Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfetta GT -От Монте Карло до Перущица

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Браво, Speeder, поздравления за решението с помпата. Аз обикновено вадя буталата със сгъстен въздух. Не запушвам с гарнитури, ами едната дупка с пръст, а през другата надувам. Но трябва да се внимава много да не те удари някое бутало в челото... питайте как знам
    Точно където са ръждясали твоите апарати ръждясват и всички други, дори понякога и със здрави маншончета. Последно експериментирах с малко медна грес на болното място и за сега не са се връщали, дори и коли които се карат доста рядко.

    Най-важното! Предполагам си обърнал внимание, но аз да си кажа. Всяко едно бутало има определена позиция за поставяне в апарата. Повърхнината, която притиска накладките не е цял кръг.
    Attached Files
    Alfa Romeo 75 24V

    Comment


    • като възстановяваш елементи като капачките на казанчето и механично им махаш ръждата, губиш детайлите. можеш да го правиш химически във вана и резултата ще е много по-добър.
      точка

      Comment


      • Първоначално публикувано от Speeder Покажи съобщение
        Ако не ми хареса и слагам алуминиеви Брембота от Алфа 75 т.спарк >
        То винаги е по-добре с алуминиевото Брембо, но там дисковете са вентилирани, по-големи по диаметър, но и с 5 дупки. После следва решение, дали да минеш на джанти с 5 дупки, или да се разпробият дискавете от 5 на 4 дупки.
        Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

        Comment


        • Венци, мерси за снимката!
          Точно това щях да търся днес
          Иначе аз намазах буталата ицилиндрите с грес за буталца на АТЕ.
          В classiccar-bg.com повдигнах въпроса за греста и излязоха интересни решения, но си купих специалната грес накрая.

          Колев, капачката не е чак толкова дълбоко стъргана, а и тия дни отива на хромиране където ще се шлайфа достатъчно прецизно.
          Дано стане, иначе имам и по-хубава изчистена само с химикали.

          Боби, на Брембото му се маха подложката между двете половини и ставало за плътен диск.
          Междуболтовото на апарата пък си е същото.
          Last edited by Speeder; d.m.y г., 14:45.
          145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

          www.ClassicCar-bg.com

          Comment


          • виж това

            http://antique-engines.com/electrol.asp

            http://www.robotroom.com/Rust-Removal.html
            точка

            Comment


            • Мерси! Знам го този метод. Ще свърши идеална работа за детайли, при които не се гони външен вид. Ако има язви от корозия ще се шлайфа така или иначе.
              145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

              www.ClassicCar-bg.com

              Comment


              • Първоначално публикувано от Speeder Покажи съобщение
                Боби, на Брембото му се маха подложката между двете половини и ставало за плътен диск.
                Междуболтовото на апарата пък си е същото.

                Това е ясно, но въпроса е, че вентилираният диск е по-голям и на диаметър. Ти примерно ще закрепиш апарата към шенкела, но апарата ще излезе навън спрямо оста на диска и ще стиска извън неговата повърхност. Просто Брембото си върви комплект с дисковете, защото освен, че са с различна дебелина, са и с различен диаметър.
                Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                Comment


                • Да, би трябвало да си прав!
                  145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                  www.ClassicCar-bg.com

                  Comment


                  • Разглобяването продължава.
                    Тръгнах уж само поразхлопаните долни шарнири да сменя, а то отиде към разкрасяване на почти всичко по предницата.
                    За мое очудване, шарнирите на горните носачи са в идеално здраве, а са оригиналните нитовани на 38 години. Явно няма голямо натоварване на тях.

                    Долните си имаха луфт. Единият отново оригинален, другият сменян.

                    Стабилизиращата щанга и тя падна долу.
                    Тя ще мине през песъкоструй и прахово.
                    Приготвил съм и полиуретанови тампони SuperPro, но се чудя дали да ги монтирам.
                    Оригиналните са повече от перфектни ^-^


                    Горните носачи заедно с кастър щангата ще минат на песъкоструй и ще бъдат боядисани на ръка.
                    Щангата е нитована и не мисля да я демонтирам от носача.

                    Падна борба с тампоните на биалетките, но работата ще стане.
                    Приготвил съм им чисто нови тампони.
                    На първите серии Алфета тампоните са с външен диаметър 30мм и метална периферия.
                    На по-новите Алфети и Жулиета/75 ги правят 32мм и пластмасова периферия.
                    За късмет съм уцелил точно от старите тампончета O

                    Стар/Нов долен шарнир:

                    Всичко излезе с не много чукане. Като цяло колата е поддържана и пазена в гараж, което ми спестява много ядове, да не говорим за клеясали болтове.
                    Последва ревизия на оригиналната помпа на съединителя.
                    Държа да монтирам нея понеже тя си върви с казанче за спирачна течност, което италианците премахват в следващите версии и вече използват шурецче с маркуч от спирачното казанче.

                    Следва тримесечна пауза понеже трябва и пари да се изкарват ) , а след това ще има още подробности и красоти.
                    145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                    www.ClassicCar-bg.com

                    Comment


                    • Имам чисто нова спирачна помпа Тръстинг.

                      Да я слагам ли или да търся друга?

                      Държа да не ми текат гумичките на казанчето като застуди времето поне 5 години.
                      145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                      www.ClassicCar-bg.com

                      Comment


                      • Аз помпи Тръстинг никога не съм слагал... май... Били са LPR или Метели, като по мое си мнение с Метели първоначалното обезвъздушаване става по- бързо (лично мое си мнение).
                        На нова помпа при всички положения не би трябвало да текат гумичките на казанчето. Все пак аз, ако мога да избирам няма да монтирам Тръстинг.
                        Alfa Romeo 75 24V

                        Comment


                        • 75

                          И аз не съм ползвал Тръстинг,но небих я сложил.

                          Гумичките за който говориш са ми текли зимно време и на мене от

                          нова помпа ,но непомня Метели или ЛПР беше.
                          75 TwinSpark -син- ex,75ts зелен
                          75 ТУИНСКРАП-сив,+75 2.5 V6 черен
                          75 2.5 V6 Milano Argento-червен,75 2.5v6 сив.164 3.0 12v
                          75 ТУИНСКРАП-червен, + 75TwinSpark-бял,164 3.0 24v

                          Comment


                          • слагал съм "трастинг " на няколко коли ..по нови модели от типът ...типо темпра .не са ес върнали или пък толкова са ми се ядосъли че неискат и да чуят вечеза масторът монтирал тая помпа.всеми е тая де .не съм я произвел аз .от метели и лпр все вършат работа...и на 75 съм слагал метели.добре е.
                            75 2.0 т.с 146HP ланча делта 1.6 16 103 HP
                            kavasaki zzr-600 100 жребеца
                            147 1.9 JTD 115 HP тел.0899 80 80 54

                            Comment


                            • На някой протичала ли му е чисто ново закупена помпа и след колко време?
                              Говоря за гумичките на казанчето естенствено.
                              То само там е проблема.
                              145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                              www.ClassicCar-bg.com

                              Comment


                              • Аз не знам за протекла чисто нова помпа от гумичките на казанчето. Проблемът далеч не е само този. С помпи LPR съм страдал много, но не можеха да сработят и дълго време се налагаше да обезвъздушавам. Този проблем с обезвъздушаването на мен ми се е явявал със стари помпи, както и рециклирани.
                                Alfa Romeo 75 24V

                                Comment

                                Working...
                                X