If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ето и малко подробности,значи въпросната турбо америка е "сток"от дъното на душата си до повърхността на снагата си.А всички ние знаем ,че Алфата е с мнооого дълбока душа и доста кръшна снага Та както си е излязла от фабриката не е докосванаИ другото ,което разбрах,е ч е този модел е наистина специален,з-то е правена по абсолютно подобие на спортна кола за Motor race,със съвсем леки модификациики за да бъде пригодена за Common пътищата (вие сами си вадете изводите за кво стаава въпрос
Ето и малко подробности,значи въпросната турбо америка е "сток"от дъното на душата си до повърхността на снагата си.А всички ние знаем ,че Алфата е с мнооого дълбока душа и доста кръшна снага Та както си е излязла от фабриката не е докосванаИ другото ,което разбрах,е ч е този модел е наистина специален,з-то е правена по абсолютно подобие на спортна кола за Motor race,със съвсем леки модификациики за да бъде пригодена за Common пътищата (вие сами си вадете изводите за кво стаава въпрос
е това значи е първата Турбо Америка, тя е 155 коня...
правена е за да си хомолгират рали автомобила
In the following year, 1986, the Alfa 75 turbo was introduced. This had the 1779cc twin cam fitted with a Garrett T3 turbocharger, fuel injection, intercooler and oil-cooler, producing 155bhp. This engine was also developed for motorsport and gained some successes in a very short lived career (including 3rd overall in the 1987 Tourist Trophy at Silverstone). The competition cars were heavily developed and included such changes as coilover front suspension (replacing the torsion bars), outboard rear brakes and adjustable de dion rear suspension. Aimed at both cashing in on the competition success of the 75 turbo, and for homologation, was the 'Evoluzione', fitted with extra bodywork and a luxurious interior and sold in small numbers.
Е даде ама незнам 1986г дали е имало чипчета........ама все пак за тази година 155(както се казва в едно предаване ...mad italian horses) не е имало много коли по магистралата които да я изпреварват
Е даде ама незнам 1986г дали е имало чипчета...........
е аз проверих, преди да пиша
ако се зачетеш, ще видиш че е инжекцион, и от линка, който съм дал, може да видиш конкретно кой оферира чип за този точно автомобил
и какви претенции има за скока в мощността
Момент,машинката е от 1990 г)и нищо наистина не е барано по нея ,джанти,манти всичко е ориждинал
ако е 90та, то може би е втората генерация Турбо америка, която вече е 165 коня ...
Slightly later in 1990 the 1.8 Turbo America was relaunched as the 1.8 Turbo Quadrifoglio, gaining 10bhp (now 165bhp). The 3.0i V6 also gained 12bhp (up from a catalysed 180bhp to 192bhp) thanks to a new injection system, new camshafts and a new exhaust system. Both cars received revised suspension settings to handle the extra power.
Но тя се води Quadrifoglio Verde, а не 'Evoluzione'
това на практика значи, че не е "обикновена" версия на рали кола, а "просто" QV
ехехе много скромно колега аз доста търсих преди две години в бг ама не намерих 75 турбо ина4е със друга турбина интеркулер и малко намеса в електрониката(вебер марели) аз викам може да се вдигнат едни 100 коня
П.С жантите не са оригинални :P
Съжалявам ,но не позна за джантите)) от оригинални още по оригинални са)Изпеченки баш от завода ,но може и така мислиш,
з-то за модел 75 и по конкретно за турбо америка има 2 вида официални джанти.И точно тези ,които виждаш на снимката са от 2-рия по не популярен вид.Но това ,че не са толкова масови -не значи ,че не са оригинални
ехехе много скромно колега аз доста търсих преди две години в бг ама не намерих 75 турбо ина4е със друга турбина интеркулер и малко намеса в електрониката(вебер марели) аз викам може да се вдигнат едни 100 коня
П.С жантите не са оригинални :P
е това не го коментирам, просто видях на линка, че само с намеса в електрониката, хората дават тоя ефект
а за по сериозни интервенции - място колкото искаш
Comment