Известие

Collapse
No announcement yet.

Ремонти и модификации по моята Алфа Ромео 90

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Ремонти и модификации по моята Алфа Ромео 90

    Приятели, реших да създам тази тема и в нея да описвам какво съм правил по "добрата леля". Ще слагам и снимки, ще разказвам и как се забавлявам по време на поддръжката на този рядък екземпляр, а както някои от вас знаят добре при мен винаги е веселооооо . Последната по-сериозна авария се случи на Бояна пред НИМ. Заден десен лагер на главината се предаде докато се врътках. Резултата беше, че колелото започна да издава плашещ тракащ звук и на моменти блокираше. Прибрах се на втора без газ. Тия дни въпреки, че са празници се захванах да разглобявам, но пустата главина не излизаше от лагера. Наложи се да си правя приспособление с една тежест. Ето малко снимки.

    Тук долу си произведох обратен чук от тежест от щанга, тръба и шина. Това беше единствения начин по който можах да извадя главината от лагера.



    Това е гайката, която държи лагера в моста. За съжаление след двудневни усилия да я развия по цивилизован начин и се случи нещо, което се случва с непослушните железа в моя гараж - БОЙ, заваряване ии ... голямата тръба.



    Най-добрият начин да извадиш такъв лагер е чрез голям винт и подходящи втулки и подпорки.



    Ако лагерите можеха да говорят... Новият лагер и остатъците от стария. Тази снимка посвещавам на Пешката и всички останали сектанти като мен, които обичат да карат с вратите настрани.



    Набиването на лагера. Луда работа... Ползвам отзад като опора зъбно колело от 4-та скорост на 75-ца, а отпред черупка от същия лагер, в нея съм сложил лагер от една от ангренажните ролки на Фиат Купе. Задният тръбен ключ е със заварено стебло от амортисьор от 33-ка, за да се застопори в моста.



    Тук новият лагер вече е прибран на място. Вижда се новата гайка и ключът за гайки, който представлява осмограм с размер около 66 мм.



    Като заключение на този ремонт мога да кажа: Всяко удоволствие струва пари. Чудесно прекрасно и много красиво е да дрифтваш, да се въртиш и т.н. Цената на лагера 57 пари, нооо... На мен ми коства и много усилия. Цялата смяна се проточи 2 седмици, през които аз с помоща на брат ми заварявах тръби, правехме приспособления и подбирах и изнамирах зъбни колела и други железа, блъскахме, трошихме и псувахме. Инструмента за развиване на тънката гайка го чаках ТРИ седмици да го изработят. Първият път много боли, но следващата смяна ще стане за половин ден.
    Alfa Romeo 75 24V

  • #2
    75ts

    бате оти разглоби половината кола за тоя лагер бе
    75 TwinSpark -син- ex,75ts зелен
    75 ТУИНСКРАП-сив,+75 2.5 V6 черен
    75 2.5 V6 Milano Argento-червен,75 2.5v6 сив.164 3.0 12v
    75 ТУИНСКРАП-червен, + 75TwinSpark-бял,164 3.0 24v

    Comment


    • #3
      Лош лагер, ЛОШ!
      Лош ,лош ама ти му докара акъла нали
      П.П. Аз на Жулиетата на времето за да развия задния лягер използвах двигателя. Като нямам достатъчно дълго рамо да го напъна , законтрям ключа в земята ...и на 1-ва леко газ и..стана.
      166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

      Comment


      • #4
        Махнах пружината, за да имам на къде да замахвам с двукилограмовия чук. Блъсках два дни и главината не мръдна и милиметър. Подозирам, че това беше оригиналния лагер от 1984 год.
        PEPI-2ALFA, ти си развивал така гайката на полуоската. Аз нея я лекувам с тънкостанна вложка 36 мм, върток "единица" и тръба дълга 1,5 метра .
        Alfa Romeo 75 24V

        Comment


        • #5
          Абе , назнам ама ето защо ти викат УНИВЕРСАЛНИЯТ МОДИФИКАТОР!!!
          -Аз си мисля нещо, мисля си .
          -А защо ?? Не мисли просто се наслаждавай !!!
          Alfa Romeo-eдинственият начин да бъдеш различен !!!

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Venci
            PEPI-2ALFA, ти си развивал така гайката на полуоската. Аз нея я лекувам с тънкостанна вложка 36 мм, върток "единица" и тръба дълга 1,5 метра .
            Даже докато пишех се чудех защо съм я развивал тая гайка. А тия тънкостенни вложки много са кът да ги ...
            166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

            Comment


            • #7
              Междувременно се оказа, че имаме и за кърпене - заден десен подкалник и рога. Ма**а му, не му беше сега времето, но не мога да я карам зимата със отвор в рога колкото да влезе катерица.
              Искам да обърна внимание на всички настоящи и бъдещи собственици на 75, 90, Джулиета, Алфета и ГТВ!
              Това е може би първото сериозно място на което колата Ви изгнива
              Конструктивно тук се събират на едно място много ламарини една върху друга, а това е "чудесна" предпоставка за възникване на ръжда между пластовете в случая цели 4 (!) .
              За съжаление в повечето случаи, тази гледка е замаскирана зад гумата и под солидно количество кал и мазила, а от долу ръждата работи.
              В моя случай положението още не е станало много сериозно.

              Това намерих след старателно чопляне с телената четка на флекса.



              Тук съм изрязал до здраво част от рога и подкалника. За щастие ръждата още не беше стигнала твърде далеч.



              Две нови парчета ламарина 1,5 мм. Рогът вече е затворен. Имам още малко да си поиграя на пунктшвайц.

              Alfa Romeo 75 24V

              Comment


              • #8
                Ко стана бре ? оправи ли я ? Готова ли е да ме повозиш ))))
                2 x Alfa Romeo 164 V6 TB ; Alfa 75 V6 (Still in Project)
                GSM: 0888 520 600

                Comment


                • #9
                  75ts

                  Ко стана бре ? оправи ли я ? Готова ли е да ме повозиш ))))
                  дано,че и аз чакам,ама не да ме вози
                  75 TwinSpark -син- ex,75ts зелен
                  75 ТУИНСКРАП-сив,+75 2.5 V6 черен
                  75 2.5 V6 Milano Argento-червен,75 2.5v6 сив.164 3.0 12v
                  75 ТУИНСКРАП-червен, + 75TwinSpark-бял,164 3.0 24v

                  Comment


                  • #10
                    Промених малко темата - смених и добавих снимки с подробни коментари.
                    Григоре, още малко и ще те викам да правим молитва за сняг.
                    75ts, бате, имай още малко търпение. Знам какво ти е. На мен ми е двойно по-криво, че се бавя още
                    Alfa Romeo 75 24V

                    Comment


                    • #11
                      поне вече знаеме как се сменява
                      Такаче яко газ и настрани с вратите,ВЕНЦИ ИМА КЛЮЧ

                      Alfetta GTV 2000TS 87г. Alfa Romeo 164 2.0TS 91г. Alfa romeo 155 1.8TS 93г. Honda VFR400 NC24

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от pe6kata212
                        поне вече знаеме как се сменява
                        Такаче яко газ и настрани с вратите,ВЕНЦИ ИМА КЛЮЧ
                        Вече съм спокоен и аз мога да си купя transaxle щом има ключ
                        ex: | Fiat Tipo DOHC,Lancia Dedra 2.0 LS,ALFA 155 1.7TS,Lancia Dedra 1.9td SW,ALFA 164 2.0TS,Lancia Delta 1.6i | Fiat Coupe 1.8 16V VFD | Fiat Bravo 2.0 20V HGT |
                        BMW e39 facelift

                        Comment


                        • #13
                          Днес приключих със сагата отзад в дясно: смяна на лагер, кърпене, смяна тампон на стаб. щанга и за капак подмяна на амортисьора. Паля колата, чакам да поработи и леееекинко-полеекинка изпълзявам на улицата. Чу се пронизителен трясък, хрускане и мелене.
                          Alfa Romeo 75 24V

                          Comment


                          • #14
                            твоята сага няма край
                            то щото колите явно обичат да си пъхаш ръцете в тях и да лежиш под тях
                            Ако парите ти стигат, значи нямаш въображение.
                            AR 156, 1.6 TSpark 2000г на метан - R.I.P.

                            Comment


                            • #15
                              Последната диагноза - много счупени работи. Основното е, че четирите сателита са на малки трошички станали . Много трошливи тия кутии бре. . Аз, че съм магаре - магаре съм... ама нещо
                              Alfa Romeo 75 24V

                              Comment

                              Working...
                              X