Известие

Collapse
No announcement yet.

Малко тъпи въпроси за 2,0 с карбуратори

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Малко тъпи въпроси за 2,0 с карбуратори

    Такаа
    гледам една моторетка 2,0 126 кс - питането е:
    Има ли в България кой читаво да настрои тези два карбуратора?
    Харчи ли като прахосмукачка?
    Може ли лесно да се насади инжекция - дори и мега?
    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

  • #2
    Не съм много сигурен, но май може да се сложи глава от 8В ТС, а за карбовете има доста хора, които могат да ги настроят.
    1983 Alfa Romeo 6 2.5 VMTD 10V 105hp
    1984 Alfa Romeo Giulietta 2.0 8V 130 hp
    2001 Lancia Zeta 2.0 JTD 16V LX 110 hp

    Comment


    • #3
      Карбовече както колегата каза, има (все още) много хора които могат да ги настроят, колкото до инжекцията, за мен поне не си струва, защото за парите за които ще си сложиш мега, ще си насадиш цял туин спарков мотор заедно с цялата инжекция от 155 или 164 да речем.
      Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
      Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

      България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

      Comment


      • #4
        Петре, в карбураторите е истината!
        Въобще не се занимавай със разните му инжекциони пък били и мега...!
        Както казва колегата по-горе, по-хубу направо Свинспарков 2,0 матор да й туриш..отколкото да се занимаваш! Игранка си е иначе.
        Но най-добре Венци да те "светне"
        Вярно, е че има бая майстори дето могат да ти
        направят(настроят) карбовете, ама скъпо е туй нещо!
        А и още нещо,
        ако е от 1986 та модела,
        те са със 2 "SOLEX" карбуратора, което ще
        рече, че по-лесно се настройват от Веберите и т.н.
        Поне така съм чувал!
        Пък относно разхода на гориво - ник'ва прахосмукачка не е това бе!
        Ето ти данните Извънградско/Градско/Комбинирано ..... 6.9/9.5/12.5 л./100км
        Ха наздраве и се присъединявай по-скоро в нашата Клика.. !
        Last edited by Mapтo; d.m.y г., 22:15.
        Това, което отличава човека от животното е алкохолът! Животните не поркат!

        Comment


        • #5
          Сектака е убаво нещо. Ма и парите трябва да стигнат.

          А за карбовете - то и аз мога да ги настроя с ухомера, ама за читовото там трябва и един уред с вакуумчета али бали и някой да може да работи с него.

          Мисля го още. Не е да нямам мерак нали
          Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от MainaCore Покажи съобщение
            Не съм много сигурен, но май може да се сложи глава от 8В ТС, а за карбовете има доста хора, които могат да ги настроят.
            Глава от 75 ТС може да се сложи, но не е "боц и плей" и по-лесно ще се намери цял мотор отколкото само глава, а само с една гола глава нищо не правим, освен ако не си дойде с целия инжекцион.

            Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщение
            Карбовече както колегата каза, има (все още) много хора които могат да ги настроят, колкото до инжекцията, за мен поне не си струва, защото за парите за които ще си сложиш мега, ще си насадиш цял туин спарков мотор заедно с цялата инжекция от 155 или 164 да речем.
            Повярвайте ми не са никак много хората, които могат да настройват два двойни карбуратора и не е толкова лесно. Инжекция от 155 или 164 на карбураторна глава не може да се сложи особено лесно.

            Първоначално публикувано от Mapтo Покажи съобщение
            ....
            те са със 2 "SOLEX" карбуратора, което ще
            рече, че по-лесно се настройват от Веберите и т.н.
            Поне така съм чувал!
            Пък относно разхода на гориво - ник'ва прахосмукачка не е това бе!
            ... !
            Няма разлика колко трудно се настройват карбураторите независимо дали са Деллорто, Солекс или Вебер стига да са изправни.

            По темата
            има кой да настрои карбураторите и след като са настроени добре и моторът е изправен разхода е смешен. Инжекция не се насажда никак лесно. Ще ти трябват половината железа от един инжекционен мотор. По-добре се откажи и ползвай мотора с карбовете.
            Alfa Romeo 75 24V

            Comment


            • #7
              Аз карам АЛФА 75 2.0 с карбове DELLORTO .Колата е на газ и разхода е 11,5-12 на 100км смесено.На дълъг път,разхода пада на 10-10,5 ,което си е много добре.А за вървенето,няма да ти казвам за какво става въпрос ,нищо че е на газ и е на години.За настройката на карбураторите нямам представа.Така я взех,така я карам.Явно,че е възможно да бъдат добре настроени.По-запознатите могат да кажат ,кой може да го свърши.ПОЗДРАВИ.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от MainaCore Покажи съобщение
                Не съм много сигурен, но май може да се сложи глава от 8В ТС, а за карбовете има доста хора, които могат да ги настроят.
                Четох на едно място, че глава ТС не може да се сложи защото стария мотор има 6 маслени магистрали към главата, а ТС само 2.
                145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                www.ClassicCar-bg.com

                Comment


                • #9
                  монтирането на глава от твин спарк върху стария мотор е напълно невъзможно ...нито пък обратното ......не знам кои разпространява подобни слухове ама доста ви е хлъзнал !!! идете в един магазин вземете двете гарнитури и сами ще видите че няма как да стане да не говорим че буталата на спарка са почти равни с компактна горивна камера .....за сметка на това стария има бутала като кубетата на александър невски и огромна горивна камера както вече спомена колегата има проблем и с маслените магистрали ....въобще все незаобиколими проблеми дали мегаскуирта е по кофти от карбовете или стоковата спаркова инжекция няма да коментирам това може да го кажев само неук чоек а карбураторите ако работят се настроиват от опитен човек за 10-15 минути без никакви уреди стендове и проче

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от 75 turbodelta Покажи съобщение
                    а карбураторите ако работят се настроиват от опитен човек за 10-15 минути без никакви уреди стендове и проче
                    ухомерът - най-точният уред?
                    или как става?
                    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
                      ухомерът - най-точният уред?
                      или как става?
                      Петре, я земи и почети малко!
                      Ето тук -

                      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=36279

                      Ако нещо не ти е ясно, питай!
                      Поздрави
                      - Марто
                      Това, което отличава човека от животното е алкохолът! Животните не поркат!

                      Comment


                      • #12
                        Стига с тия спаркове и ла*на,карбовете са по голяма мания
                        ex: | Fiat Tipo DOHC,Lancia Dedra 2.0 LS,ALFA 155 1.7TS,Lancia Dedra 1.9td SW,ALFA 164 2.0TS,Lancia Delta 1.6i | Fiat Coupe 1.8 16V VFD | Fiat Bravo 2.0 20V HGT |
                        BMW e39 facelift

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Abarth Покажи съобщение
                          Стига с тия спаркове и ла*на,карбовете са по голяма мания
                          Да ве като са нови са супер, преди една седмица търсих части за едни и познай дали има
                          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                          sigpic
                          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от 75 turbodelta Покажи съобщение
                            ... :
                            Добре, че си ти! Бяха ме убедили напълно, че с известно преправяне от към отворите за шпилките ТС глава влизала на стария блок. ЕВАЛА!
                            Alfa Romeo 75 24V

                            Comment

                            Working...
                            X