Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfetta GT -От Монте Карло до Перущица

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Стабилността само ще се подобри при презацепване надолу на торсионите. Аз не спирам да си правя всякакви експерименти с моята кола.
    На Звезди колата не е презацепвана произволно с 1 зъб нанякъде, а е правена да бъде точно определена височина, каквато той иска.
    Тези амортисьори, които си си купил имат диапазон на реглаж от 3 оборота. Първия оборот мек реглаж до средата ми се струва прекалено лигав, но ако ги оставиш на 3/4 до 1 оборот според мен ще ти е добре за целите за които употребяваш алфетата.
    Освен това имай в предвид, че прекалено твърдите амортисьори натоварват купето на едни неприятни места, които са им слаби на тези коли. А до колкото те познавам ти не би искал да понесеш последствията от това .
    Ако искаш да разбереш как точно возят тези амортисьори натегнати една идея преди максимума мога да те повозя. Моята кола е по-тежка и ще има минимална разлика, но все пак.
    Alfa Romeo 75 24V

    Comment


    • Да, по-скоро не искам да я натоварвам около роговете

      Тя твоята кола и с други гуми, но возене няма да откажа!
      Ще се чуем по телефона тези дни.
      145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

      www.ClassicCar-bg.com

      Comment


      • не че разбирам, но ако я смъкваш - трябва и отпред и отзад за да не се промени баланса. освен това като я смъкнеш, няма ли да се промени ъгъла на полуоските и от там да се товарят каретата.
        точка

        Comment


        • Предницата се презацепва обикновено по височината на задницата. Отпред няма полуоски, не забравяйте за кои коли говорим
          Стига спам вече!
          Alfa Romeo 75 24V

          Comment


          • Няма спам бе, Венци. Всичко се отнася за колата
            Нали трябва да става дискусия?!

            В момента колата отзад е доста по-ниска отколкото отпред. Идеята ми е да я изравня
            За съжаление нямам снимка на равно.


            П.П. Ааа, да! Алфата е със задно

            Нещо от сорта на тая кола по-долу:
            Attached Files
            Last edited by Speeder; d.m.y г., 10:59.
            145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

            www.ClassicCar-bg.com

            Comment


            • Митко, остави ги тези снимки. Още повече тази, която си качил е в движение, а на тези коли задницата им кляка винаги като даваш газ. Виж в оригиналната сервизна документация там дават височината колко трябва да е отпред и отзад.
              Още нещо, когато се зарових в автентични снимки на пистови 75, се оказа че са били точно така с леко по-ниска задница, но това теб не те касае
              Така че според мен или си провери колко трябва да е висока колата или предницата да се презацепи колкото искаш. Амортисьорите на средна твърдост и си свиркай.
              Alfa Romeo 75 24V

              Comment


              • Отпуската тече с пълна пара и аз жужа около Алфата с кеф

                Днес свалих стартера (отново) защото прави мизерии като загрее.
                Съмнявах се в колектора, но всичко се оказа перфектно и като ново.
                Четки, втулки, колектор, всичко е супер.
                Проблема май ще се окаже в прословутият центриращ болт на стартераа.

                Моя май е сменян и, въпреки, че е със същата дължина, е със стандартен диаметър 8мм, би трябвало да е 9.
                Утре чакам един болт и като я излекувам ще споделя отново.

                По-приятното занимание бе смяната на стъкълцата на стоповете.
                След повече от година бдене във всички възможни ибеи успях да събера 2 нови стъкълца за стопове, и то с хромираната лайстна, каквито са вграждани само в GT1800 в продължение на 2 години.
                С времето, лъскавото покритие от вътрешна страна на пластмасата се разгражда и гуменото уплатнение залепва за пластмасата като отвън стои на черни петна (много грозно).
                Сега напръсках уплътненията със силиконов спрей за табло за да се освежат малко , а и дано не залепнат пак за хрома.
                Отделно, от стягането на видиите пластмасата се пука около отворите им, а при мен и единият ъгъл на стопа липсваше.
                Просто не виждам как такъв автомобил може да се реставрира в България, но само Звезди си знае през какво е минал.

                Естествено, нямаше как да сложа старите черни и тук-таме ръждиви винтове.
                Айде до Пловдив набързо, айде 20 броя неръждаеми видии с точният размер и външен вид (разбира се) , айде полиране на главите им (мерси на Стефчо за идеята ) и резултата е много удовлетворяващ.
                Прави са хората като казват, че красотата е в детайлите!

                П.П. Ааа, да! Не съм се похвалил с капачката на рамото на дясната чистачка. Колата дойде без една капачка и така си и стоеше докато Madboy не изнамери една перфектна от неговите запаси.
                Такива рамена са монтирани на ранните Алфета и Жулиета, които вече липсват от българските пътища.
                Честно казано не вярвах, че ще си намеря такова нещо защото до сега не бях виждал такова нещо да се продава където и да е.
                Огромно "Благодаря"!
                Attached Files
                Last edited by Speeder; d.m.y г., 00:55.
                145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                www.ClassicCar-bg.com

                Comment


                • Мите, има ли начин тези капачки на чистачките да си върнат натурално-черния цвят, освен с боядисване?
                  Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                  Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                  Comment


                  • Можеби номера с пистолета за топлъл въздух
                    2 x 75TS / 75TS / 75 1.8ie / Berlina 1750 / 90v6 / 75v6 / 75 1.8carb


                    Comment


                    • Доста са гъвкави и не мисля, че ще стане с боядисване.
                      Ще се олюпи боята.
                      С горещ въздух пък ще се деформират.
                      В момента колата е мръсна и като я мия ще ги пръсна със спрей за освежаване на гумени уплътнения.
                      145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                      www.ClassicCar-bg.com

                      Comment


                      • Според мен си заслужава да пробваш с горещ въздух.
                        Alfa Romeo 75 24V

                        Comment


                        • A какво ще стане, ако се минат с четката от втората картинка (ако е достатъчно мека да не надере пластмасата)?
                          Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                          Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от b_angelov Покажи съобщение
                            A какво ще стане, ако се минат с четката от втората картинка (ако е достатъчно мека да не надере пластмасата)?
                            Ами с ниски обороти най-вероятно ще се полират до съвършенство. Това важи и за капачките на рамената за чиктачките.
                            Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                            Comment


                            • През изминалия уикенд поразходих Алфата доста добре.

                              След участието в ретро рали "Родопи" километражът показваше с около 380 километра повече.
                              За щастие безпроблемни и изпълнени с усмивки.

                              Раходът на бензин го сметнах около 7,5/100 слагам половин литър грешка, ей така от мен, и идва около 8/100 .
                              Супер щастлив съм, все пак имам два "двойнодишащи" карбуратора под капака и 122 коня.

                              Един маркуч за охладителна течност даде знак, че е за смяна и ще го излекувам съвсем скоро.
                              Установих също, че след продължително шофиране и последващ престой, капват по няколко капки антифриз.
                              За сега го отдавам на капачката на радиатора, която щя излекувам скоро.

                              Добрата новина е, че съм излекувал проблема с паленето на топъл двигател.
                              Всичко било от масата на акумулатора.

                              Кабела на перката на радиатора малко се подмъква в зоната на буксата, но това е дреболия и го пиша в графа "Поддръжка".

                              Следва разходка до Италия с надежда за набавяне на някои изключително рядки детайли.
                              Attached Files
                              145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                              www.ClassicCar-bg.com

                              Comment


                              • Супер е! Надявам се, че ще я видим на Италфест 2011 на живо!
                                няма вече Алфи, няма вече тръпка...

                                Comment

                                Working...
                                X