Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 75 TS Подкачваща Помпа

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Алфа 75 TS Подкачваща Помпа

    Значи под задната седалка от дясно имам една букса, която е за подкачващата помпа. Онзи ден тръгнах да паля, угасна ми и после не искаше да запали. Стигнах до извода (след мерене), че няма напрежение на тая букса на жиците, които идват от към релето. Когато подам директен + на другия край на буксата (от към помпата) се чува как работи , даже и запалих така.

    Та имам следния въпрос. Може ли да вържа директен + на помпата и да карам така окло 30-40 мин. от Надежда до Лозенец, за да може Венци ако е свободен да погледне жиците, или ще е фатално за помпата, ако работи постоянно. Предполагам, че релето я пуска само когато има нужда от бензин и ако работи постоянно ще изгори ?

    И още нещо. Ако може някой да ми прати гсм на Венци на лично, че от 2 дена не мога да го засека в скайпету.

    2 x 75TS / 75TS / 75 1.8ie / Berlina 1750 / 90v6 / 75v6 / 75 1.8carb



  • #2
    Няма проблем да караш и по-дълго така. Работата на релето е когато подадеш контакт да включи помпата за определено време ( 2-3-5 секунди), такаче да подкачи бензин за запалването и след това я изключва докато датчика за въртене на двигателя не отчете въртене и помпата не тръгне за постоянно. Просто не трябва да я държиш много дълго време без да е запалила колата. Иначе като запали тя по принцип помпата си работи постянно, нали за това е връщия бензинопровод.
    Виж ако знаеш каде се намира релето за помпата до него трябва да е и бушона, това провери първо. На повечето коли е зад таблото от дясната страна (на пътника), но точно на тази не съм сигурен (моята е с карбуратори). Не и се стягай, нищо и няма като е постоянно включена! Докато я оправиш естествено де!
    Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
    Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

    България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

    Comment


    • #3
      Ааа между другото как е колицата, ти за малко ме изпревари, щях аз да я взема. Дай инфо как се държи...
      Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
      Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

      България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

      Comment


      • #4
        Мерси за отговора. Ще проверя за релето и бушона, макар че не ми се разглабяше таблото. За колата какво да кажа... предницата съм си поставил като цел за начало, защото колелата са / \ така. Иначе като цяло проблеми до сега не ми е давала. От както я купих от Дани я карам почти всеки ден. Скоро гуми трябва да купя за отзад . Вътрешно, шофьорската седалка е прецакан механизма нещо и немога да си дигна облегалката (чакам да се сгрее и ще го погледна) Тавана трябва да се стегне малко че е виснал плата, Свети ми червеното правоъгълниче (забравих за какво беше). Маслото капеше от датчика, за сега го закрепих, но ще го сменям.От доло е по-зле положението, трябва да се кърпи, да се сменят неща по окачването, но на пролет ще се прави, да се опарича малко. (беден абитюрент съм) . Неща които ми харесват са суперското парно, 3-4 хил. оборота = веселие в завой (шпера) и галещия ухото звук. Смених генерацията, че старата вкарваше пушек в купето. Сега е с права тръба ф50 от съединяването на тръбите до отзад, като има резонатор посредата и крайно проходно гърне с заглушител Twister. (тук искам да благодаря на пичовете от Pit Stop Tuning - много са точни ). Оправих десния халоген, имаше лоша маса.... и това е в общи линии

        п.с. Седя си на компа един ден, цъках НФС ... запален пиша в гоогле " коли с задно " и изскача една тема от тунинга, в която чета Алфа 75. Викам чакай да видя какво е това ( и без това фиестичката ми се прееба) и влизам в мобиле-то и познайте кой видях. От тука на татък нещата са ви ясни.
        2 x 75TS / 75TS / 75 1.8ie / Berlina 1750 / 90v6 / 75v6 / 75 1.8carb


        Comment


        • #5
          Е, друго си е задното!

          Добре дошъл в клуба.
          Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
          Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

          България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

          Comment


          • #6
            75twinspark

            ...........................
            Last edited by 75TwinSpark; d.m.y г., 20:23.
            75 TwinSpark -син- ex,75ts зелен
            75 ТУИНСКРАП-сив,+75 2.5 V6 черен
            75 2.5 V6 Milano Argento-червен,75 2.5v6 сив.164 3.0 12v
            75 ТУИНСКРАП-червен, + 75TwinSpark-бял,164 3.0 24v

            Comment


            • #7
              Нямах нет тия дни. Ако си решил да докарваш колата с директен кабел, просто гледай да е през контакт. Другото не го мисли.
              Alfa Romeo 75 24V

              Comment


              • #8




                Цял ден се опитвам да запаля и не и не и не и не....... подавам си директен + на помпата върти си като пич. Колата тръгва да припалва но не иска да запали...
                2 пъти зареждах акумулатора, не е от него. Онзи ден запали така от полувин превъртане, нищо не е пипано от тогава.

                ДАЙТЕ акъл, че полудях вече

                Венци моля те прати ми номера си на лично или в скайп.
                2 x 75TS / 75TS / 75 1.8ie / Berlina 1750 / 90v6 / 75v6 / 75 1.8carb


                Comment


                • #9
                  75twinspark

                  ........................
                  Last edited by 75TwinSpark; d.m.y г., 20:22.
                  75 TwinSpark -син- ex,75ts зелен
                  75 ТУИНСКРАП-сив,+75 2.5 V6 черен
                  75 2.5 V6 Milano Argento-червен,75 2.5v6 сив.164 3.0 12v
                  75 ТУИНСКРАП-червен, + 75TwinSpark-бял,164 3.0 24v

                  Comment


                  • #10
                    Не съм го проверил но помпата работи с постоянне + сега. Знам че са 2 но незанм как да провера втората.
                    Колата се опитва да запали припалва но сякаш нещо я спира.
                    2 x 75TS / 75TS / 75 1.8ie / Berlina 1750 / 90v6 / 75v6 / 75 1.8carb


                    Comment


                    • #11
                      Нямам условия за почти нищо, на много кофти место ме остави .
                      2 x 75TS / 75TS / 75 1.8ie / Berlina 1750 / 90v6 / 75v6 / 75 1.8carb


                      Comment


                      • #12
                        От вътре ли трябва да гледам под таблото за тия релета или от към двигателя, защото от към двигателя гледах днеска няма нищо там. Сваля ли се някой капак или какво...

                        Не мога да си обесня как онзи ден запалих по същия начин, а сега не мога........ /тогава имах друга работа и неможах да я подкарам и я угасих/
                        2 x 75TS / 75TS / 75 1.8ie / Berlina 1750 / 90v6 / 75v6 / 75 1.8carb


                        Comment


                        • #13
                          75twinspark

                          .....................
                          Last edited by 75TwinSpark; d.m.y г., 20:22.
                          75 TwinSpark -син- ex,75ts зелен
                          75 ТУИНСКРАП-сив,+75 2.5 V6 черен
                          75 2.5 V6 Milano Argento-червен,75 2.5v6 сив.164 3.0 12v
                          75 ТУИНСКРАП-червен, + 75TwinSpark-бял,164 3.0 24v

                          Comment


                          • #14
                            Проверих реленцата са като нови. Няма и признак да не е наред нещо при тях. Втората помпа, ако е това което е под мукета в багажника от дясно над резервоара, в което влиза буксичка Май не работи, защото нито се чува да бучи нито трепери нито нищо
                            2 x 75TS / 75TS / 75 1.8ie / Berlina 1750 / 90v6 / 75v6 / 75 1.8carb


                            Comment


                            • #15
                              75twinspark

                              .........................
                              Last edited by 75TwinSpark; d.m.y г., 20:21.
                              75 TwinSpark -син- ex,75ts зелен
                              75 ТУИНСКРАП-сив,+75 2.5 V6 черен
                              75 2.5 V6 Milano Argento-червен,75 2.5v6 сив.164 3.0 12v
                              75 ТУИНСКРАП-червен, + 75TwinSpark-бял,164 3.0 24v

                              Comment

                              Working...
                              X