Известие

Collapse
No announcement yet.

Малко напътствия, моля

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Малко напътствия, моля

    Здравейте колеги. Бая време мина, ноо моята колица най-после се върна от тенекиджия. Преди време питах бат Венци, но съм забравил. Та сега пак. Каква е последователността за сваляне на двигателя и скоростите. Днес свалих колектора, тръбата и гърнето, както и ламаринката която препазва от горещината. От тук нататък как се процедира.
    2 x 75TS / 75TS / 75 1.8ie / Berlina 1750 / 90v6 / 75v6 / 75 1.8carb



  • #2
    2 x 75TS / 75TS / 75 1.8ie / Berlina 1750 / 90v6 / 75v6 / 75 1.8carb


    Comment


    • #3
      Следваща стъпка - сваляш водния радиятор. за да не го счупиш при ваденето, отвиваш карето на кардана от маховика, отдолу двете болтчета на камбаната на двигателя(тези които стоят в най-задния край отдолу под кардана) и лапите на двигателя. Предполагам вече си откачил бензиновите маркучи и инсталацията - всички кабели, които отиват било за датчици било за инжекциона. След това...вадиш - напред и нагоре.

      П.П. За кабелите, същото важи за окабеляването на стартера и алтернатора.
      П.П.П. Пропуснах това, че ти си схидравлична рейка. Трянба да разкачиш маркучите,които отиват към помпата на хидравликата.
      Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
      Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

      България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщение
        Следваща стъпка - сваляш водния радиятор. за да не го счупиш при ваденето, отвиваш карето на кардана от маховика, отдолу двете болтчета на камбаната на двигателя(тези които стоят в най-задния край отдолу под кардана) и лапите на двигателя. Предполагам вече си откачил бензиновите маркучи и инсталацията - всички кабели, които отиват било за датчици било за инжекциона. След това...вадиш - напред и нагоре.

        П.П. За кабелите, същото важи за окабеляването на стартера и алтернатора.
        П.П.П. Пропуснах това, че ти си схидравлична рейка. Трянба да разкачиш маркучите,които отиват към помпата на хидравликата.
        или цялата хидравлична помпа от двигатела за да не губиш течност
        75 2,0 '85
        75 2,0 TS
        Corsa A 1,4
        Corsa A 1,6 GSI

        Comment


        • #5
          Хидравличната помпа е разкачена, само трябва да я сваля заедно с всичко, за да не се разтече. Радиаторът е свален одавна. В неделя ще нащракам снимки. Кардана ми беше по неясно от къде първо се развива и тн., но май ще карам подред.
          2 x 75TS / 75TS / 75 1.8ie / Berlina 1750 / 90v6 / 75v6 / 75 1.8carb


          Comment


          • #6
            Днеска нащраках малко снимки на колата, след кърпежните работи. Свалих бензиновата помпа /отдолу/ и маркучите до двигателя, всмукателния колектор, водната помпа, хидравличната помпа с маркучите. и други дреболии. Оказа се че няма от къде да намера жираф за вдигане на мотора и ще трябва лека по лека да го разглобя, докато стигне такова ниво, че да може да се извади с греди от 3-4 човека. Свалих капака на главата иии почнах да се чудя как се сваля веригата. Има ли неща, които трябва да внимавам много за по нататъчното зацепване? Белези някакви осбени? Доло гледам на голямата шайба има място без зъби, което сигурно играе роля с датчика до него. Сега трябва да махна гайките отгоре на главата нали така? Валовете свалят ли се? делкото нещо по особено при него им ли, датчика от ляво също.... или се свалят директно. Лесно ще разглобя всичко, но предполагам, че някой неща трябва да се гледат от сега. МЕРСИИИ иии ако има желаещи да помагат срещу бира и скара някоя събота и неделя да свиркат
            Attached Files
            2 x 75TS / 75TS / 75 1.8ie / Berlina 1750 / 90v6 / 75v6 / 75 1.8carb


            Comment


            • #7
              Дори комплектен, няма проблем да извадиш мотора от коша с една тръба, въже и още двама здравеняци.
              Alfa Romeo 75 24V

              Comment


              • #8
                Ами последно май така ще стане... само трябва малко стимуланти да вземем.
                2 x 75TS / 75TS / 75 1.8ie / Berlina 1750 / 90v6 / 75v6 / 75 1.8carb


                Comment


                • #9
                  Колега, кажи кърпенето на веждите как го правихте - с други вежди или с ламарина е правено?
                  sigpic
                  === 75 1.8 T '86 ===
                  === 156 SW 2.4 JTD '01 ===

                  If Rust Is Lighter Than Carbon Fibre, My 75 Is A Superleggera!

                  Comment


                  • #10
                    Относно кардана...
                    Трябва ли да се бележи нещо по болтовете преди да се свали и как най-безаварийно да го сваля.

                    ---------- Post added at 19:46 ---------- Previous post was at 19:44 ----------

                    Изрязахме ръждясалите части и сложихме 1мм ламарина отвън и отвътре. В момента можеш да местиш колата бутайки за веждата Външния вид не е перфектен, но аз предвиждам пластмасови вежди отгоре.
                    2 x 75TS / 75TS / 75 1.8ie / Berlina 1750 / 90v6 / 75v6 / 75 1.8carb


                    Comment


                    • #11
                      като сваляхме моя кардан не сме го белязали спрямо маховика и скоростите. По-важно е ако го разглобяваш него на средата, където е висящия лагер да го бележиш, защото може да му забегне баланса, ако все още има такъв.
                      sigpic
                      === 75 1.8 T '86 ===
                      === 156 SW 2.4 JTD '01 ===

                      If Rust Is Lighter Than Carbon Fibre, My 75 Is A Superleggera!

                      Comment


                      • #12
                        http://www.vbox7.com/play:15a8f0b4
                        Attached Files
                        Last edited by tuxgt; d.m.y г., 20:07.
                        2 x 75TS / 75TS / 75 1.8ie / Berlina 1750 / 90v6 / 75v6 / 75 1.8carb


                        Comment


                        • #13
                          Бегачка ли ще става та така си орязал вратите?

                          B&B Racing | bb-racingteam.com
                          Има хора за които дрифта е ИСТИНА, колата - Религия, а живота - СЪCТЕЗАНИЕ!

                          Comment


                          • #14
                            Бегачка ?!?!?

                            Не сега ще търя дизелов мотор. А вратите са така щото да може да си реда разни работи там. От лево ще ми е аптечката, а от дясно пожарогасителя.



                            п.с. Дясната е и с плексиглас. Няма нищо общо с преди.
                            2 x 75TS / 75TS / 75 1.8ie / Berlina 1750 / 90v6 / 75v6 / 75 1.8carb


                            Comment


                            • #15
                              екстра става всичко
                              с кардана понякога има до-балансиране с винтовете и от едната страна има 2 на болта или по-голям винт и трябва да се отбележи кой къде ходи.

                              от дизел само охлюва може да земете
                              Rice SAE
                              www.racingowls.com
                              oo=v=oo

                              Comment

                              Working...
                              X