След така дълго правения ремонт, най-после запалихме двигателя и светят две лампи на таблото. Номер 2 и 10. Масло има на необходимото ниво, кабелите са закачени на датчика под делкото и въпреки това свети 2.Акумулатора ми е доста скапан и може би затова свети лампата на зареждането,само че генератора произвежда 14,4V. Къде може да е проблема в тези два случая. От снимката нощо не се вижда, лампите са с нарисувани рабош и акумулатор на тях.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Едно питане за 75-ца 2.0 малко електрики
Collapse
X
-
За пръчката, отчитаща нивото на маслото има една тема в раздела за 164-ки - налягане на маслото, където един колега е описал как се ремонтира и датчика за налягане и този за ниво, ако не стане, за да загасне се слага между двете кабелни обувки на куплинга долу едно 12 килоомово съпротивление. Колкото до алтернатора, провери дали случайно не е откачен кабела примерно, ако ли не може да е нещо по самия модул на алфаконтрола.Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92
България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!
-
Кой кабел да е откачен. От генератора ми излизат два проводника дебелия утива чак до стартера а от там и до акумулатора, а другия е един зелен тънак утива в снопа и от там не знам къде вече.Alfa 156 1,9 JTDsigpicAlfa 146 1,3 BOXER
LANCIA DEDRA 2.0Turbo 165HP
Alfa 75 2.0 EX
Comment
Comment