Известие

Collapse
No announcement yet.

Dellorto DHLA търси се информация

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Разглабях ги и на 4-те карбуратора жигльорите са им еднакви, абе въобще всичко им е еднакво. Като се позатопли времето ще се опитам да си ги синхронизирам и настроя, въпреки че не разполагам с тия манометри за настройката.Тя и сега върви колата ама на място ми се струва че повечко тресе двигателя, и се забива първоначално като подам гас, а и от време на време плюе през карбовете наобратно.
    Alfa 156 1,9 JTDsigpicAlfa 146 1,3 BOXER
    LANCIA DEDRA 2.0Turbo 165HP
    Alfa 75 2.0
    EX

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от kolchev Покажи съобщение
      Разглабях ги и на 4-те карбуратора жигльорите са им еднакви, абе въобще всичко им е еднакво. Като се позатопли времето ще се опитам да си ги синхронизирам и настроя, въпреки че не разполагам с тия манометри за настройката.Тя и сега върви колата ама на място ми се струва че повечко тресе двигателя, и се забива първоначално като подам гас, а и от време на време плюе през карбовете наобратно.
      Хм нещата май са комплексни,най елементарното,което можеш да направиш е да си провериш свещите,кабелите,да погледнеш валовете дали са ти добре зацепени,дали имаш луфт в малката верига и най важното центровка на стробоскоп.Аз мойта така я укротих,и накарах мотора да си стои на мястото,а повярвай искаше да излиза преди това.

      Alfetta GTV 2000TS 87г. Alfa Romeo 164 2.0TS 91г. Alfa romeo 155 1.8TS 93г. Honda VFR400 NC24

      Comment


      • #18
        Ами на шайбата има три белега.Сега съм я нагласил когато е на средния белег тогава да подава на 1-ви цилиндър. Мисля че белезите отдясно на ляво бяха обозначени с M, F,P. Аз съм на F, те Р и F са близо М е отдалечен повече. Знам че Р е ГМТ.Кабелите и свещите са добре (нови са).И зацепването го проверявах два пъти, защото това беше първото в което се усъмних.Абе карбураторите са най вероятно ще ги оправя аз.
        Alfa 156 1,9 JTDsigpicAlfa 146 1,3 BOXER
        LANCIA DEDRA 2.0Turbo 165HP
        Alfa 75 2.0
        EX

        Comment


        • #19
          здравей колега.този тест с запушването на отворите на входа на карбураторите и че колата гасне -никак не е показателен.така може да удушиш всеки автомобил .пробвал съм.слушай венци.малките пропуски не се усащат така.съвет от носталгия към градът изписан на визитката ти .пробвай със спрей за стартиране на двигател или с поливане на вода по гумата на карбуратора...ако промени оборотите при работа на двегателя...дигне паднат ...значчи категорично имаш пропуск.прави го внимателно.успех
          75 2.0 т.с 146HP ланча делта 1.6 16 103 HP
          kavasaki zzr-600 100 жребеца
          147 1.9 JTD 115 HP тел.0899 80 80 54

          Comment


          • #20
            Колеги, у нас има ли някой, който продава жигльори за въпросните Dellorto DHLA, както и ремонтни комплекти и изобщо части?

            Ето едно интересно четиво за избор на карбуратор http://www.s262612653.websitehome.co...s/dellorto.htm

            И още http://www.team-rs.ru/tarticlerus.php?id=57 Вляво в лентата има още неща.
            Бай Фичо - ега ти пауъра!!!

            Comment


            • #21
              за жигльорите

              последно съм взимал от Еврото(преди 2-3години) ама сега дали имат???
              75 2,0 '85
              75 2,0 TS
              Corsa A 1,4
              Corsa A 1,6 GSI

              Comment


              • #22
                Има ремонтни комплекти ето тук http://www.merkury-bg.biz/ . От този магазин последно преди година и половина купувах. Имат и много добър спрей за почистване.
                Alfa Romeo 75 24V

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от kolchev Покажи съобщение
                  Ами на шайбата има три белега.Сега съм я нагласил когато е на средния белег тогава да подава на 1-ви цилиндър. Мисля че белезите отдясно на ляво бяха обозначени с M, F,P. Аз съм на F, те Р и F са близо М е отдалечен повече. Знам че Р е ГМТ.Кабелите и свещите са добре (нови са).И зацепването го проверявах два пъти, защото това беше първото в което се усъмних.Абе карбураторите са най вероятно ще ги оправя аз.
                  Здравейте и от мен .Чета с интерес всякакви съвети и установявам че не съм само аз (ЛУД) . В смисъл,че съм експериментирал почти всичко казано до тук и всяко нещо е вярно според мен в зависи от спецификата на проблема.Но едно ме притеснява-духането наобратно от карбовете.Имал съм този проблем и излезе от клапаните по точно 2 от тях.Всъщност това духане си беше връщане от изтичаща компресия от изпускателните колектори.Има и друго,ако веригата е стара а тя е такава тя се разтегля и центровката естествено бяга.В този случай не се прави по белезите за съжеление новата центровка.Налага се да се прави с помоща на микромер в цилиндъра вкаран през свеща на първи цилиндър.Майстороте знаят как.Че и аз имах проблем с вибрациите но се оказа с 3 градуса разлика от оригиналния белег след като ми направиха такова замерване.Сега машината е супер и спокойно работи в ниските...Съжелявам ако съм дотегнал на някой с подробностите си.
                  alfa romeo GTV-82

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от kondor96 Покажи съобщение
                    Здравейте и от мен .Чета с интерес всякакви съвети и установявам че не съм само аз (ЛУД) . В смисъл,че съм експериментирал почти всичко казано до тук и всяко нещо е вярно според мен в зависи от спецификата на проблема.Но едно ме притеснява-духането наобратно от карбовете.Имал съм този проблем и излезе от клапаните по точно 2 от тях.Всъщност това духане си беше връщане от изтичаща компресия от изпускателните колектори.Има и друго,ако веригата е стара а тя е такава тя се разтегля и центровката естествено бяга.В този случай не се прави по белезите за съжеление новата центровка.Налага се да се прави с помоща на микромер в цилиндъра вкаран през свеща на първи цилиндър.Майстороте знаят как.Че и аз имах проблем с вибрациите но се оказа с 3 градуса разлика от оригиналния белег след като ми направиха такова замерване.Сега машината е супер и спокойно работи в ниските...Съжелявам ако съм дотегнал на някой с подробностите си.
                    О колега,оправи ли задницата вечеи никак няма да е лошо да се включваш по често,малко сме и трябва да се потдържаме.
                    Определето нещата с белезите не са никак прости,и са от съществено значение за работата на двигателя,аз за това още от началото,когато колегата сподели проблема си,му препоръчах да си ги провери,и да прегледа останалите инфарктни точки.
                    Last edited by pe6kata212; d.m.y г., 09:33.

                    Alfetta GTV 2000TS 87г. Alfa Romeo 164 2.0TS 91г. Alfa romeo 155 1.8TS 93г. Honda VFR400 NC24

                    Comment


                    • #25
                      Да споделя от провереното дотук по издирването на жигльори.

                      Златен Меркурий нямат жигльори, но ще получат скоро комплекти гарнитури и уплътнения, които за двойката карбове ще са 50-60лв.

                      Евро 07 нямат жигльори. Само един (в страната) комплект гарнитури за някаква Алфа 1800 или 1900 куб. цена 75лв.

                      При въпроса за жигльори момчето ми каза, че не се сеща някой да е търсил при тях такова чудо Тия спринцовки убиват традицията...

                      Елиткар и Динекспрес също не вършат работа. Момчетата на са и чували за карбуратори и викат, че тия коли нямат живи съученици.

                      Поздрав!

                      ПП- една красота за сектантите http://www.youtube.com/watch?v=6zeb8F85cpk
                      Last edited by DEYAN IYI; d.m.y г., 21:13.
                      Бай Фичо - ега ти пауъра!!!

                      Comment


                      • #26
                        Знам, че не е в България, но преди време гледах в http://www.ebay.co.uk/ преди време(търсих такива за 33-кови карбове, та се натъкнах на ремонтен комплект за DHLA), може да поразгледате и там. Мисля и цените бяха поносими

                        Иначе, от няколко дена насам само гледам и чета за карбове, само дето не ги сънувам, че и без друго все на там ме дърпа...

                        П.С. Може да не е много по темата, но:
                        Мисля за лятото дали да не се заиграя с нещо такова:
                        http://www.hangar18fabrication.com/blowthru.html
                        http://users.chartertn.net/jseabolt/yugo.htm
                        Last edited by McNicko; d.m.y г., 23:54.

                        Comment


                        • #27
                          Здравейте колеги и аз да се включа в темата,и искам да чуя малко мнения какво мислите за намерението ми да бодна едни карбове за които говорите на колата от подписа дали ще има някакъв ефект ?
                          Alfa 145 1.4 t.s

                          Comment


                          • #28
                            Колега, предполагам си с боксерче, та твоите карбуратори са Dellorto DRLA
                            Ето и прясна темичка за тях: http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=43813

                            Тези за които съм писал на края на темата още стоят, та ако искаш мога да се опитам да ти помогна да се сдобиеш с тях.

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от pe6kata212 Покажи съобщение
                              В кои модели,кои карбуратори са вграждани и съответно принадлежащите им спецификации като размери на жигльори и тнт
                              На кой двигател,кой карбуратор и с кои жигльори отогваря.

                              Параметри на Dellorto DHLA 40H



                              Брошурката е за настройка на заплаването, карбураторите и др. на Жулиета, Алфета и GTV 2.0

                              http://italiancarsclub.free.fr/Centr...ta_mot.gtv.pdf
                              Бай Фичо - ега ти пауъра!!!

                              Comment


                              • #30
                                Quote, originally posted by "Sideways-technology" »

                                Type 1 the first DHLA40 (no letter after) if you like the DCOE of the DHLA family, but boasts superior atomisation and tuning ability to the extra research at Dellorto…This carb has an idle jet (which also runs the progression and adds mixture at cruising) that is not connected to the main jet stack, the idle jet operates on its own from the float bowl. Also the idle jet air feed for the emulsion tube is ot fixed at a set size like later models…The main jets run on their own from the float bowl like the idle’s…This gives two seperate circuits that must be tuned for perfect overlap to get good cruise and pickup….This has the benefit on small engines and racing engines and hard tuned engines of giving the ability to make the idle jet progress long or short, you can bring the mains in early and cut back the progression on the idle jet air feed with differing jet holders with differing sized air holes, more air, bigger hole less progression….So you can tune this carb a million ways for million application, Fewsters just got a pair of these. They are the ulimate in tuneablity, they are also as a downside extremely hard to tune without a massive jet box or rolling road, cause they need to be bang on the money. This type of carb uses a .1 venturi which has a bigger pilot hole that the .2 and .3 (ill cover later), this means a bigger signal is generated in the venturi tube which gives a bigger signal (pulsing) to the main jet stack - the venturi feeds the main power circuit into the engine, the big jets. So the .1 vent can tuned to get on the mains right away from very low rpm and are super responsive to tuning, you can delay the vent by adjusting the tubes and air correctors on the main jet stack, so it needs more signal to start the stack feeding the vent or less setup the opposite way, so they can be tuned many ways also.

                                Type 2 DHLA40E - These are the same as the DHLA40 with seperate circuits and use either 1 or 2 venturi, they have extra progression holes for the idle jet, so the progression phase can be increased in length (over more plate angle) to suit production cars, and aid economy, real smooth runners when setup with lengthy progression. The 2 vent is just like a 1 with tiny bit smaller bore size to the signal tube, so they have fitted .2 often in the E model as they have extended the progression phase and using the .2 vent means they don’t have to delay the mains as much as fitting the .1 vent, so making jetting easier and more responsive. The Elan +2 used these with the 1 vent as its punchy sports car, the Alfa’s used 2 vent and fitted the E model to flagship models with lazyier owners, who like crisp but relaxed power delivery. Power is equal on both types and they can both delivery the same results.

                                Type 3 DHLA40F-G-H-N-R-S models. These are called emission completely different to the DCOE science, but noone really understands them and tries always to tune them like the early models. These differ because they have more progression holes and use the idle jet to feed most of the cruise phase and low rpm/low TP area of the engine AT ALL TIMES when the main jet isn’t in operation completely automatically no jetting needed. The idle jet has a very large fixed 2.2mm air feed, you cannot tune this phase of the carburetor for length like the others, but here lays the secrets….

                                The idle jet doesn’t feed from the float bowl, it feeds directly from the main jet stack, what happens after this is what gives these Dell’Ortos the sweetest road behaviour (what 25years of research came up with and not just for emissions) and dead easy tuning, you see when the main jet starts to emulsify fuel in the tube, the idle jet is feeding from it, so the gassy airy fuel shuts down the idle jet and sucks backwards yes BACKWARDS through the idle!! using every drip of fuel efficiently without ANY waste in circuit cross over where one is going after the other…this happens the moment the main jet fires, so there is NO need at all to tune the length of the progression and idle phase. This is pure magic they are automatically calibrated, you simply keep the idle jet above 59 up to 62 and not make the mistake of fitting numbers suited to the early DHLA or DCOE - with this simple technique you can tune anything from a 1300 to a 2000cc without really doing anything. The emulsion tubes in these carbs are always 8-10-11 and have to stay that way - which are really rich and have a hole straight down with loads of air holes, these atomise the fuel to an massive degree, also they have to be used cause the idle jet will not run correctly using the DHLA40-E type tubes (1-6-7-5) as the idle jet needs these airy tubes to function and cut out as designed…Usually people ram the DHLA40 idle holders with air holes in these carbs add the 1-6-5-7 style tubes and wonder why its a massive lean spot off idle, cause they missed the point completely!…These carbs use a .3 vent which has a very small signal tube to the main jet stack, this is because the holey tubes are basically ready to go from about 1250rpm (on my car using an 8tube 1 vent it was on the mains at 1250rpm!) so the holey tubes need holding back with a signal killing venturi…These carbs are wicked if you want bolt on power, they tune themselves!

                                The early types are better in respect of punch and tuneability on odd applications but dont’ really do anything these late types won’t on all but the best engines…I have run em all! These carbs will give the maximum power available on any engine if you take time to tune them right, but they are a bit more suited to standard motors over 1500cc, motors with mild cams or standard cams and they operate best if you are using 30-33 chokes, they hate race engines, mad cams and mad chokes cause they they are designed mainly for hot production engines with a clear pulse strength to suit the retarded venturi and tubes - great where silk town driving and alike is paramount and you do commuting or just sunday driving, they also give superior economy to the early types.

                                So the DCOE is the same as the DHLA40, but the DHLA40E and F-G-H-N-L-R-S are all evolutions of a principle and provided the application is matched to the carbs best qualities you have the ability to cater for everyones tastes and requirements using Dellorto…
                                Бай Фичо - ега ти пауъра!!!

                                Comment

                                Working...
                                X