Известие

Collapse
No announcement yet.

Джанти от 155 2.0 на 90 супер 1.8

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Джанти от 155 2.0 на 90 супер 1.8

    Колеги имам един проблем.Сдобих се с ALFA 90 SUPER 1.8 с 16'-ки .Та искам да ги разменя с 15'-ките на 155-цата (2.0 94).Та първата 16-ка стана перфектно на 155-цата,даже по-плътно от 15-ката.Но 15-ката не става на главината на 90-ката.Бахти аномалията.И се отказах(нямах време).Та проблема ми се види около 2-3-4 десетив главината!Та има ли такива стандарти с такива маки разлики.И си мисля днес дали проблема не е в шпилките на 90-ката.Понейе бързах и може да не съм я центрирал при вкарването и шпилката да надига.Така не можеха да ми влязат и колекторите(сакса) на 156-цата при смяна на гарнитурите им.
    ВЪПРОСА МИ Е ЩТЕ СТАНАТ ЛИ 15-ките от 155 2.0 на ГЛАВИНИТЕ НА НА 90 SUPER 1.8?
    Кажете една блага дума че няма време за крикове,ключове итаркаляне на "капли".
    155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
    1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
    GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
    ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите

  • #2
    Стават! Споко! Разликата е милиметър или два в централния отвор. На по-старите алфи Алфетта, Джулиета, 75, 90, 33 централният отвор е малко по-голям. Купи си от железарията шкурки за бормашина и с тях внимателно разшири отвора. В никакъв случай не насилвай да стягаш без да си разширил джантата защото после няма сваляне. Правил съм операцията поне 3 пъти - справка моята 90-ка е с джанти от ГТВ. Успех и ако има нещо свиркай!
    Alfa Romeo 75 24V

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от AnastasKOSTOV-REX Покажи съобщение
      Колеги имам един проблем.Сдобих се с ALFA 90 SUPER 1.8 с 16'-ки .Та искам да ги разменя с 15'-ките на 155-цата (2.0 94).Та първата 16-ка стана перфектно на 155-цата,даже по-плътно от 15-ката.Но 15-ката не става на главината на 90-ката.Бахти аномалията.И се отказах(нямах време).Та проблема ми се види около 2-3-4 десетив главината!Та има ли такива стандарти с такива маки разлики.И си мисля днес дали проблема не е в шпилките на 90-ката.Понейе бързах и може да не съм я центрирал при вкарването и шпилката да надига.Така не можеха да ми влязат и колекторите(сакса) на 156-цата при смяна на гарнитурите им.
      ВЪПРОСА МИ Е ЩТЕ СТАНАТ ЛИ 15-ките от 155 2.0 на ГЛАВИНИТЕ НА НА 90 SUPER 1.8?
      Кажете една блага дума че няма време за крикове,ключове итаркаляне на "капли".
      Пусни тема да видим джулията и 90-тката

      B&B Racing | bb-racingteam.com
      Има хора за които дрифта е ИСТИНА, колата - Религия, а живота - СЪCТЕЗАНИЕ!

      Comment


      • #4
        Тема с снимки

        Нека ги снимам.90-ката сигурно я знаете баща ми я зе от Пешо,а по BERLINA-та има още малко заигравка.и не е по темата ама ми трябва предно стъкло, па незнам в софия ги леят ма излиза солено....не че някой ще го продаде евтино де!!!
        155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
        1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
        GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
        ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Venci Покажи съобщение
          ... В никакъв случай не насилвай да стягаш без да си разширил джантата защото после няма сваляне....
          ...ами ако късно прочитаме този пост...как се процедира??? съжалявам за -ът
          alfa romeo 33 ...crushed and sold!

          Comment


          • #6
            Ако сте насилили джантата да влезе с гайките имате проблем. Възможно е да е страшно, възможно е и да не е много страшно. За да свалите джантата, първо разхлабете гайките. Подпрете хубаво колата да не мърда напред-назад. Повдигате със стабилен крик - не този оригиналния и ако е нужно подпирате върху стойка, дървено трупче и т.н., за да е стабилна и да не се клати. Махате гайките и опитайте да свалите джантата, ако имате късмет може да нямаме заклещване . Ако е заклинила джантата, уверете се отново, че колата е стабилно подпряна и ритнете гумата в горния (!) край. Така излизат обикновени джанти, които са се заклинили. Ако ритниците не помогнат взимате едно по голямо дървено трупче опирате го в долния край от към под колата на гумата не на джантата и нанасяте удари с големия чук по трупчето. В случая би било полезно колелото да се върти. Ако имате голям гумен чук става и без трупче.
            Общо взето идеята е да не се удря по джантата за да не се изкриви.
            Alfa Romeo 75 24V

            Comment


            • #7
              ...много мерси за последният пост....това ме успокоява малко, защото мислех някви лостови системи, някакви глупости на търкалета.....
              все пак май добрият стар чук ще оправи нещата....както винаги!
              alfa romeo 33 ...crushed and sold!

              Comment

              Working...
              X