If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Средното е резонатор, единственият в цялата система. Звука се получи много приятен за ухото, плътен. Размера е 63мм /2мм дебелина/, поцинкована тръба някаква за генерации. Не е неръждавейка /много скъпо идва с нея/. Изработката стана повече от перфектна и прибрана благодарение на Дидо /Емк33/, препоръчан и от бат Венци.
Чух звука на клипа и много ми хареса, приятно плътен е.
А за изработката - браво на Дидо, Венци отдавна го препоръчва и съм сигурен, че ще направи още алфи по-натам.
като се върна в БГ да се видим с колите, а?
sigpic === 75 1.8 T '86 ===
=== 156 SW 2.4 JTD '01 === If Rust Is Lighter Than Carbon Fibre, My 75 Is A Superleggera!
Честно казано пуйката още не съм и хванал цаката, въртях нещо отгоре ма на меко ли да е на твърдо ли да е... тия дни най-накрая ще пусна в употреба и бууст контролера и ще разберем колко надува само с актуатора и дай-боже ще понадуем малко през контролера Токувиш и дошъл още гласец на пуйката
Вчера биде свързан бууст контролера. С конфигурация като на клиповете отчита 0.38 бууст. Последва надуване и настройване последователно 0.5 , 0.6 и накрая най ми хареса резултата на 0.75 и там беше оставено. При конфигурацията от колиповете бензина беше на 2 бара, при новата почти 4. Разбира се последва цяла вечер каране по центъра и към 12:30 след минаване на целия бул.България на ръчка колата прегря... не и следях температурата, чудно как загря. Първо капачката се предаде, сложих и едно найлонче отдолу за да прибера колата до гаража, но след това гръмна един маркуч. Задърпахме я до гаража и днес ги подмених и я запалих. Имаше лека разлика в работата, но на вървеш беше същото. Погледнах маслото и... да беше на бозичка.
Главата вече е долу, гарнитурата е цъфнала. Не е много но достатъчно.
Едно поне е сигурно, налягането за кеф с 75цата е 0.75 хи хи хи
Comment