Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo 75 1.8

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Изключването на мигачите работи като два щифта от бялата пластмаса на волана влязат в два отвора на пластмасата на основата отдолу. Така се въртят заедно двете пластмаси с волана. Когато бутнеш лостчето за мигачите надолу или нагоре по средата изскача една пластмаска, а въртящите се пера на долната пластмаса я закачат и я бутат. Така работи системата. При теб на снимката виждам, че перата са износени там където опират в изкачащата пластмаса. Това може да е единия проблем. Иначе може просто механизмът в лостчето да се е повредил. Огледай добре какво се случва като включиш мигачите.
    За ръчната спирачка. По принцип се натяга от жилото отзад при апаратите. Накрая има една шпилка тя минава през левия апарат, през конзолата за задния тампон и през десния апарат, при него е и гайката. Само, че за да свършиш работа. Трябва буталата на накладките да са правилно регулирани първоначално, когато си сменил накладките. Ти това правил, ли си го?
    Alfa Romeo 75 24V

    Comment


    • Първоначално публикувано от Venci Покажи съобщение
      Изключването на мигачите работи като два щифта от бялата пластмаса на волана влязат в два отвора на пластмасата на основата отдолу. Така се въртят заедно двете пластмаси с волана. Когато бутнеш лостчето за мигачите надолу или нагоре по средата изскача една пластмаска, а въртящите се пера на долната пластмаса я закачат и я бутат. Така работи системата. При теб на снимката виждам, че перата са износени там където опират в изкачащата пластмаса. Това може да е единия проблем. Иначе може просто механизмът в лостчето да се е повредил. Огледай добре какво се случва като включиш мигачите.
      За ръчната спирачка. По принцип се натяга от жилото отзад при апаратите. Накрая има една шпилка тя минава през левия апарат, през конзолата за задния тампон и през десния апарат, при него е и гайката. Само, че за да свършиш работа. Трябва буталата на накладките да са правилно регулирани първоначално, когато си сменил накладките. Ти това правил, ли си го?
      Ами ако майстора го е направил,аз не пипам по спирачките ,мислех че вътре около лоста на ръчната ще има някой винт за натягане, но не видях. Механизма за мигачите явно е износен и ще се опитам да лепя допълнителни удължения.
      ALFA ROMEO 75 2.0 ts
      sigpic
      Нещо което работи - не се пипа!

      Comment


      • Този твой "майстор" има, ли си понятие от 75, защото задните апарати на тези коли са достааа... различни от тези на Опел Астра например.
        Alfa Romeo 75 24V

        Comment


        • Първоначално публикувано от Venci Покажи съобщение
          Този твой "майстор" има, ли си понятие от 75, защото задните апарати на тези коли са достааа... различни от тези на Опел Астра например.
          При него я поддържам нямам оплаквания,толкова и разбирам и аз
          ALFA ROMEO 75 2.0 ts
          sigpic
          Нещо което работи - не се пипа!

          Comment


          • Пробвай тогава да натегнеш отзад от шпилката, но внимавай че ако е клеясала може да се скъса.
            Alfa Romeo 75 24V

            Comment


            • Първоначално публикувано от Venci Покажи съобщение
              Пробвай тогава да натегнеш отзад от шпилката, но внимавай че ако е клеясала може да се скъса.
              Задължително ще напръскам с вд40
              ALFA ROMEO 75 2.0 ts
              sigpic
              Нещо което работи - не се пипа!

              Comment


              • Тази рейка от 75 ли е?за такава ми я продадоха,с опция за връщане ако не става. Рециклирана
                Attached Files
                ALFA ROMEO 75 2.0 ts
                sigpic
                Нещо което работи - не се пипа!

                Comment


                • Дамм, тази рейка е от трансаксъл.
                  Alfa Romeo 75 24V

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от Venci Покажи съобщение
                    Дамм, тази рейка е от трансаксъл.
                    Сравнявах до колкото можех с моята която не е свалена още и ми се вижда че тази има някакви допълнителни стърчащи железа ,затова реших да питам преди да се е започнала подмяната. ДА попитам и дали може да се изкара рейката без надига двигателя от тампоните ?
                    ALFA ROMEO 75 2.0 ts
                    sigpic
                    Нещо което работи - не се пипа!

                    Comment


                    • На твоята кола може да извадиш рейката без да надигаш мотора. Общо взето е доста лесно.
                      Alfa Romeo 75 24V

                      Comment


                      • Рейката важи , аз като вадих моята не съм надигал мотора , май ми пречеше ауспуха по едно време да развия единия болт но не е нещо фатално.
                        sigpic. It's not what you drive. It's what drives you.

                        75 Turbo -- Miata MX-5 -- Omega Dual Ram Automatic

                        Comment


                        • Два или три от четирите винта на рейката се развиват отгоре над мотора с дълги удължения.
                          Alfa Romeo 75 24V

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Venci Покажи съобщение
                            Два или три от четирите винта на рейката се развиват отгоре над мотора с дълги удължения.
                            Мерси Венци,ще посъветвам майстора как да станат нещата
                            ALFA ROMEO 75 2.0 ts
                            sigpic
                            Нещо което работи - не се пипа!

                            Comment


                            • Малко да си обновя темата . На кратко от ей таз кочина изкарах всичко което ми беше нужно от интериора и го сложих на моята . Железата по нататък ще ги взема при евентуално развитие към по-голям мотор говоря за главините ,кардана ск.кутия и каквото друго става там,че тя е бая намачкана.Имах идея да ползвам хидравличната рейка,но от удара беше крива и не стана номера и си сложих обикновена.Остана само парното да сменя и съм готов за зимата
                              Attached Files
                              ALFA ROMEO 75 2.0 ts
                              sigpic
                              Нещо което работи - не се пипа!

                              Comment


                              • Наскоро (преди 2 седмици) мой приятел си счупи двигателя и решихме да прехвърлим по-новите му гуми на моята,че моите бяха зле. От там след като отидох на реглаж майсторът ми обясни че задния ми мост бил накриво и ремонта му нямало смисъл (ако съм искал реставрация като по Дискавари, там работите вече били други ).
                                Attached Files
                                ALFA ROMEO 75 2.0 ts
                                sigpic
                                Нещо което работи - не се пипа!

                                Comment

                                Working...
                                X