Известие

Collapse
No announcement yet.

Промяна на клиренса на Джулиета

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Промяна на клиренса на Джулиета

    По - просто казано искам да сваля бабката с един зъб от торсионите надолу. До тук добре. Искам обаче и отзад да слезе също с 3 - 4 сантиметра. Дайте идеи, моля. Пружините няма да ги режа каквото ще да става. Мислех някакви други да намеря и с тях да се изгавря. Идеи? Още нещо има, ли смисъл да се сменяват торсионите от друга кола, Афета например, за да стане по-твърда ?
    Alfa Romeo 75 24V

  • #2
    мойта отзад е с две пружини една в друга и отзад е доста твърда. Ако намериш пружини с които да се гавриш можеш да пробваш.
    Alfa Romeo Giulietta 1.8 84' -бивша
    Alfa Romeo 146 JTD 99'

    Comment


    • #3
      Пружини от какво? От Джулиета?
      Alfa Romeo 75 24V

      Comment


      • #4
        режи вее ко я бавиш после едни яки амортесиори и газ
        колкото до торсиона аз моя съм го презацепвал с един зъб но
        колата стана като за ДТМ а не за нашите улици и пак я върнах
        но съм рязал задните пружини с една витка

        Comment


        • #5
          Бате Венци знае много добре че 1зъб надолу на торсионът е много голям ход ,единственият вариянт от 2.0 TD vanchini & martelli иобърнати на обратно , е естественно отново виподлагат на испитания , ама това е само запознавачи на въпростният модел ,относно De DION ,пружините са втри спецификации ,Варианте А,В,С или червена и бяла ,синя ижълта , и само бяла бОЯ ,относно твърдост и височина , относно ходът на амортисиора най добре е ''koni '' или ''SPICA'' с ограничен ход SD1 . поданни на КРАСИМИР РАНГЕЛОВ {ВСЕМОГЪЩИЯТ}
          алфа ромео 145 1,4 боксер

          Comment


          • #6
            отзад няа проблем да се реже ... отпред ако искаш да сваляш с мм има номер ама е голяма играчка ... тъй като отпред торсиона към носача е с 35шлици а отзад към носещата греда е с 34шлици то ако презацепиш и от двата края с по един зъб колелото се вдига или сваля с 1.5-2мм ход зависи накъде презацепваш звучи лесно ма си е ташак друго важно е преди да започнеш няква опреация да БЕЛЖИШ фабричо как е било за да няма после главоболия ако се обърка нещо

            Comment


            • #7
              Аз мисля да я сваля с един зъб. Това са около 2.5 см до колкото знам . За белязането естествено ще я бележа. Мисля че няма да са ми много тези близо 3 см, защото откакто сложих 15-те колата се вдигна доста от пътя . Не ми се щеше да режа пружините отзад, ала май ме навихте. А `хамортисьори от какво точно да взема?
              Alfa Romeo 75 24V

              Comment


              • #8
                аз съм с билщаин спортни за лада са и са предназна4ени за рали а не писта въпреки това са доста твърди демек друсм яко :P

                Comment


                • #9
                  Задни ладови амортисьори, ако слагам ще трябва да се промени захващането. Те са с уши и тампони, а за трансаксълите трябва да са с шпилки за закрепване. Ще трябва да играе телоподаващото. Но шпилките върху ушите ли ще трябва да се заварят или да се отрежат ушите и на тяхно място?
                  Alfa Romeo 75 24V

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Venci
                    Задни ладови амортисьори, ако слагам ще трябва да се промени захващането. Те са с уши и тампони, а за трансаксълите трябва да са с шпилки за закрепване. Ще трябва да играе телоподаващото. Но шпилките върху ушите ли ще трябва да се заварят или да се отрежат ушите и на тяхно място?
                    хихиихх бе пробих ушите им и вкарах шпилка заварих я на две места един път в основата и втори във ухото после с тампоните и шаибите от оригиналните ги монтирах

                    Comment


                    • #11
                      Добри новини! Снощи се сдобих с два задни амортисьора КОНИ от Лада. Регулируеми. Пича каза, че повече няма да ги кара. Обаче не ми ги бил давал за постоянно. То това ще го видим дали ще е така като ги сложа на колата , но мисля да ги направя с планки, да не им дупча за сега ушите.
                      Alfa Romeo 75 24V

                      Comment


                      • #12
                        Венцо
                        сега се сещам че вартбурга на предните си амортесьори има точно това което на тебе ти трябва,
                        П образна планка със заварен болт на късата страна

                        Comment


                        • #13
                          Планка от Варбурджини, а? Може, ако ли не ще играе телоподаващото и без това трябва да трупам опит , че тия плъхове в гаража не ги връзвам и така са я наяли...
                          Alfa Romeo 75 24V

                          Comment


                          • #14
                            Лада, Вартбург.... бат Венци, ти верно накрая няма да караш Алфа
                            Няма ли за вас спортни пружинки за модела ?
                            пред Админите... със сапун !

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от jamie
                              Лада, Вартбург.... бат Венци, ти верно накрая няма да караш Алфа
                              Няма ли за вас спортни пружинки за модела ?
                              Личи ти, че не си опитвал да търсиш резервни части за кола модел 1976 година. Въпреки, че Джулиетата е произвеждана до 1984, а Алфа 75, която е почти същата като механика е произвеждана до началото на 90-те, като тръгна да търся части по магазините и ми се доаква без извинение. Навсякъде ме гледат или като извънземно или клошар. В първия случай не са чували за такава кола, във втория си мислят, че съм си купил нещо ефтино, за да се предвижвам от точка А до точка Б. Дори и да има спортни пружини и амортисьори за моята кола някъде, те ще бъдат на ужасяваща цена и ще са извън България. Така, че в такива специфични случаи предпочитам да модифицирам, с телоподаващо, с части от други коли и т.н. Колкото до това дали на края ще карам истинска Алфа, една от последните истински Алфи или на Венцо Джулиетата е въпрос на гледна точка.
                              Alfa Romeo 75 24V

                              Comment

                              Working...
                              X