Известие

Collapse
No announcement yet.

Парно - 75

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Парно - 75

    Одеве в тъмницата без да искам вместо това за регулиране от къде да духа, врътнах това за топло/студено към студено и се скъса жилото (така ми прозвуча). Утре на светло ще махна конзолката с духалките над врътките и ще бъркам вътре, но кажете какво представлява точно
    2 x 75TS / 75TS / 75 1.8ie / Berlina 1750 / 90v6 / 75v6 / 75 1.8carb



  • #2
    Жилото си е жило, но трудно би го скъсал. Има едни пластини, които задържат обвивката на жилото към корпуса с врътките и към корпуса на парното. Според мен си чул пластинката да се откача и да пада.
    Alfa Romeo 75 24V

    Comment


    • #3
      Или си счупил самата врътка, тя е зъбно колело, някой от зъбите и!

      Аз сам имам един въпрос, трудно ли се сменя парно на 75-ца, и би ли трябвало да има реотан парното такаче да духа топло и при не загряла кола, защото и това парно на колата , и резервното което имам, имат една спираловидно навита метална тръбичка, която прилича на реотанче. Коалта не започва да духа топло до загряване, та мисълта ми беше дали нещо не работи по тази инсталация, или просто я няма , а това е нещо съвсема друго?
      Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
      Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

      България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

      Comment


      • #4
        Продължавам да плямпам като бабичка...
        Парното на 75 се сменя... трудно. Нужно е да се свали цялото табло , а преди това уредите, барчето чек контрола... Доста работа. За щастие, ако колегата има проблем с жилата може и да се размине да не сваля цялото табло. Това за реотана го чувам за първи път и не бих казал, че ръзсъждаваш правилно. Въпросната спирала, която си забелязал има на края си два мъжки кабелни обувки. Това си е термодатчик който прекъсва захранването на перката и при определена комбинация от врътките на парното, перката се включва сама когато антифриза загрее до определена температура. Идеята е да не ти духа студено, а да започне само да духа когато загрее достатъчно.
        Alfa Romeo 75 24V

        Comment


        • #5
          Даммм, ние с тебе пак си кукаме тука по нощите, жалко че не е това което мислех, 'щото ми се щеше. Преди време карах за малко една хонда акорд аеродек, която имаше въпросната екстра(реотанчето) и беше доста приятнокато започне да духа веднага топличко.
          Относно жилата на мен жилото за мястото на духане ми е запекло безнадеждно, та се чудя дали има шанс да се оправи ако клапата или жилото е блокирало без да се сваля таблото?
          Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
          Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

          България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

          Comment


          • #6
            Преди малко го погледнах и попипах. Откачило се е жилото от самата врътка. На първо време го бутнах на вътре жилото в шлауха, сега духа топло. Някой слънчев ден ще видя ако мога да го закача пак на врътката.

            Незнам как е при теб, но при мен след 2-3 минути почва да духа топло а след 10 пари. Предишният собственик /Дани/ го е сменявал парното.
            2 x 75TS / 75TS / 75 1.8ie / Berlina 1750 / 90v6 / 75v6 / 75 1.8carb


            Comment


            • #7
              Ами при мен започва да духа топло ама не е много добре, а трябвааа да ееее... Та ще видя аз имама едно парно още със цялото блокче, трябва да го промия ако стане и да го тествам...
              Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
              Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

              България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

              Comment

              Working...
              X