Известие

Collapse
No announcement yet.

weber или dellorto

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Боби ,ти казваш че DELORTO не работят със случайни производители и се сещам че FERRARI,MAZERATTI,LOTUS,JAGUAR,BMV и други "НЕИЗВЕСТНИ "на никого марки автомобили доста често са ползвали услугите на WEBER , а що се отнася до ALFA ROMEO всички модели на ZAGATO са оборудвани с WEBER !!!!
    -Аз си мисля нещо, мисля си .
    -А защо ?? Не мисли просто се наслаждавай !!!
    Alfa Romeo-eдинственият начин да бъдеш различен !!!

    Comment


    • #17
      Ако правилно съм разбрал става дума за сравнение между “Dell’Orto DHLA” и “Weber DCOE”. Освен, че и двата карбуратора са хоризонтални сдвоени, вътре може да се открие наличието на еднакви главни и спомагателни системи.
      При Вебер и при Делорто има пускови карбуратори работещи по еднакъв принцип с разликата, че при Вебер са две отделни системи (за всяка камера по една), докато при Делорто е една пускова система за двете камери.
      И двата карбуратора имат еднакви системи за празен ход и преходни режими (не регулируеми въздушни и горивни жигльори, регулиране чрез количеството гориво-въздушна емулсия, невъзможност за регулиране на системата за преходни режими).
      При Вебер има бутална ускорителна помпа, докато при Делорто тя е мембранна.
      При двата карбуратора главните дозиращи системи са практически еднакви, наличие на компенсационен кладенец, емулсионни тръбички, не регулируеми жигльори и по два дуфузора на камера.
      Трябва да се добави, че при Делорто има отвор (запушен с винт в нормално положение) за измерване на вакуума под дроселовата клапа и регулируем въздушен жигльор за допълнително количество въздух под дроселовата клапа.

      По надолу няколко извадки от книга посветена на въпросните два карбуратора написана от Des Hammill.

      Карбуратора на Делорто е базиран на основата на Вебер с идея този дизайн на бъде развит, като също да се използват по-модерни технологии при производството, и това е постигнато в някой насоки.
      - конструкцията на горивния филтър (по-ефективен от месинговата мрежичка при Вебер и по “дуракоустойчив” от аналогичния пластмасов на Вебер)
      - по-надеждно уплътнение на вентила на пусковия карбуратор. При Вебер има случай на блокирали вентили на въпросната система и последващо "задавяне" на двигателя при опит да се запали топъл.
      Споменати са още разлики в захващането на дифузорите.

      От друга страна лостовата система на ускорителната помпа при Вебер е по-компактна. Някой от детайлите на Делорто при невнимателно боравене се повреждат по-лесно.

      Обобщено разликите в двете конструкции са не съществени и двата карбуратора са се доказали, като много добри и имат еднакво добри възможности за настройване (тунинг). Избора се свежда основно до състоянието на конкретните карбуратори и до лични предпочитания.
      Alfa 145 1.3, 75 TS, 166 2.4 mjet

      Comment


      • #18
        Много изчерпателна информация и БЛАГОДАРЯ на колегата JJJ, ще е от полза за всички НИ ,виждаш ми се ГРАМОТЕН човек и информация която имаш ще е добре дошла за всички !!! УСПЕХ
        -Аз си мисля нещо, мисля си .
        -А защо ?? Не мисли просто се наслаждавай !!!
        Alfa Romeo-eдинственият начин да бъдеш различен !!!

        Comment

        Working...
        X