Известие

Collapse
No announcement yet.

Информация за DCOE

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от V_G_Z
    в краен случай хартиена гарнитурка със червено силиконче ... малко лайняна работа но понякога спасява положението
    И става неочаквано добра комбинация
    Нещо като яйца,локва и кал

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Venci
      Ако сте послушни ще ви кажа откъде да си купите клингерит на метър
      Ама наистина ли ша ни кажеш

      Comment


      • #18
        До нас има един магазин за лагери, семеринги, ремъци и т.н. Продават различни видови клингерит с различни качества на големи листове и режат и парчета на метър. Аз съм си накупил и си режа гарнитури всякакви. Иначе аз не бих сложил никакъв силикон където има бензин. Разтваря се и после става на сополи и затлачва всичко що е отвор и бензина минава от там. Поне такъв е моят горчив опит.
        Alfa Romeo 75 24V

        Comment


        • #19
          има силикон устойчив на органични разтворители ... пък и бахти гарнитурата и уплътнението където ще се накваси със бензин

          Comment


          • #20
            така донякъде се изясни проблема с течовете на бензин

            аз имах книжка за настройка на вебер 45ца, но се оказа че има разлика

            по старите версии на 45ците са с месингови поплавъци, а новите са от пласмаса и съответно има разлика в настройката - моите са от новия тип, а книжката ми е за месингови поплавъци

            за гарнитурите съм наясно, че мога да използвам клингерит на метър но от много време не бях виждал някъде да продават, а и не се е налагало да търся

            има също така 2 типа закрепване на самите карбуратори върху колекторите, дебели клингеритови гарнитури или с гумени пръстени
            а тук при разни състезатели съм виждал нещо съвсем различно гумени подложки които хем уплътняват карба към колектора хем играят ролята на демпфери причината е че е имало случаи да се откъсва поплавъка от вибрациите

            една от причините които ми пречат да настроя карбураторите е че съм доста голям вал и колата практически няма ниски, а в всички книжки се минава през фаза за настройка при ниски об. - мисля си че може би правилен подход е да монтирам карбураторите на стандартен мотор да ги настоя и след това да ги прехвърля на мотора с големия вал където вече финно да се доизпипа настройката

            Comment


            • #21
              съвсем нормално е да имаш проблеми с ниските ... 45 са големи по принцип за твоя мотор + "широкия" вал усложнява допълнително

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от V_G_Z
                съвсем нормално е да имаш проблеми с ниските ... 45 са големи по принцип за твоя мотор + "широкия" вал усложнява допълнително
                напротив не са големи - жигльори, дифузьори и тн излизат горе долу за моите кубици, а и все пак тия карбове произлизат от МТХ 1600 така че досега са си хранили прекрасно сгъстен 1600 мотор

                явно прибързах с монтажа преди да съм минал разработка
                защото през това време не мога да си позволя форсажи и прочие за да видя как хранят в средни и високи об.

                П.С. вече ги свалих да ги прегледам и монтирах стандартния вебер докато мине разработката...

                осезателно се промени работата на мотора освен това се оказа че въпреки големия вал подхвата започва доста по ниско с двойните отколкото с 1чен - тоест колата е с по стабилни об с двойните карбове...
                също така няма чак такова изразено изчистване с двойните докато с 1чния направо съм в "дупка" под 3000

                намерих и начин да поръчам комплекти жигльори от UK - да имам опция за настройка и така

                и все пак питането ми за майстор остава

                Comment

                Working...
                X