If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Сагата продължава: Вчера взех жичкаджията и колата запали, работи 2 секунди, форсира се до 5-6000 оборота и мотора се взриви Брутална детонация с много пушек Заболя ме сърцето.... Веднага от турбината почна да тече масло примесено с нафта ?!? Хората около мен започнаха - счупени кобилици, счупени бутала, изкривени биели, скъсан колянов вал..... махнах капака на клапаните всичко беше здраво. Махнахме маркуча на турбината и текна едно кило нафта примесена с масло, кутията на въздушния филтър беше пълна със същото, махнахме дюзите, завъртяхме и от мотора взе да пръска нафта - цилиндрите пълни с нафта, щеката на маслото до горе Стана ясно, че или малката помпа или голямата са протекли в мотора, нафтата се е смесила с маслото, наляло е цилиндрите, от картерната вентилация е влязло във въздушния филтър и оттам в турбината. Веднага махнах главите /операция която ми е до болка позната и е правя за норматив/ - слава богу буталата и цилиндрите са екстра - ПО ЧУДО няма поражения И сега ново масло, нови гарнитури и другата седмица в събота смятам да е затворена и да работи. Еба ми се майката с тоя мотор!!! Вчера искаха да ми подарят 3.0 В6 от 164 или 300д от мерцедес, само за да разкарам ВМ-а, мен си ми кефи и с последни сили продължавам. Ако някой има други идеи как нафтата е влезнала във въздушния филтър да казва
Comment