Известие

Collapse
No announcement yet.

Тропане/удряне от към ск. кутия/диференциал Алфа 75 2.0

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Тропане/удряне от към ск. кутия/диференциал Алфа 75 2.0

    Здравейте, от една седмица насам.. започна да се чува сулно удряне/тропане от към скоростната кутия/диференциала на 75-цата.
    Първо потропваше от време на време, но сега вече щом отпусна съединителя като включвам на скорост започва да тропа нещо, ама доста силно. Като се движа по инерция (не съм на скорост) всичко е перфектно, няма виене, няма удряне.. никакъв шум.
    След като включа на скорост, както казах още при отпускане на съединителя започва да удря нещо, и така продължава още известно време и утихва. При включване на следваща предавка - отново се получава същото.

    Миналата година смених целия комплект на съединителя.

    Някаква идея да ме насочите къде може да е повредата?
    -=* Brain Powered by SlackWare *=-

  • #2
    кофти работа колега.Провери си гумените карета на кардана или тампонитена гредата,което е по вероятно

    Alfetta GTV 2000TS 87г. Alfa Romeo 164 2.0TS 91г. Alfa romeo 155 1.8TS 93г. Honda VFR400 NC24

    Comment


    • #3
      тампони на ск кутия или по малко веряотно разбито каре

      Comment


      • #4
        или де-дион да речем

        Comment


        • #5
          дисекция ще трябва поне на тампоните
          Alfa Romeo 75 24V

          Comment


          • #6
            Колега останалите сектанти са прави , но може да е и несщо много по безобидно . При мен имаше подобен проблем и аз се бях видял в чудо . Оказа се обаче за щастие че трубата на аспуха е провиснала и когато потегля рязко и на колата и пропадне задницата тръбата се удря в болтовете на дясното вътрешно каре и после се удря в копето . Ако и при теб е така ще видиш следите от болтовете точно на извивката на аспуховата тръба точно над полуоската . При мен дори се беше пробила тръбата.
            Доно и при теб да е подобен проблем че иначе диагнозата е много тежка
            Alfa 75 2.5V6 QV

            Comment


            • #7
              Така, първото каре откъм двигателя беше тотално скъсано. Смених го, но за съжаление удрянето отдолу си остана.
              Ще по-гледна дали и при мен случая не е кардана да удря тръбите на гърнетата, а те да се удрят в купето.
              Де-дион ? Това го срещнах в инструкцията за 75-цата на английски език, но за съжаление не знам кое наричат така? За ск. кутия/диференциал/съединител ли става на въпрос (май звучи малко тъпо)?
              Как да проверя тампоните?
              -=* Brain Powered by SlackWare *=-

              Comment


              • #8
                De Dion е типа на задното окачване на алфата и по специално огромиа триъгълник от тръби отдолу който държи двете гуми идеално съосни и се закача на купето само в предната си част а отзад има две щанги и едно нещо като кантар което измества дания мост с няколко сантиметра в завой за да прави задницата още по стабилна. А скорстната кутия +съединителя+ диферинциала че дори и спирачките целия този блок се нарича - transaxle
                Alfa 75 2.5V6 QV

                Comment


                • #9
                  малко извън темата (за което се извинявам) този централния тампон н де диона който е отпред сменява ли се и много ли е сложна процедурата защото моя е позаминал вече.
                  П.П. от каде да се го закупя и на каква цена е

                  Alfetta GTV 2000TS 87г. Alfa Romeo 164 2.0TS 91г. Alfa romeo 155 1.8TS 93г. Honda VFR400 NC24

                  Comment


                  • #10
                    Разгледах аз така наречения Де-дион.. и останових, че централния тампон е смачкан тотално.. и даже май се е разпаднал. Купих си нов за 14 лв от един магазин тука в Плевен.
                    Малко след това забелязах, че нещо е направило дупка в купето, малко вдясно от работния цилиндър на съединителя.
                    Ето снимка:


                    Странното е, че от предполагаемата част която съм написал на снимката, до дупката има около 1-1.5 см разстояние... значи това нещо де-дион се мести доста?!

                    Също така измъкнах от една греда остатъци от някакъв цилиндричен тампон.. на който за съжаление неможах да му намеря мястото...

                    Някакви идеи какво да подменям..?
                    -=* Brain Powered by SlackWare *=-

                    Comment


                    • #11
                      3-те тампона на кутията прегледа ли си

                      Comment


                      • #12
                        Виж си тампоните на скоростната кутия - тези двата в предната и част които я държат към гредата. Циливдричните остатъци до колкото разбирам са от маншона, който обкръща долната помпа на съединителя - да не ти дреме можеш и без него. Поздрави!!!
                        Alfa Romeo 75 24V

                        Comment


                        • #13
                          тази дупка която виждаш там е от планката на тампона на ск кутия тои е скъсан когато потегляш или пуснеш по рязко съединителят скоростната кут се завърта и удря във купето а по просто смини си тампона на кут десния но си купи десеен

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от pe6kata212
                            малко извън темата (за което се извинявам) този централния тампон н де диона който е отпред сменява ли се и много ли е сложна процедурата защото моя е позаминал вече.
                            П.П. от каде да се го закупя и на каква цена е
                            тампона се сменя и не е скъп но проблема е че самата смяна е леко ВГЗ
                            има някои са го сменяли и на място ... но трябва да откачиш напречната греда и после голяма чурка с ваденето на стария тампон ...

                            Comment


                            • #15
                              Ваденето на самия тампон и инсталирането на новия не е толкова голям проблем дори и на място . Стига да си направиш един спецялен иструмент състоящ се от две тръби които влизат една в друга , две големи здрави шайби и една шпилка с 2 гаики
                              Alfa 75 2.5V6 QV

                              Comment

                              Working...
                              X