Известие

Collapse
No announcement yet.

замяна на двигател

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • замяна на двигател

    първо привет на сички маняци имам едиа страна идея да си взема една 75-ца и да и сложа стария ми двигател в6 от 156 та въпроса ми е следния каква 75-ца да търся 1.6 1.8 2.0 дизл ли да е въобще имат ли разлики в здравината скоростите и дрифа моят двигател е 3.0
    ясно ми е че тампоните на двигатла няма да станат но за куплирането към скоростите дали е същото

  • #2
    нема да стане
    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

    Comment


    • #3
      търси 2.5 в6, защото ще ти трябват доста (не толкова много) части от надлъжно разположен в6 двигател. тампоните на двигателя влизат директно, отзад "камбаната" от 75цата пасва директно. термостата не е на правилната страна, но това се оправя. като цяло е възможно, не е кой знае колко сложно и определено си заслужава

      това е с 2.5 24в от 156, с 3л 24в в6 от 164 е още по-лесно. с 3л 12в от 164 е супер лесно
      Rice SAE
      www.racingowls.com
      oo=v=oo

      Comment


      • #4
        2.0 Т.С. май най-много се доближава до желаната Иначе первектната е В6 /2.5 или 3.0/.

        Само Т.С. и В6 са с шпер от зад.... има разлика в камбаните /май/ между 2.0 и В6 моторите при 75-ците + ако не се лъжа имаше и разлика в сервото и някакви малки разлики в задното окачване.
        2 x Alfa Romeo 164 V6 TB ; Alfa 75 V6 (Still in Project)
        GSM: 0888 520 600

        Comment


        • #5
          Re: замяна на двигател

          Първоначално публикувано от anastas83
          ... за куплирането към скоростите дали е същото
          Първо привет колега ! А после... ИЗНЕНААААДАААААА куплирането със скоростите точно не бива да те притеснява, защото те са отзад на задния мост (един вид в багажника). Трябват ти доста чаркала от V6 мотор от 75, 90 или GTV6. Едно от тия железа е маховика, както и кожуха му. Причината е, както споменах скоростите са отзад, а мотора отпред. Съединителя е също отзад . Значи за маховика се закача карданът който също трябва да е за V6. Трябват ти и картер и конзоли за тампоните. Съединител пак от големите... Купето най добре също да е от V6 (от дизелова май също бяха същите дупките за тампоните, но не съм сигурен). Дано не сме те изплашили или отказали. Евала за желанието което те е обзело. Насочил си се в правилната посока.
          Alfa Romeo 75 24V

          Comment

          Working...
          X