Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfetta GT -От Монте Карло до Перущица

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Айде малко снимки и отдолу.
    На пръв поглед задно каре на кардана е сцепено и ще се смени, има леко овлажняване около цилиндъра на съединителя, леко около диференциала и е нужна ревизия на лоста на скоростите и смяна на всички тампони по стабилизиращите щанги.
    Attached Files
    Last edited by Speeder; d.m.y г., 16:29.
    145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

    www.ClassicCar-bg.com

    Comment


    • #62
      Разкошен екземпляр

      Надявам се да вида тая красавица на живо на парада в София
      Volvo XC90 D5 '06
      Alfa Romeo Spider 2.0 '90
      Lancia Ypsilon 1.2 '00



      ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
      ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
      ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

      Comment


      • #63
        Чисто нови оригинални амортисьори директно от Италия и нова спирачна помпа са готови за монтаж

        П.П. Само ме е яд, че италианеца е омазал яките опаковки с тиксо
        Attached Files
        145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

        www.ClassicCar-bg.com

        Comment


        • #64
          26Юни2010

          Ето няколко снимки на прекрасната Alfetta GT на Митко на нещо като импровизирана Алфетова среща състояла се днес.
          Attached Files
          Last edited by AnastasKOSTOV-REX; d.m.y г., 16:15.
          155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
          1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
          GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
          ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите

          Comment


          • #65
            Още малко нови части + една гумичка за педал, която излезе съвсем случайно от един склад :
            Attached Files
            145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

            www.ClassicCar-bg.com

            Comment


            • #66
              Малко запасяване с части, някои ще се пазят до дълбоки старини, други отиват на боклука, трети ще се продават.
              Attached Files
              145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

              www.ClassicCar-bg.com

              Comment


              • #67
                Пускам една снимка, на която ясно се вижда разликата между стария тип карета, слаган на първите Алфети, и новия тип карета на 75/90 мисля и Жулиета.

                Старите са с алуминиеви вложки вътре в карето, докато новите са от огъната стомана. Старите са и по-малки на диаметър.

                Това за сега е най-големия ми проблем, в България сигурно има някъде останали стари карета, но след няколко седмици търсене не можах да намеря и поръчах от Италия.

                Ако някой има такива карета с удоволствие бих ги купил
                Attached Files
                Last edited by Speeder; d.m.y г., 12:54.
                145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                www.ClassicCar-bg.com

                Comment


                • #68
                  ДНЕС Е ГОЛЯМ ДЕН!!!

                  Притигнаха ми предно и задно каре за безценната Алфетка, толкова не съм се радвал откакто ми подариха лего на една Нова година (даже няма толкова радваща се иконка)

                  Та по темата.. да е жив и здрав Веско (MBlaST), благодарение на него каретата достигнаха България! Голям човек!!!!

                  Пускам и малко снимки, които ще са от полза на следващия купил си Алфета произведена преди зимата на 1975та година.
                  Attached Files
                  145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                  www.ClassicCar-bg.com

                  Comment


                  • #69
                    Супер, даже им седят оригиналните опаковки!

                    Да те питам гледал ли си там откъдето пазаруваш за центриращия "лагер", който седи вътре в средното каре.
                    Тука не с епродават, а ако ги има готови някъде, ще е най-добре.
                    sigpic
                    === 75 1.8 T '86 ===
                    === 156 SW 2.4 JTD '01 ===

                    If Rust Is Lighter Than Carbon Fibre, My 75 Is A Superleggera!

                    Comment


                    • #70
                      Много се радвам, че най-накрая се сдоби с карета. Между другото вчера ти видях колата и е станала много добре.
                      Alfa Romeo 75 24V

                      Comment


                      • #71
                        Първоначално публикувано от Dexer Покажи съобщение
                        Супер, даже им седят оригиналните опаковки!

                        Да те питам гледал ли си там откъдето пазаруваш за центриращия "лагер", който седи вътре в средното каре.
                        Тука не с епродават, а ако ги има готови някъде, ще е най-добре.
                        За кой номер от схемата по-долу става дума? 37 предполагам.

                        Първоначално публикувано от Venci Покажи съобщение
                        Много се радвам, че най-накрая се сдоби с карета. Между другото вчера ти видях колата и е станала много добре.
                        И аз днес я видях. Наистина е станала както аз обичам, гали окото
                        Attached Files
                        145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                        www.ClassicCar-bg.com

                        Comment


                        • #72
                          Прекрасен екземпляр браво!
                          Ex ALFA 145 JUNIOR 1.4.16V T.SPARK SeXy Line
                          FIAT STILO ABARTH 2.4L 20V 171HP+
                          sigpic

                          Comment


                          • #73
                            Благодаря за хубавите думи, радвам се, че ви харесва .

                            Колата излезе от сервиз преди 2 дни.
                            Двигателния кош се нуждаеше от освежаване и отстраняване на тръгнала ръжда.
                            Спирачната помпа беше протекла и където е минала спирачна течност беше ръждясало, за щастие само повърхностно.
                            В горната част на десния рог имаше гнило, като това е едно от първите места на които тези автомобили гният поради препокриването на няколко ламарини и липсата на уплътняващ материал. Отляво нямаше ръжди и като цяло колата е добре запазена с тенденция да стане перфектна .
                            Момчетата в Нови Искър, начело с Веско, се справиха абсолютно перфектно спазвайки оригиналната конструкция на автомобила и консервирайки обработените повърхности и целия двигателен отсек.
                            Двигателя беше вън от коша + всичко останало за да се постигне завършен резултат, снимки ще пусна скоро.

                            Така и така всичко беше вън, сменихме и тампони на двигателя, тампон на опашката на двигателя, шалтер на стартера, един тампон на гърнето, спирачна помпа.
                            Сега малко ми пропада съединителя въпреки няколкократното обезвъздушаване и мисля, че ще трябва смяна или рециклаж на работния цилиндър.
                            Кардана мина през Краси Рангелов и той го направи като нов, съжалявам, че не го снимах .
                            145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                            www.ClassicCar-bg.com

                            Comment


                            • #74
                              Днес, отметнах някои дреболии по колата:
                              1. Измиване на разширителният съд (стана чисто нов, да са живи и здрави химиците!)
                              2. Полиране и монтиране на липсващите хромирани пръстени около фаровете. (Краси Рангелов ги извади от дълбините на неговия склад)
                              3. Свързване на жилото на скоростомера
                              4. Смяна на изгоряла крушка на оборотомера
                              5. Освежаванена капачките на разширителния съд и тази на двигателя

                              Чудя се тия колектори дали да не ги бронзирам, колкото и грубо да звучи.
                              Много са грозни. Някой ако има идея за по-качествено решение да казва
                              Attached Files
                              Last edited by Speeder; d.m.y г., 00:49.
                              145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                              www.ClassicCar-bg.com

                              Comment


                              • #75
                                Евала - това е истински маниак!!!
                                1983 Alfa Romeo 6 2.5 VMTD 10V 105hp
                                1984 Alfa Romeo Giulietta 2.0 8V 130 hp
                                2001 Lancia Zeta 2.0 JTD 16V LX 110 hp

                                Comment

                                Working...
                                X