуван.
    ето това имаме предвид

    Comment


    • #17
      Re: 75ts

      Първоначално публикувано от 75ts
      Па май като гледам не са мн хората който даже се и интересуват за по старите алфи,пък камо ли ретро,всеки гледа лукса не старата ламарина,и туко излезе некои скрап,да се посмеят всички и после много им е интересно да бе да на снимки и бабами се радва
      И моята баба се радва когато види добре запазен или реставриран ALFAROMEO ,а не някой подвижен РЕТРО скраб.Без да засягам никой от ВАЗ подхванах тази тема с неприятните чувства с които оставам , когато се ровя в РЕТРО разделите на другите марки автомобили .Дори нашите колеги от ЛАНЧИА имат такъв раздел ,а при нас историята започва в края на 70те години . ЖАЛКО !!! ЖАЛКО че гении като ОРАЦИО САТА ,БЕРТОНЕ ,ЗАГАТО не са съществували и техните гениални творения , като АВТОМОБИЛЪТ НА ГУНДИ.ALFAROMEO GIULIA SERIA105 BERTONE,VELOCE 1750 не е съществувал защото се знае много малко за този автомобил .
      -Аз си мисля нещо, мисля си .
      -А защо ?? Не мисли просто се наслаждавай !!!
      Alfa Romeo-eдинственият начин да бъдеш различен !!!

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от pr_00f
        Скромното ми мнение е че няма смисъл от един раздел в който се пише на високосна година. А колко от тези коли са останали живи и са в движение?
        Хубавото е че колкото екземпляра видя съотношението е 50%- скрап 50 % като нови( господ и шефа да дават пари здраве и нерви за собствениците им дето така си ги гледат (за запазените говоря де ). Иначе ако сектантската част толкова много желае да се дели на подсекти - мисля че не е проблем да се създадат подраздели в Класическият раздел. Също ако има консенсус от основните ползуватели на раздела - може да бъде преименуван.
        СТЕФЧО ти направо ме разочарова.ИДЕЯТА ЗА СЪЗДАВАНЕТО НА РАЗДЕЛ РЕТРО Е КОЙ С КАКВАТО ИНФОРМАЦИЯ РАЗПОЛАГА ДА Я НАПИШЕ ИЛИ ВКАРА КАТО СНИМКОВ МАТЕРИАЛ ,или да сподели за старият модел който реставрира ,с идеята идруги колеги да се запалят както аз и много други хора по света,за да се види на живо а не на снимка!!!
        -Аз си мисля нещо, мисля си .
        -А защо ?? Не мисли просто се наслаждавай !!!
        Alfa Romeo-eдинственият начин да бъдеш различен !!!

        Comment


        • #19
          аз пък много обичам старите алфи за мене като погледна една стара алфа винаги въздишам и си викам ееееех още една неизживяна мечта и получавам един плесник или чанта по главата от моиту жина .... и на събора наи хубавите коли и интересни коли бяха черното ГТВ на пешката така и не се запознах с него ама се понавартях около колата му червената история от 50те години направо бях изумен и спринтовете и бялата 75ца и 33-ките е това са истински алфи и за мене не изживяни мечти и сигурно едни от последните екземпляри в българия става ми тъжно че на събора никои не обърна особенно внимание на тях ......... и наистина всеки гледа лукса ! ама ще ги търсим старите модели ама те вече няма да ги има ...... и тук като вляза във форума първо ровя из класически модели ! за да видя и прочета нещо за АЛФА РОМЕО
          Alfa Romeo 145 1.6 Boxer - няма я вече
          Alfa Romeo 155 1,8 8v T.spark - няма я вече
          Alfa Romeo 145 1.4 16v
          BMW 520i E39

          Comment


          • #20
            С огромният риск да се повторя скромно бих предложил към раздела да се добави ;КЛАСИЧЕСКИ МОДЕЛИ ,РЕТРО: и в него да се испишат ПООТДЕЛНО всички модели , като 2300,2600c-cione,ZAGATO ,1900SALON ,GIULIA ,GIULIA BERTONE,GIULIETTA SER1,BERLINA1750-2000,SPIDER-DUETTO,MONTREAL,ALFETTA,GIULIETTA,ALFA 90,ALFA75,GT,GTV SER.116,тук влизат и АлФА СУД ,СПрИНТ И33 НО ЗА СЪЖАлЕНИЕ ТЕ СИ ИмАТ ОТДЕлЕН ПОСТ.БЛАГОДАРЯ!!!
            -Аз си мисля нещо, мисля си .
            -А защо ?? Не мисли просто се наслаждавай !!!
            Alfa Romeo-eдинственият начин да бъдеш различен !!!

            Comment


            • #21
              Сега... да взе ма и аз да се изкажа като един от основните "народни будители"... С риск някой от вас да ми се убиди... аз ще ви кажа точно каквото мисля. Колегата, alfonso_90, ти тая тема защо я кръсти така и според теб има ли някаква смислова връзка между заглавието и съдържанието? Кажете ми сега как виждате да се развие раздела само за Алфа 75? Другите модели и тях ли ще ги делим поотделно? Кой точно ще пише във всички тях? 75 2.0 turbo беше свидетел преди 2 години Ilcho направи цял, ама наистина цял форум, в който имаше раздел за всеки трансаксиален модел. Тогава и двамата положихме огромни усилия да поканим достатъчно потребители, но повечето раздели така и останаха празни. Почти никой не пишеше там. alfonso_90, ти къде беше аз като биех камбаната всеки да прави по една тема за колата си и да качва снимки и да разказва за нея? Сега ти си човекът който иска цял раздел. С какво ще го запълниш? Според мен решението е да се смени името на този раздел. Например "Ретро и класически модели" и отдолу нещо умно ще напишем вместо "Алфа 75, 90, Алфета, Джулиета и други Алфи със задно задвижване." ще бъде "Историята, която трябва да знаем и помним. Моделите, които ни говорят за нея." - казано много примерно... Тук ще се пише и за трансаксиалните модели и за тези от 70-те, 60-те години и т.н. Могат да се пишат теми, в които се разказва и дискутира историята на марката. Така хем ще си говорим за това, което ни интересува, хем ще образоваме останалите. Тук се явява проблемът, че например "Кирчо от Обеля" си е купил 145 и него го вълнува само, че стъклата му се потят и акумулатора му е паднал и не чете нищо друго. На такива потребители трябва да им се обръща внимание, че има какво и защо да научат и тук ще бъде мястото това да се случи.
              Това горното написано от мен не звучи никак красиво, но е самата истина. Спопред мен би било разумно да действаме така: да сменим името на раздела; всеки един от нас да започне да отделя време и да пише по нещо поне веднъж на два дни; да се оживим и посъберем "сектата"; да започнем да се виждаме от време на време; и чак когато нещата тръгнат със "страшна сила" и имаме нови и нови сериозни дискусии както за "класически" така и за "ретро" модели, тогава да се извадят и разделят темите. От единият раздел да се направят два и да продължим да се развиваме. Това се случи преди време със 145 и 155 например и явно действа.
              С всичко написано по-горе не искам да убидя или засегна никого. От снощи обмислям какво точно да напиша и Ви съветвам от време на време да прамите като мен - върши работа.
              Alfa Romeo 75 24V

              Comment


              • #22

                Не съм искал да разочаровам никого - просто се опитвам да погледна обективно на нещата.
                Дори с Венци сме на едно и също мнение.
                Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                Comment


                • #23
                  Амим много просто бре преименувайте го и готово
                  Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                  Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                  Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                  Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от ALFA155Ts
                    аз пък много обичам старите алфи за мене като погледна една стара алфа винаги въздишам и си викам ееееех още една неизживяна мечта и получавам един плесник или чанта по главата от моиту жина .... и на събора наи хубавите коли и интересни коли бяха черното ГТВ на пешката така и не се запознах с него ама се понавартях около колата му червената история от 50те години направо бях изумен и спринтовете и бялата 75ца и 33-ките е това са истински алфи и за мене не изживяни мечти и сигурно едни от последните екземпляри в българия става ми тъжно че на събора никои не обърна особенно внимание на тях ......... и наистина всеки гледа лукса ! ама ще ги търсим старите модели ама те вече няма да ги има ...... и тук като вляза във форума първо ровя из класически модели ! за да видя и прочета нещо за АЛФА РОМЕО
                    това много ми харева за истинските алфи
                    ALFA ROMEO 75 2.0 ts
                    sigpic
                    Нещо което работи - не се пипа!

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Venci
                      Сега... да взе ма и аз да се изкажа като един от основните "народни будители"... С риск някой от вас да ми се убиди... аз ще ви кажа точно каквото мисля. Колегата, alfonso_90, ти тая тема защо я кръсти така и според теб има ли някаква смислова връзка между заглавието и съдържанието? Кажете ми сега как виждате да се развие раздела само за Алфа 75? Другите модели и тях ли ще ги делим поотделно? Кой точно ще пише във всички тях? 75 2.0 turbo беше свидетел преди 2 години Ilcho направи цял, ама наистина цял форум, в който имаше раздел за всеки трансаксиален модел. Тогава и двамата положихме огромни усилия да поканим достатъчно потребители, но повечето раздели така и останаха празни. Почти никой не пишеше там. alfonso_90, ти къде беше аз като биех камбаната всеки да прави по една тема за колата си и да качва снимки и да разказва за нея? Сега ти си човекът който иска цял раздел. С какво ще го запълниш? Според мен решението е да се смени името на този раздел. Например "Ретро и класически модели" и отдолу нещо умно ще напишем вместо "Алфа 75, 90, Алфета, Джулиета и други Алфи със задно задвижване." ще бъде "Историята, която трябва да знаем и помним. Моделите, които ни говорят за нея." - казано много примерно... Тук ще се пише и за трансаксиалните модели и за тези от 70-те, 60-те години и т.н. Могат да се пишат теми, в които се разказва и дискутира историята на марката. Така хем ще си говорим за това, което ни интересува, хем ще образоваме останалите. Тук се явява проблемът, че например "Кирчо от Обеля" си е купил 145 и него го вълнува само, че стъклата му се потят и акумулатора му е паднал и не чете нищо друго. На такива потребители трябва да им се обръща внимание, че има какво и защо да научат и тук ще бъде мястото това да се случи.
                      Това горното написано от мен не звучи никак красиво, но е самата истина. Спопред мен би било разумно да действаме така: да сменим името на раздела; всеки един от нас да започне да отделя време и да пише по нещо поне веднъж на два дни; да се оживим и посъберем "сектата"; да започнем да се виждаме от време на време; и чак когато нещата тръгнат със "страшна сила" и имаме нови и нови сериозни дискусии както за "класически" така и за "ретро" модели, тогава да се извадят и разделят темите. От единият раздел да се направят два и да продължим да се развиваме. Това се случи преди време със 145 и 155 например и явно действа.
                      С всичко написано по-горе не искам да убидя или засегна никого. От снощи обмислям какво точно да напиша и Ви съветвам от време на време да прамите като мен - върши работа.
                      ами там е работа та че съм съвсем млад(дори нямам книжка а знам и се итересувам и искам още да разбераза нея от вас) и от скоро имам интернет ,и от скоро знам за това невероятно място в което съм срещнал хора като мен който обичат ALFA ROMEO и си държат на нея .аз съм от малък град в който има 5 алфи като моята (на баща ми но догодина става част от мен(ставаме едно цяло)това не е пречка да си я карам насело или на по затънтени места в града с брат ми който има книжка ест.или да ходя на местата където може да се кара) ,които са в окаяно състояние не че моята е нещо повече но се пак си я обичам(и знам много добре колко е капризна и какви ли не щуроти може да измисли за да се развали.Това не ме плаши хич) и там е работата че не съм знаел за този форум на ичката .Това говори ли ти нещо няма никои друг от форума който да е от моя град (или поне не съм намерил)с удоволствие бих писал за моята алфичка и се пак мерси за обърнатото внимание виждам че има много почитатели на трансаксиалните модели и нека секи пише за тях (ИНТЕРЕСНИ НЕЩА)ама не сте ме разбрали пак искам 75 да не е в такъв раздел за стари (РЕТРО)алфи звучи много неприятно вярно че е последната от тоззи тип и е вече нат 10 години модела но има толкова други коли които са 100 пъти по стари(за други марки говоря)а не са ги слойили в раздел ретро или класика обяснете ми защо примерно 33 си има свое място а 75 не ей това е цялата работа защо 33 има собствне раздел а ,75 не заслужава ли дасе нареди до другите (новите)алфи
                      ALFA ROMEO 75 2.0 ts
                      sigpic
                      Нещо което работи - не се пипа!

                      Comment


                      • #26
                        нищо лично просто личен интерес за развитие на модела и за да може секи член на клуба да се заинтересува и да види колко е хубаво , и 4е няма нищо страшно в това да има алфа 75 . популяризиране
                        ALFA ROMEO 75 2.0 ts
                        sigpic
                        Нещо което работи - не се пипа!

                        Comment


                        • #27
                          еи там долу като цъкнеш на ИДЕТЕ НА : да се вижда АЛФА РОМЕО 75 не мислите ли колко по лесно ще се намира секи един трансаксиален модел. и как секи нов потребител ще се ориентира по лесно още в началото като види 75 жулиета спринт гтв и така на таттук това е мойто мнение а за старите да си остане класи4еския раздел защото те са наистина класики които неможем да видим или да чуем никъде освен тук
                          ALFA ROMEO 75 2.0 ts
                          sigpic
                          Нещо което работи - не се пипа!

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от alfonso_90
                            еи там долу като цъкнеш на ИДЕТЕ НА : да се вижда АЛФА РОМЕО 75 не мислите ли колко по лесно ще се намира секи един трансаксиален модел. и как секи нов потребител ще се ориентира по лесно още в началото като види 75 жулиета спринт гтв и така на таттук това е мойто мнение а за старите да си остане класи4еския раздел защото те са наистина класики които неможем да видим или да чуем никъде освен тук
                            спринта не е за този раздел,а за другия,не е със задно задвижване
                            ex: | Fiat Tipo DOHC,Lancia Dedra 2.0 LS,ALFA 155 1.7TS,Lancia Dedra 1.9td SW,ALFA 164 2.0TS,Lancia Delta 1.6i | Fiat Coupe 1.8 16V VFD | Fiat Bravo 2.0 20V HGT |
                            BMW e39 facelift

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Abarth
                              Първоначално публикувано от alfonso_90
                              еи там долу като цъкнеш на ИДЕТЕ НА : да се вижда АЛФА РОМЕО 75 не мислите ли колко по лесно ще се намира секи един трансаксиален модел. и как секи нов потребител ще се ориентира по лесно още в началото като види 75 жулиета спринт гтв и така на таттук това е мойто мнение а за старите да си остане класи4еския раздел защото те са наистина класики които неможем да видим или да чуем никъде освен тук
                              спринта не е за този раздел,а за другия,не е със задно задвижване
                              ок де имал съм предвид 90ката аи от мен да мине
                              ALFA ROMEO 75 2.0 ts
                              sigpic
                              Нещо което работи - не се пипа!

                              Comment


                              • #30
                                Няма смисъл да се отделя 75-та в отделен раздел. Ще ти обясня защо. Ала Ромео Алфета, Джулиета, Алфета ГТ, ГТВ6, 75, SZ, RZ и 90 са коли "построени" на една и съща платформа. Общо взето отдолу колите са същите, а вътре салона и отвън каросерията са различни. Тези модели се отличават със сложни конструкторски решения като трансаксиалния блок намиращ се на задната ос. Там са събрани в един общ корпус съединителя, скоростната кутия и диференциала. Освен това спирачните дискове отзад не са при главините, ами са вътре до диференциала като спирането се осъществява през полуоските. Задното окачване е тип Де дион, а благодарение на това, че съединителят не се намира на маховика на двигателя, а отзад където вече споменах кардана се върти с оборотите на двигателя и е с три гумени карета, вместо с метални "кръстачки". Тези и куп други конструктивни особености са общи за тези модели. От това и произтичат еднакви проблеми и специфични начини на обслужване на тези коли. Всичко това ги обединява и в съвкупност с това, че като цяло се срещат все по рядко в България според мен е най-добре да си седят в един раздел. Защото, ако ги разделим ще има раздели, в които няма да се пише по половин година. Както и веднъж вече стана в споменатия от мен форум. Естествено нищо не пречи, ако интереса се засили със страшна сила и се пишат много нови и нови смислени теми за различните модели те да се резделят в отделни раздели.
                                Alfa Romeo 75 24V

                                Comment

                                Working...
                                X