Стабилността само ще се подобри при презацепване надолу на торсионите. Аз не спирам да си правя всякакви експерименти с моята кола.
На Звезди колата не е презацепвана произволно с 1 зъб нанякъде, а е правена да бъде точно определена височина, каквато той иска.
Тези амортисьори, които си си купил имат диапазон на реглаж от 3 оборота. Първия оборот мек реглаж до средата ми се струва прекалено лигав, но ако ги оставиш на 3/4 до 1 оборот според мен ще ти е добре за целите за които употребяваш алфетата.
Освен това имай в предвид, че прекалено твърдите амортисьори натоварват купето на едни неприятни места, които са им слаби на тези коли. А до колкото те познавам ти не би искал да понесеш последствията от това
.
Ако искаш да разбереш как точно возят тези амортисьори натегнати една идея преди максимума мога да те повозя. Моята кола е по-тежка и ще има минимална разлика, но все пак.
На Звезди колата не е презацепвана произволно с 1 зъб нанякъде, а е правена да бъде точно определена височина, каквато той иска.
Тези амортисьори, които си си купил имат диапазон на реглаж от 3 оборота. Първия оборот мек реглаж до средата ми се струва прекалено лигав, но ако ги оставиш на 3/4 до 1 оборот според мен ще ти е добре за целите за които употребяваш алфетата.
Освен това имай в предвид, че прекалено твърдите амортисьори натоварват купето на едни неприятни места, които са им слаби на тези коли. А до колкото те познавам ти не би искал да понесеш последствията от това

Ако искаш да разбереш как точно возят тези амортисьори натегнати една идея преди максимума мога да те повозя. Моята кола е по-тежка и ще има минимална разлика, но все пак.
Comment