Известие

Collapse
No announcement yet.

Чудене и питане за гърнета на 90 V6 и като цяло за звука

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Чудене и питане за гърнета на 90 V6 и като цяло за звука

    Колеги, знам че малко от вас са се сблъсквали като цяло с тези коли. Все пак дано някой даде някакво мнение, което да ми е от полза.
    В момента моята кола е доста шумна. Звука не е като на изпърдяли гърнета, но е доста силен. Това ме радва, но често пъти като няма кой друг да спрат. КАТ-аджиите спират мен като най-шумния.
    На всичкото отгоре се замислям и за спортен филтър тип конус и тогава кой знае какво ще стане.
    Средното ми гърне не е оригинално и имам 2 други по отпред явно резонаторни. Дали има шанс да стана по тих.
    Alfa Romeo 75 24V

  • #2
    Ти вместо да ставаш по шумен да слушат повече шестака по тих ше ставаш На мен онази вечер ми направи впечатление на тихомобил Според мен със спортния филтър няма да стане още по шумна,само ще промени звука
    ex: | Fiat Tipo DOHC,Lancia Dedra 2.0 LS,ALFA 155 1.7TS,Lancia Dedra 1.9td SW,ALFA 164 2.0TS,Lancia Delta 1.6i | Fiat Coupe 1.8 16V VFD | Fiat Bravo 2.0 20V HGT |
    BMW e39 facelift

    Comment


    • #3
      бе то звукът да им е проблемът на куките
      155 2.0 TS 8V
      ex 33 1.4 imola - 3i3i

      Comment


      • #4
        Ами проблем си е шума, защото приятното галещо ухото боботене на ниски обороти, което ме кара да настръхвам от кеф. На високи обороти и преди прекъсващ прераства в зловещ грохот и тътен . И всяка вечер си казваме здрасти с органите на реда. Освен да сложа и спортния филтър и чакам да се запозная с всички полицаи по маршрута ми вечер
        Alfa Romeo 75 24V

        Comment


        • #5
          Един приятел на типо 16В е само с крайно гърне спортно,всичко друго са тръби и вика,че не го спират куките Какво ти викат много реве а
          ex: | Fiat Tipo DOHC,Lancia Dedra 2.0 LS,ALFA 155 1.7TS,Lancia Dedra 1.9td SW,ALFA 164 2.0TS,Lancia Delta 1.6i | Fiat Coupe 1.8 16V VFD | Fiat Bravo 2.0 20V HGT |
          BMW e39 facelift

          Comment


          • #6
            ами даа позната работа доскоро моята алфичка звучеше като ....... (незнам всъщност немога да го опиша трактор в ниските обуроти и изстребител като се настъпи газта до дупкаа )но наистина доста углошителен тътен се носеше като някой баварец с 3,4 гърнета отзад но проблема всъшност беше отпред самите колектори се бяха скапали много и имаха луфт около половин сантиметър :ролл: заради което също така и всичко под капака е чернилка и сажди . Сега работата е друга от както са запушени тези тръби някак си се изгуби злия звук който издаваше чак не ми харесва,но ще чакам да се издъни някое гърне пак, че да се кефя на откачен зверски звук (ОТКАчЕНОО)
            ALFA ROMEO 75 2.0 ts
            sigpic
            Нещо което работи - не се пипа!

            Comment


            • #7
              ссс

              Вярно си е много шумна твоита 90-ка, поне на мене такова впечатление ми направи, обаче звука е невероятен и си заслужава..тъпите катаджии се чудат за какво да се заяждат.... Ако питаш мен така си е добре

              B&B Racing | bb-racingteam.com
              Има хора за които дрифта е ИСТИНА, колата - Религия, а живота - СЪCТЕЗАНИЕ!

              Comment


              • #8
                не си спомням оригиналния дизайн как беше, но имаш ли меки връзки след колекторите? ако не -> сложи.
                ако не са те спирали за това, че изпускателната ти система е много шумна докато караш с 120 на 5та (и нищо друго) значи още си далеч от шумен (б.а. в щата wisconsin закона е, че ако имаш изпускателна система различна от оригиналната тя не може да е по-шумна от оригиналната)
                Rice SAE
                www.racingowls.com
                oo=v=oo

                Comment


                • #9
                  Здрасти колега!
                  Наистина съжалявам, че все още не се познаваме лично, но мисля да направя нещо по въпроса в скоро време защото ще имам едно идване до София

                  Относно звука на моята 90-ка мога да споделя, че двигателят започва да се чува около колата след 3000-3500 об/мин. След 4500 вече няма начин да се обърка шестакът, но вътре извънградско двигателят става осезаем като звук след 140-150км/ч което е при около има-няма 3200-3400 оборота иначе до тази скорост се чуват гумите и вятъра

                  Аз имах късмета да купя колата с отлични гърнета, изобщо перфектно поддържана за което съм безкрайно благодарен на предишния собственик. Последното даже е с етикетите на него и е доста странно на вид все едно две различни по диаметър гърнета понадени по средата ???? Иначе отпред имам две меки връзки, после по един резонатор на всяка тръба, едно гърне преди задния мост и странното последно гърне.

                  Това е от мен

                  Сърдечни поздрави и може да драснеш на лично номера си да се уговорим нещо за срещичка когато идвам до София...
                  Alfa Romeo 90 2.5 V6 QO '86
                  Alfa Romeo 155 1.6i 16V TS '96
                  Land Rover Discovery 2.0i 16V '95
                  Hyundai Sonata 3.0 V6 '91

                  Comment


                  • #10
                    Моята генерация е в следната конфигурация: След колекторите имам две малки гърнета, които не съм сигурен дали са резонатори. След това две меки връзки. После две тръби до едно двойно гърне на Босал преди гредата, което явно е като оригиналното. Изходът от Босала е със специфечната сплескана тръба, която продължава във кривка над дясната полуоска. И на края оригинално гърне с надписи Алфа Ромео. От казаното по-горе остава съмнение единствено за двете малки гърнета преди меките връзки.
                    Явно ОБАЧЕ проблемът не е в гърнетата, а в това че аз си карам повечето време до 5000+ об/мин . Това явно е пролемът, а за съжаление това е единствения проблем, за който аз нямам решение освен да ме закопаете .
                    Колегата Петко, май твоето последно гърне е от Туин спарк. Това ще го каже със сигурност madboy той познава тези подробности в детайли, но щом описваш така формата му, на мен ми звучи като оригиналното от туин спарк.
                    Alfa Romeo 75 24V

                    Comment


                    • #11
                      75ts

                      Мда на него затова му е шумна,оставете го момчето, то му е простено

                      на 75твинспарк и 75 2.5 v6 ,задните гърнета са еднакви,за 90 2.5 v6 незнам
                      75 TwinSpark -син- ex,75ts зелен
                      75 ТУИНСКРАП-сив,+75 2.5 V6 черен
                      75 2.5 V6 Milano Argento-червен,75 2.5v6 сив.164 3.0 12v
                      75 ТУИНСКРАП-червен, + 75TwinSpark-бял,164 3.0 24v

                      Comment


                      • #12
                        Re: 75ts

                        Първоначално публикувано от 75TwinSpark
                        Мда на него затова му е шумна,оставете го момчето, то му е простено

                        на 75твинспарк и 75 2.5 v6 ,задните гърнета са еднакви,за 90 2.5 v6 незнам
                        nqkoi 6te mi kaje li 4 i 5 kakvo predstavlqvat
                        ALFA ROMEO 75 2.0 ts
                        sigpic
                        Нещо което работи - не се пипа!

                        Comment


                        • #13
                          Re: 75ts

                          Първоначално публикувано от 75TwinSpark
                          Мда на него затова му е шумна,оставете го момчето, то му е простено

                          на 75твинспарк и 75 2.5 v6 ,задните гърнета са еднакви,за 90 2.5 v6 незнам
                          Колега , просто това дават като заместител на оригинала , нали след това идват господата от FIAT и сам се сещай , оеднаквяване ,стандартизиране и АЛФА РОМЕО залязва ,защото това не е масов сериен автомобил
                          -Аз си мисля нещо, мисля си .
                          -А защо ?? Не мисли просто се наслаждавай !!!
                          Alfa Romeo-eдинственият начин да бъдеш различен !!!

                          Comment


                          • #14
                            nqkoi 6te mi kaje li 4 i 5 kakvo predstavlqvat
                            ами това според мене е некав заглушител,предпазител и.т.н


                            Колега , просто това дават като заместител на оригинала , нали след това идват господата от FIAT и сам се сещай , оеднаквяване ,стандартизиране и АЛФА РОМЕО залязва ,защото това не е масов сериен автомобил
                            Ами колега незнам дали е заместител ти кажи,моята лично беше ето с такива,и мисля че са оригинални
                            75 TwinSpark -син- ex,75ts зелен
                            75 ТУИНСКРАП-сив,+75 2.5 V6 черен
                            75 2.5 V6 Milano Argento-червен,75 2.5v6 сив.164 3.0 12v
                            75 ТУИНСКРАП-червен, + 75TwinSpark-бял,164 3.0 24v

                            Comment


                            • #15
                              Трябва в най-скоро време да си подменя тръбите след колекторите както и меките връзки. Смачкани са жестоко и после се чудя защо не ми се развърта мотора както трябва. Мисля да го направя към края на седмицата заедно със смяната на съединителя и ремонта на кардана
                              Alfa Romeo 75 24V

                              Comment

                              Working...
                              X