Известие

Collapse
No announcement yet.

ГТВ-та разни, разнообразни

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от търтей
    всъщност на жулия интересно е коеф на челно съпротивление
    0.33
    ДЖУЛИЯ е дело на ОРАЦИО САТА и за онези години в които няма компютри и моделите са се правели от пластелин , глина и дървена конструкция а и като и гледа човек формите е трудно да се повярва че има коеф на челно съпротивление 0.33. На задният мост върху тампоните са поставени ограничаващи наклона встрани колани , които ограничават прекаленото накланяне на автомобила при резки завои .
    -Аз си мисля нещо, мисля си .
    -А защо ?? Не мисли просто се наслаждавай !!!
    Alfa Romeo-eдинственият начин да бъдеш различен !!!

    Comment


    • #17
      И сега като говориме за ДЖУЛИА и неиното спортно купе 105 GTAm 1985cc се пуска състезателна версия със система от две запалителни свещи ТУИН СПАРК ПЛУГС ,а през периода 1970-73 година от АУТОДЕЛТА разработват специално за АЛФА РОМЕО 2.0 литра 16 винтила мотор с 240 к.с. при 8000о.м. който впоследствие е монтиран в състезателна АЛФЕТТА с четири врати,мотора има степен на сгъстяване11.8:1 и два х45DCOE карбуратора WEBER и испускателна система 4-2-1 и автомобилът е оборудван с LSD на фирмата ZF
      -Аз си мисля нещо, мисля си .
      -А защо ?? Не мисли просто се наслаждавай !!!
      Alfa Romeo-eдинственият начин да бъдеш различен !!!

      Comment


      • #18
        горедея се много с тази марка "ALFA ROMEO" великаа ее ......
        ALFA ROMEO 75 2.0 ts
        sigpic
        Нещо което работи - не се пипа!

        Comment


        • #19
          Супер!!! Благодаря на всички отзовалис е колеги особено на колегата Madboy, който разказва много увлекателно
          А между другото колеги според вас има ли шанс тази колица да се възстанови? Не говоря за себе си не бих се наел с това.....просто ми е интересно
          92' Alfa Romeo 33 1,4 boxer SW(66kW)-бивша
          95'Alfa Romeo 155 1,9TD(67kW)-бивша
          90'Alfa Romeo 33 1.7 16V boxer(97kW) -бивша
          00'Alfa Romeo 146 1.9JTD(77kW+)-настояща

          Comment


          • #20
            тя тая антика по моя край била много ми е интересно къде ли се намира, че да я видя Дано някой я съживи
            Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v Distinctive
            Fiat Punto Mk1 1.2 Fire
            Ex: BMW E61 530 Xi

            Comment


            • #21
              Много добра тема!
              Колата заслужава да бъде върната към живот, но това ще е много трудно. Ако някой сектант се захване с това, да знае че ще получи подкрепа.
              Alfa Romeo Giulietta 1.8 84' -бивша
              Alfa Romeo 146 JTD 99'

              Comment


              • #22
                А защо Алфа Ромео е пред фалит когато пуска на пазара Алфа Суд и Трента Тре , нали са били за масова продажба пък и ефтини , по - пътя на логиката трябва да е обратното , да са ударили джакпота с тази постъпка ? Вярно ,че са били некачествени и бързогниеща руска ламарина ама пък и са били доста ефтини !? Пък и колко да са некачествени едва ли са по- некачествени от ФОЛКСВАГЕН ГОЛФ1 и ФОРД ФИЕСТА !? Също защо когато си стъпват на краката решяват да влагат доста пари в последните модели на Трента Тре , за да я направят добра кола ?
                Поздрави !
                Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

                Comment


                • #23
                  Малко в страни от темата, ала ако имаше повече такива дискусии... Ле ле мед ми капе на сърцето.
                  Тази кола от обявата. Струва ми се, че може да има проблем с документите. Иначе, честно казано. Започвам да се замислям за нещо преди трансаксиалната ера.
                  Alfa Romeo 75 24V

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Venci
                    Малко в страни от темата, ала ако имаше повече такива дискусии... Ле ле мед ми капе на сърцето.
                    Тази кола от обявата. Струва ми се, че може да има проблем с документите. Иначе, честно казано. Започвам да се замислям за нещо преди трансаксиалната ера.
                    Много ме кефиш
                    Сега сериозно според теб има ли шанс тази колица?Да приемем че документите и са в ред
                    92' Alfa Romeo 33 1,4 boxer SW(66kW)-бивша
                    95'Alfa Romeo 155 1,9TD(67kW)-бивша
                    90'Alfa Romeo 33 1.7 16V boxer(97kW) -бивша
                    00'Alfa Romeo 146 1.9JTD(77kW+)-настояща

                    Comment


                    • #25
                      Колеги, от това което се вижда на снимките ми се струва че автомобилът подлежи на реставрация , с две думи има стойка и общ външен вид но когато човек отиде на място ИСТИНАТА излиза на яве .От личен опит знам че цялостна реставрация по начина по който се прави по света изисква като ПЪРВО автомобилът да няма сериозни удари и да не е тотално загнил , затова добре реставрираните автомобили се подбират ВНИМАТЕЛНО,като ВТОРО агрегатът и трансмисията трябва да са в общо добро състояние ,което ще рече да не е претърпяла ПЕТДЕСЕТИНА ремонта от НЕКОМПЕТЕНТНИ майстори, за ламарината се изисква да няма кръпки и лепки по врати , калници ,капаци ,стига автомобилът да не е прекалено рядка лимитирана версия -тогава се допускат заварки и там но МНОГО КОМПЕТЕНТНО като се има в предвид че ДЕбелината на кита се мери с микрометър ..........
                      -Аз си мисля нещо, мисля си .
                      -А защо ?? Не мисли просто се наслаждавай !!!
                      Alfa Romeo-eдинственият начин да бъдеш различен !!!

                      Comment


                      • #26
                        колата изглежда е добра за реставрация,но колегата е прав.тези коли карани у нас са много побългарени поради ред причини което ги прави много трудни за работа.иначе модела е просто едно от най добрите произведения на алфа и един от най продаваните модели.това е един от първите автомобили в серийно производство с 5 скорости,дискови спирачки отзад и какво ли още не.а този мотор 1.3 е бил еталон за надеждност и добро вървене.въобще за времето си колата е била просто номер 1

                        Comment


                        • #27
                          иВ следващият етап на самата реставрация участват два екипа .Единият ,който се занимава с демонтажа и сортирането на всички АГРЕГАТ,МЕХАНИЗМИ И СИСТЕМИ след което другият екип ТЕНИКИДЖИИ И БОЯДЖИИ се заемът със напълно оголеното купе ,трябва да се има в предвид и че повечето детайли за ремонта на агрегата и другите системи и механизми се набавят предварително ,след като се установи какво точно ще е необходимо за ремонта на двигателя ходовата част , спирачната ,охладителната и електрическата система.След като купето е готово БОЯДИСАНО и всичко се боядисва ПООТДЕЛНО и след това е важно автомобилът ДА СЕ КОНСЕРВИРА (нещо което не се прави винаги ЗА СЪЖАЛЕНИЕ) преди да се монтират вратите и капаците се поставя ел. инсталацията и след това тапицерията на тавана и челното изадно стъкло ,след това автомобилът се сваля от подвижната платформа и последователно се монтират сп.система и окачването.......
                          -Аз си мисля нещо, мисля си .
                          -А защо ?? Не мисли просто се наслаждавай !!!
                          Alfa Romeo-eдинственият начин да бъдеш различен !!!

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от madboy
                            иВ следващият етап на самата реставрация участват два екипа .Единият ,който се занимава с демонтажа и сортирането на всички АГРЕГАТ,МЕХАНИЗМИ И СИСТЕМИ след което другият екип ТЕНИКИДЖИИ И БОЯДЖИИ се заемът със напълно оголеното купе ,трябва да се има в предвид и че повечето детайли за ремонта на агрегата и другите системи и механизми се набавят предварително ,след като се установи какво точно ще е необходимо за ремонта на двигателя ходовата част , спирачната ,охладителната и електрическата система.След като купето е готово БОЯДИСАНО и всичко се боядисва ПООТДЕЛНО и след това е важно автомобилът ДА СЕ КОНСЕРВИРА (нещо което не се прави винаги ЗА СЪЖАЛЕНИЕ) преди да се монтират вратите и капаците се поставя ел. инсталацията и след това тапицерията на тавана и челното изадно стъкло ,след това автомобилът се сваля от подвижната платформа и последователно се монтират сп.система и окачването.......
                            колко красиво звучи ,и аз искам да подложа моята алфа на такава реставрация ама сигурно чак катоо станачовек
                            ALFA ROMEO 75 2.0 ts
                            sigpic
                            Нещо което работи - не се пипа!

                            Comment


                            • #29
                              не е хич лесно , дори е много изнервящо,обаче на финала е кеф и после идва големия кеф.важното е да се почне отнякъде и да не се спира.пешката го доказа

                              Comment


                              • #30
                                След това идва реда на самият агрегат ,който е отремонтиран и почистен и излъскан външно (все пак това е АЛФА РОМЕО иСЪРЦЕТО МУ Е НАЙ ВАЖНОТО НЕЩО) после следват скоростите и цялата трансмисия след това идва ред на вратите и капаците ,които са облепени по ръбовете за да несе наранят при напасването ,после арматурното табло ,мокета ,седалките и тапицериите на вратите.И накрая фарове , мигачи стопове и брони и един куп дребни неща които отнемат цели седмици .Е това отнема доста време при положение че се работи вЕКИП , а за България като се знае колко сме организирани и всяка една подробност е ходене по мъките се изискват ГОДИНИ и СРЕДСТВА разбирасе. Това е от мен ако нещо пропускам МОЛЯ да ме допълните
                                -Аз си мисля нещо, мисля си .
                                -А защо ?? Не мисли просто се наслаждавай !!!
                                Alfa Romeo-eдинственият начин да бъдеш различен !!!

                                Comment

                                Working...
                                X