Колега, принципно можеш да пробваш с един зъб, най-вероятно ще ти свърши работа. Ако все пак искаш точно определена промяна във височината трябва торсиона да се извади от двете страни. Това само по себе си не е лесно, но веднъж раздвижени и смазани шлиците, след това можеш да правиш каквото си искаш.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Стената на класиците (общи приказки)
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от Michelinov Покажи съобщениеНа някой да му се търкаля излишен акумулатор ? Трябва ми за бензинова кола , може да не е перфектен ,трябва ми само да избута още 2-3 месецаVideo meliora proboque deteriora sequor.
Comment
-
Колеги от няколко дни съм отпуска и се чудех какво да правя, та си викам да смъкна малко окачването. Отпред с въртене на торсионните щанги с по един зъб.Едната съм я вадил миналата година и излезе сравнително лесно, но на другата падна зверски бой с чука. Отзад резнах пружините с витка и половина. Сега разстоянието от гумите до веждите е един пръст и лично мен много ме кефи. Изкарвах я за проба и е доста по стабилна. Единственото негативно сега е че на места ми опира генерацията на по големи бабуни, но и без това мислех да си правя нова. Боядисах си и оригиналните джанти може да ги сложа някой ден. Абе готино е човек да си прави кефа. с тия коли.Alfa 156 1,9 JTDsigpicAlfa 146 1,3 BOXER
LANCIA DEDRA 2.0Turbo 165HP
Alfa 75 2.0 EX
Comment
-
Първоначално публикувано от kolchev Покажи съобщениеКолеги от няколко дни съм отпуска и се чудех какво да правя, та си викам да смъкна малко окачването. Отпред с въртене на торсионните щанги с по един зъб.Едната съм я вадил миналата година и излезе сравнително лесно, но на другата падна зверски бой с чука. Отзад резнах пружините с витка и половина. Сега разстоянието от гумите до веждите е един пръст и лично мен много ме кефи. Изкарвах я за проба и е доста по стабилна. Единственото негативно сега е че на места ми опира генерацията на по големи бабуни, но и без това мислех да си правя нова. Боядисах си и оригиналните джанти може да ги сложа някой ден. Абе готино е човек да си прави кефа. с тия коли.
Много е хубава колата колега, остана ти само да изчезнат белите ленти от фаровете, да и сложиш бели мигачи и решетките тип пчелна пита в радиаторната решетка да станат отново черни. Тогава ще си готов на 100%Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
+ Още една съвсем добронамерена - градивна критика. Смени шофьорското огледало със същото като дясното(демек от новите).
Иначе колицата е едн път. Аз я помня когато беше в предишният и собственик и беше меко казно занемарена, но ет, че с повече труд и желание стана много добра!Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92
България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!
Comment
-
Здравеите колеги днес попаднах на две интересни коли ,аз лично не знаех ,че ги има ,алфа GULIETA 2.0 ТУРБО ,колите са 2 едната е като нова ,а другата е изоставена от години ,и ми я предложиха заедно с новата,за части.Интересното е ,че ми поискаха 10 000 евро за двете и според човека е много изгодна сделка,за купувача,не че имам интерес ,но останах впечатлен от факта,че човека ми каза че са аутоделта изпълнение,аз не знаех ,че има турбо от този модел,ма другото ,още по интересно ,ми беше ,че турбините им имат уест геит,или както му е името,външно,разположен ,като на тези турбини кадето са уж голяма работа,и в този ред на мисли,като се сетих и че трансаксиалната схема ,в наши дни се ползва при супер скъпи и яки коли,шпер ,на дифа имат само колите ,от голям клас,или бегачките,та представих си какво е алфа от старите ленти,просто си е била номер едно,и без аналог за времето си.Та ако някои има инфо за този модел,нека разкаже нещо,понеже днес ми стана много кеф,че навремето марката е била топ.155 2.0 16v МY95 Sport
Comment
-
Жулиета Турбоделта е по-яка от 75 Еволюционе. Това знам аз.
Рядки и скъпи модификации. Не вярвам в БГ да се появи такава защото струва колкото 5 годишно БМВ
Comment
Comment