If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Снимката е от преди 3 години някъде и колата се продаваше. Вероятно е в същото положение ако не е отишла за скрап.
Тази кола се продаваше в София, като имаше обява и в мобиле.бг, за 2000 лева по спомен. Отиде във Видин.
Имам телефон на собственика от преди 3 години. Ако някой се засили да купува мога да му го дам.
Добавям към каталога и едно GTV6 , което е видяло светлината в края на тунела.
Много исках да го спасим като автомобил, но няма смисъл. :
Митко информация за коли без снимки и без да се знае местонахождението им в момента валидна ли е?
Ако да, добавям:
ГТВ 6 - черно със страничен удар и чужди номера, което за кратко бе собственост на мой приятел
ГТВ 2,0 - червено, което беше на наш общ приятел - US fan, което сега гние някъде в Бункера или Симеоново
ГТВ 2,0 - 1981 г червено, което се продаваше преди около 10-15 г в Люлин
ГТВ 1800 - което реставрира колегата ZMG
ГТВ 2000 - 1980 г червено в град Варна, в лошо състояние.
Имаше и едно ГТВ в Самоков в процес на реставрация.
И едно тъмно сиво/синьо или черно много запазено в София - засичал съм го в района на кръстовището на Гоце Делчев и бул. България.
За сега това е за което се сещам.
Поздрави
Ще си позволя да използвам поста на колегата Панов и да внеса малко яснота и снимки.
ГТВ 6 - черно със страничен удар и чужди номера, което за кратко бе собственост на мой приятел
Тази кола става донор на GTV 2000 от лимитираната серия Delta модифицирана от германската фирма Делта (пластмасови брони на старото купе, характерни спортни седалки опред, 4 цил. мотор с 140 коня вместо 130 и джанти Ронал А1). Тази кола е била на Киро "Алфата" и наследява от цитираното ГТВ 6 цилиндров мотор, кардан и скорости. В последстивие аз купих колата на части, но купето беше без документи и предният собственик го изхвърли.
ГТВ 2,0 - червено, което беше на наш общ приятел - US fan, което сега гние някъде в Бункера или Симеоново
Ето го това :
ГТВ 2,0 - 1981 г червено, което се продаваше преди около 10-15 г в Люлин
До колкото знам това е колата от първия ми пост.
ГТВ 1800 - което реставрира колегата ZMG
Звезди е човекът, който има може би най-голяма заслуга за реставрацията на класически Алфи в БГ. От една изкормена коруба той направи брилянтна красавица :
ГТВ 2000 - 1980 г червено в град Варна, в лошо състояние.
Тук май става въпрос за това с кръглите стопове.
Тази кола я купи Добри от Асеновград като след това ГТВто попада в Пешката. Пешката си я докарва на ход от Сливен до Нови Искър , но за съжаление купето е безвъзвратно изгнило и дарява частите си на сегашното му черно ГТВ 2000 Twin Spark
Имаше и едно ГТВ в Самоков в процес на реставрация.
Тази кола е при Иван и Анастас Костови в Пловдив.
Реставрира се.
И едно тъмно сиво/синьо или черно много запазено в София - засичал съм го в района на кръстовището на Гоце Делчев и бул. България.
Тук мисля, че става дума за това красиво ГТВ6. Много яка машина и е от малкото оригинални такива в България.
Браво на собственика!
Знам и още автомобили, но ще разкажа за тях по-натам.
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Ей Митко наистина ги знаеш тези коли
Аз се сещам за дега замо за още едно което беше ударено и май беше с джанти като твоето. Разпродаде се на части до колкото си спомням. Беше някъде по северна България.
Преди време се бях срещал с един човек, фамилията му беше Янакиев, който твърдеше че има ГТВ, но с отрязан таван. Човека беше от Пловдив. Горе долу с това се изчерпват спомените ми за такива коли.
Ще ми е интересно да видя останалите, защото тях надали ще ги знам.
Поздрави
Катастрофиралото е "троянското" ГТВ .
И то няма да види бял ден.
Даже не знам дали не е заминало за скрап.
Не мога да не добавя и на Пешката солидното ГТВ.
Доста добър екземпляр, въпреки дребните липси. Запознатите със старите Алфи добре я познават от темата и в този форум.
Пешката купува два донора за да може да шофира Алфа купе с транзаксъл. Пълен манияк!
Това са стари снимки, като последната е точно преди боядисването, а ето я към настоящия момент.
Капака е вирнат в предния край за да може да се събере Спарка отдолу, повдигнах го набързо за да мога да я карам докато ми стане капака от ГТВ6 който се прави в момента.
Тази кола, за разлика от всички други в тази тема, не се е спирала. Кара се ежедневно.
Това ГТВ го определям на автомобилът дал най-много на собственика си.
Захабено е, и ръжда имаше като го гледах, но се движи и се кара много здраво
Оригинално е било с метални брони и 2000 кубика двигател, но когато аз се запознах със собственика беше с 1600 и в този вид. Миналото лято видях колата отново, което значи, че си е все още на пътя и дарява с усмивки шофьори и минувачи.
Comment