Известие

Collapse
No announcement yet.

За задния мост на 105-та серия

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • За задния мост на 105-та серия

    Повечето от нас не са виждали никога, а няма и да видят какво представлява задното окачване на 105-та серия.
    На пръв поглед се набива на очи цял мост окачен на надлъжни носачи с пружини, а кожени колани ограничават увисването на моста надолу.
    Интересно решение е, че ръчната спирачка ползва отделни накладки и вътрешната част на диска в същност е барабан.
    Във вътрешността на корпуса на диференциала може да намерим изненада - пластинчат шпер.
    С други думи - ДА - това, което не се вярваше на много хора е истина, 105-та серия със фабричен шпер има почва у нас.
    Attached Files
    Alfa Romeo 75 24V

  • #2
    Я, Венци ни осветли да не си се вкарал и в този филм, и да си станал на бързо собственик и на 105-та серия?
    Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
    Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

    България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

    Comment


    • #3
      Поради каква причина е разглобен този диференциал?
      145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

      www.ClassicCar-bg.com

      Comment


      • #4
        Ами определено болшинството от нас няма къде да видят такива екзотични железа на живо, така че похвал, за това че си постнал и снимки!!!!
        А тва с ръчната и малките накладки е много интересно решение, безспорно!!!!

        От коя е този мост Венци?
        sigpic
        === 75 1.8 T '86 ===
        === 156 SW 2.4 JTD '01 ===

        If Rust Is Lighter Than Carbon Fibre, My 75 Is A Superleggera!

        Comment


        • #5
          Доста от съвременните коли с дискове отзад ползват тази система с малки накладчици от вътрешната страна на диска, а то гледай още кога е измислено.
          Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
          Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

          България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщение
            Доста от съвременните коли с дискове отзад ползват тази система с малки накладчици от вътрешната страна на диска, а то гледай още кога е измислено.
            те ползват ама хич не е за пързаляне с ръчна такава кола.Можеби затова някой коли с такава спирачка за паркиране са с педал а не с ръчна.
            75 2,0 '85
            75 2,0 TS
            Corsa A 1,4
            Corsa A 1,6 GSI

            Comment


            • #7
              Този диференциал е от 2-литрова Джулия ГТ. Разглобили сме го за смяна на лагери.
              Alfa Romeo 75 24V

              Comment

              Working...
              X