Известие

Collapse
No announcement yet.

V6 от 164 на трансаксиал

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • V6 от 164 на трансаксиал

    охоо V6,трансаксиал..... става интересно май? [/list]
    Alfa Romeo 164 2.0 TS '91

  • #2
    Колегата, ти избърза. Трябваше Nikoror да започне тази тема. Иначе, вярвам знаеш, че съществуват и фабрично. Има V6 от 75-те, така и от 90-те. Реално на мен ми е влязла една муха в главата. Искам да подменя двигателя на 90-та ми, който в момента е 2.5 V6. С такъв от 164 и чуденето ми е между 3.0 или 2.0 турбо. Искам ги тези лъсакви смукателипод моя капак .
    P.S. Защо беше дал такова безумно заглавие на темата? Ще ти дърпам ушите, тук трябва да сме за пример :P
    Alfa Romeo 75 24V

    Comment


    • #3
      Според мен пак няма да ги имаш лъскавите Май няма да се съберат, а и ще ти дойдат много накриво......

      Ама от теб зависи кога ще проверим това
      2 x Alfa Romeo 164 V6 TB ; Alfa 75 V6 (Still in Project)
      GSM: 0888 520 600

      Comment


      • #4
        Ще станат ще кача снимки.
        Alfa Romeo 75 24V

        Comment


        • #5
          като цяло в в6 75ца влиза v6 двигател от 164 много лесно.

          блока е общо взето същия. като цяло има "стара" и "нова" версия на в6 двигателите в 75ца (старта е до 87 някъде, новата е след това).
          ако в6 двигателя е от новите:
          - трябва да се ползва маслената помпа и дистрибутора от 75ца - дистрибутора на 164ката е вързан към вала и като се сложи в 75ца е отзад на двигателя и не се побира
          -трябва да се ползва картера от 75ца - за надлъжно разположен мотор
          -от двигателя на 164ката трябва да се махната няколко шпилки и едни втулки - нищо сложно
          -трябва да се ползва от 75ца предния панел пред коляновия вал
          -трябва да се сложи една пластина на главата там където е дистрибутора на 164 - новите в6 в 75ца си я имат
          -трябва да се ползва водна помпа, хармоничния балансьор (това където стои отпред на коляновия вал и ремъците за алтернатора, водната помпа, климатика и сервото са по него) от 75 и маховик от 75
          -всички аксесоари от 75 (стартер, алтернатор,...)
          - за друго не се сещам
          входящия колектор на 164 е доста различен дизайн и идва заедно с 2-оринг инжектори и едни пластини между главата и рънърите, други горивни релси, регулатор на налягането на бензина на 3бар-а (вместо 2.5) та ако ще се ползва л-джетроник компютъра от 75 по-лесно е да се ползва колектор от 75 заедно с инжекторите и всичко
          за да се ползва колектор от 164:
          -л-джетроника би трябвало да може да ги управлява дюзите, защото са високоомни, но са с по-голям дебит, та става сложно
          -мотроник и да се мисли как да се прави място за дистрибутора от 164 -> може да се ползва всичко около колектора от 164 та и маслената помпа (която има по-голям дебит)
          -стенд алоун еку - тука ясно че граници няма

          да за да стане още по-сложно доли и да намери човек начин да сложи колектора от 164 в 75ца се оказва, че входа сочи назад, та трябва 180градуса коляно

          та общо взето в л-джет кола да се направи колектора от 164 да работи е доста по-сложно от колкото си заслужава
          - има доооста малък брой 91-92 75ци, които са с мотроник. не съм виждал на живо, не знам при тях как е -> но там двигател от 164 да се слага е безмислено, щото няма да се спечели нищо

          ако двигателя е от старите в6
          -горните неща +
          -4мм плочка между коляновия вал и маховика, за да може да идва на място за стартера
          -плочката за затваряне на дупката за дистрибутора трябва да си я направи сам човек
          -други неща за които не се сещам сега

          всичко това е доста добре документирано тук:
          http://alfagtv6.com/msdocs/3L_update_Conversion.doc
          i tuk:
          http://www.alfamilano.com/verde_rebuild/finishingup.htm

          a, само да добавя, че до колкото съм чел 4цилиндровите 75ци имат друго разположение на тампоните на двигателя (което не е края на света), други карета, друг кардан и други полуоски, т.е. 2.5 в6 е идеалната база за такава операция, 2.0 карбуратор не особено
          Rice SAE
          www.racingowls.com
          oo=v=oo

          Comment


          • #6
            Nikoror , ти си човека! Евала! Браво! Супер полезно инфо! А с V6 2.0 турбо предполагам стоят по подобен начин нещата? Нещо допълнително има, ли?
            Alfa Romeo 75 24V

            Comment


            • #7
              Венци турбо в6 си е реално 2.5 с малки бутала ..важат същите неща за конверсия ... макар че ми се струва леко тъп мотор .. по добре атмосферен 3.0 или турбо 2.0 на 4 цил. купе да се сложи в6 конзолите за тампоните трябва да са 10мм напред .. предното каре на кардана на в6 е по голямо и предната част на кардана е по къса от на 4 цил .. другото никорор го е описъл със картери фланци подложки маслени помпи и т.н

              Comment


              • #8
                a да добавя и още нещо: ако се ползват глави от 164 трябва да се махнат шпилките на всмукателния колектор и да се сменят с по-дълги или с по-дълги винтове, защото са много къси за рънърите и гарнитурите на 75цата.
                Rice SAE
                www.racingowls.com
                oo=v=oo

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Venci
                  Колегата, ти избърза. Трябваше Nikoror да започне тази тема. Иначе, вярвам знаеш, че съществуват и фабрично. Има V6 от 75-те, така и от 90-те. Реално на мен ми е влязла една муха в главата. Искам да подменя двигателя на 90-та ми, който в момента е 2.5 V6. С такъв от 164 и чуденето ми е между 3.0 или 2.0 турбо. Искам ги тези лъсакви смукателипод моя капак .
                  P.S. Защо беше дал такова безумно заглавие на темата? Ще ти дърпам ушите, тук трябва да сме за пример :P
                  Само един въпрос ,с който няма да помогна Каква е причината да смениш двигателя Венци ?

                  Аз имам предположение ,че ще има Джулиета V6 :P
                  1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                  и делта

                  Comment


                  • #10
                    Джулиета V6 няма да има! За сега... Първата причина е, че ми се причуват разни шумове от сегашния мотор. Втората и като, че ли основна е, че съм мазохист-експериментатор.
                    Alfa Romeo 75 24V

                    Comment

                    Working...
                    X