Известие

Collapse
No announcement yet.

Информация за DCOE

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Информация за DCOE

    Колеги имам нужда от помощ

    криво ляво новия мотор е факт , но имам сериозни проблеми с настройката на двата Вебера

    Бихте ли споделии информация, книжки всичко което би ми помогнало като материал да се самообуча как да процедирам...

    съответно имате ли майстор който е специалист и може да помогне също

  • #2
    АЛЕКС!!! Ама вземи си чети тя личните съобщениия Ама много ти се мОлА!
    Alfa Romeo 75 24V

    Comment


    • #3
      Re: Информация за DCOE

      Първоначално публикувано от alexma3x
      Колеги имам нужда от помощ

      криво ляво новия мотор е факт , но имам сериозни проблеми с настройката на двата Вебера
      Що първо не почнеш да събираш информация за регулиране на клапани , затягане на разни болтчета и гайки пък Weber-ите ги остави за по после в проекта си за настройка

      Comment


      • #4
        VOLUMAX, мотора на Алекс е "Ладов" с поставени двойни карбуратори Имах си аз точно той да не знае на изуст луфтовете на клапаните и т.н. За това основно има нужда от помощ за карбовете.
        Alfa Romeo 75 24V

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Venci
          VOLUMAX, мотора на Алекс е "Ладов" с поставени двойни карбуратори Имах си аз точно той да не знае на изуст луфтовете на клапаните и т.н. За това основно има нужда от помощ за карбовете.
          венцо мисля 4е волумакс мноо добре знае за кво стаа дума и изказването му е на 100% сериозно и аз го подкрепям дори не може да се биеш у гърдите 4е си праиш сам ево лада и т.н. а да пускаш подобна тема щом може да си напраи мотор начи е маистор и не го бърка да го и настрои тоя мотор

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от 75 2.0 turbo
            Първоначално публикувано от Venci
            VOLUMAX, мотора на Алекс е "Ладов" с поставени двойни карбуратори Имах си аз точно той да не знае на изуст луфтовете на клапаните и т.н. За това основно има нужда от помощ за карбовете.
            венцо мисля 4е волумакс мноо добре знае за кво стаа дума и изказването му е на 100% сериозно и аз го подкрепям дори не може да се биеш у гърдите 4е си праиш сам ево лада и т.н. а да пускаш подобна тема щом може да си напраи мотор начи е маистор и не го бърка да го и настрои тоя мотор
            След като е помолил за помощ значи го бърка.И не виждам защо се пените един друг, вместо да помогнете на човека.Ако не можете поне не се заяждайте!

            == Lancia Delta == 1.6 ІІ i.e. - тоталка
            == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

            Comment


            • #7
              Re: Информация за DCOE

              аз информация за тези неща имам и съм наясно с повечето...въпроса е че правя такива работи които не ги пише по-книгите, няма данни за тях и всеки се прави на велик не казва, евала му правя на Шишко,че ми помага и с информация и физически...но пак повтарям това което го правя не го пише по книгите, а и малкото материали писани за тунинг на двигатели /ладови/ не навлизат в детайли, които са важни за мен...

              не разбирам защо така ми се нахвърляте просто помолих са помощ, нито съм ви карал насила нито нищо...

              да бия се в гърдите, че правя ево лада защото само аз знам какво ми коства това и как го постигам - и се гордея с това...защото наистина се уча и я правя за разлика от стотици пишещи всезнайковци по форумите

              вас специално момчета ви уважавам именно за това което сте правили и правите, но нека уважението е взаимно - може да не съм постигнал колкото вас, но това незначи че труда и усилията ми са вятър работа...

              Comment


              • #8
                Re: Информация за DCOE

                тези карбуратори са нещо ново за мен дали съм майстор или не - не важно в случая - никой не се ражда знаещ всичко

                целия проблем е не толкова с настройката и синхрона на карбовете, а с това че въпреки регулирането на пластинката за поплавъковите камери единия карб тече през гарнитурата където контактува с колекторите, незнам какво да правя още ли да регулирам нивото или да търся начин да измеря и намалям налягането след бенз помпа.

                правих какво ли не синхронизирах двата карбуратора /имам уреда/, променях няколко пъти настройката на винтовете за празен ход
                колата работи прилично, но проблема с теча си остава

                отделнно в часта с стартовата с-ма пак сълзи бензин, гарнитурите изглеждат наред, но и да исках да купя нови няма, няма и от къде да закупя жигльори - взех назаем едни по малки горивни също проблема с теча си остава

                Comment


                • #9
                  не се отказваи само има още доста път да минеш доде се получат нещата и никои не ти се нахвърля всичко което ти е написано от мен и волумакс е истината така че няма място за сърдене

                  Comment


                  • #10
                    нито се сърдя нито съм тръгнал да се отказвам, просто имах конкретно питане и очаквах конкретни отговори... а получих...

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от alexma3x
                      нито се сърдя нито съм тръгнал да се отказвам, просто имах конкретно питане и очаквах конкретни отговори... а получих...
                      толкова ти стига засега ако искаш още лесно е

                      Comment


                      • #12
                        Re: Информация за DCOE

                        Първоначално публикувано от alexma3x
                        отделнно в часта с стартовата с-ма пак сълзи бензин, гарнитурите изглеждат наред, но и да исках да купя нови няма, няма и от къде да закупя жигльори - взех назаем едни по малки горивни също проблема с теча си остава
                        Колега, пробвай да си изрежеш гарнитури от някой сходен материал.Продават се такива плоскости във всяка железария или просто попитай някой твой познат, който работи в производствен цех.
                        Налагаш отгоре старата гарнитура и режеш по нея!

                        Успех с начинанието!

                        == Lancia Delta == 1.6 ІІ i.e. - тоталка
                        == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

                        Comment


                        • #13
                          в краен случай хартиена гарнитурка със червено силиконче ... малко лайняна работа но понякога спасява положението

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от V_G_Z
                            в краен случай хартиена гарнитурка със червено силиконче ... малко лайняна работа но понякога спасява положението
                            Е и ти му даде акъл та маааани ... Най-добре е колегата да си намери по-дебеличък клингерит, или азбестово тънко платно, да заравни лягащите плочи и да реже здраво. Правил съм го на карбуратори на японка и се получи.
                            ALFA ROMEO 164 2.0 Facelift
                            ALFA ROMEO 164 SUPER 2.5TD
                            Audi a6 2011 3.0 TDI Quattro
                            Mini Cooper 1.6 16V Turbo kit 1++hp

                            Comment


                            • #15
                              Ако сте послушни ще ви кажа откъде да си купите клингерит на метър
                              Alfa Romeo 75 24V

                              Comment

                              Working...
                              X