Известие

Collapse
No announcement yet.

75 2.5 v6

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Снощи с Боби изпопребихме всички ентусиасти които решиха,че могат да се пуснат с нас.През нощта е много забавно по столичните булеварди,хубавото е, че разбрах, че шлепа върви почти колкото 75Спарк.

    Що се отнася за джантите според мен уникално стоят оригиналните спицови джанти от ГТВ

    Alfetta GTV 2000TS 87г. Alfa Romeo 164 2.0TS 91г. Alfa romeo 155 1.8TS 93г. Honda VFR400 NC24

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от reloading Покажи съобщение
      Джантата за 75 е една!
      http://alfa.kachi-snimka.info/thumbs/rgh1354461670z.JPG
      Баш!

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от tuxgt Покажи съобщение
        Съгласен съм момчета, петолъчка трябва да е. Много е куца 75цата за напасване на хубави джанти... или пък по-скоро нямаме много избор тука...или до пари опира въпроса... Ще изчакам да я смъкна и тогава ще видя, ако пак не ми допадне, ще си сложа 16" телефонни шайби, вероятно бели. С тях си карах и двата спарка и бяха добре. Тези каточели и тежат малко, по-трудно пързаля...


        Тая вечер биде направен старт между тази и 2.0ТС /Боби - илиенци/ и определено спаркът дърпа.
        От тук вече дръпката с 3.0 губи смисъл, по-скоро ще е борба между 3.0 и ТС. Ако има дино-дни тази година ще я закарам да видим колко реални коне вади.
        Много ме е яд, че не можах да дойда да ви видя...
        Яснооо...значи пак аз не разбирам, щот' все си мисля, че шестака е вървежен...
        Явно тоя шестак е срамна страница в моторостроенето на Алфа, ама аз като лаик и човек, който само през плет ги е гледал тия матори, ще взема да изцепя няколко "акъла"...Скромното ми мнение е, че тоя мотор е много чувствителен към настройки и нещо като не е наред, наистина забива...Ето кои неща имам предвид:
        Първо - аванса трябва да ти е точен - имам допотопен стробоскоп и ще ти го проверя и натаманя, ако трябва
        Второ - клапаните са с идиотски допуск от 25 хилядни, ама се правят...
        Трето - огромна е разликата от свещите - карал съм със всякакви. По каталози уж са ОК, но за съжаление вече няма Golden Lodge...Много съм доволен от BERU - разликата спрямо всякакви други аналози е невероятна.
        ...и накрая отиваш при Емо да ти бутне дебитомера...и пак се пробвай със спарковете
        Иначе пързалянето става и с найлон и сняг......не ти трябва ни спарк, ни шестак...

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от pla_y_men Покажи съобщение
          Много ме е яд, че не можах да дойда да ви видя...
          Яснооо...значи пак аз не разбирам, щот' все си мисля, че шестака е вървежен...
          Явно тоя шестак е срамна страница в моторостроенето на Алфа....
          Не толко лично, за АРеЗе то или добро или нищо ти клапани го прати да регулира. Боби даде 16,3-4 на последното Божурище което е сериозно време за 75так, даже и за по модерни коли с 2 литра мотор, така че си понавървявааааа...
          Fiat Punto 1.4GT 1996
          Hyundai Tucson 2.0 2007
          Renault Clio 1.5 2019

          Comment


          • #50
            Пламене, 0,25 мм са 25 стотни, а не хилядни . Все тая кой на кого колко коли е направил отпред или отзад. Сбирката се получи хубава и имаше от всичко. Моето мнение е, че 2.5 и 2.0 ТС трябва да вървят на равно. Имаме общ познат, който има предостатъчен брой 75 от тези модели и с негова помощ може да се решат лесно тези спорове кой на кого колко.
            За мен на Деян новата кола харчи твърде малко, така че е вероятно да не е настроена. Все пак Ви предлагам да не обръщаме темата към кушиите, шестаци и спаркове...
            Alfa Romeo 75 24V

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
              Не толко лично, за АРеЗе то или добро или нищо ти клапани го прати да регулира. Боби даде 16,3-4 на последното Божурище което е сериозно време за 75так, даже и за по модерни коли с 2 литра мотор, така че си понавървявааааа...
              Спарка е перефктен, върви си екстра. Обаче за 2.5 v6, дет' викаш "или добро или нищо"))
              Първоначално публикувано от Venci Покажи съобщение
              Пламене, 0,25 мм са 25 стотни, а не хилядни . Все тая кой на кого колко коли е направил отпред или отзад. Сбирката се получи хубава и имаше от всичко. Моето мнение е, че 2.5 и 2.0 ТС трябва да вървят на равно. Имаме общ познат, който има предостатъчен брой 75 от тези модели и с негова помощ може да се решат лесно тези спорове кой на кого колко.
              За мен на Деян новата кола харчи твърде малко, така че е вероятно да не е настроена. Все пак Ви предлагам да не обръщаме темата към кушиите, шестаци и спаркове...
              Винченцо, имам предвид допуска между лабави и натегнати клапани, от 0,225 до 0,250 /и то наопаки на всички останали ДВГ - за изпускателните/, което е за тия шестаци. Не като при почти всички други по 5 стотни - 0,4/0,45.
              Требе го чуя тоя 2.5 и да го бъзикна...
              А по принцип съм съвсем против кушии, имайки предвид дългата "пауза" на 2-рата на трансаксиалите...

              Comment


              • #52
                Пламене, добре ще е да не изразяваш публично по този начин знанията си за хлабините.
                Alfa Romeo 75 24V

                Comment


                • #53
                  Честито Бесник,
                  колата изглежда много пазена и запазена.
                  Да не я съсипеш
                  75 TwinSpark -син- ex,75ts зелен
                  75 ТУИНСКРАП-сив,+75 2.5 V6 черен
                  75 2.5 V6 Milano Argento-червен,75 2.5v6 сив.164 3.0 12v
                  75 ТУИНСКРАП-червен, + 75TwinSpark-бял,164 3.0 24v

                  Comment

                  Working...
                  X