Известие

Collapse
No announcement yet.

75 за всекидневно каране?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Това не е кола бре,това е ALFA 75.
    Колега има само един начин да разбереш дали това е твоята кола,като пробваш,всичко останало е приказки.
    75 TwinSpark -син- ex,75ts зелен
    75 ТУИНСКРАП-сив,+75 2.5 V6 черен
    75 2.5 V6 Milano Argento-червен,75 2.5v6 сив.164 3.0 12v
    75 ТУИНСКРАП-червен, + 75TwinSpark-бял,164 3.0 24v

    Comment


    • #17
      здравей колега,незнам дали вече си се спрял на нещо.Ако не си мога а ти предложа една 75ца ТД в Русе,към колата казаха че имало и много резервни части а цената ще е около 1200,1300лв.Не съм ходил да я гледам понеже ще ми трябват поне толкова за да оправя 155цата.Ето ти номера на човека 0888114871 иван.По негови думи колата е била полицейска
      '98 Lancia Delta 2 1.8 16V
      '96 Alfa Romeo 155 1.9 TD

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от дадин Покажи съобщение
        здравей колега,незнам дали вече си се спрял на нещо.Ако не си мога а ти предложа една 75ца ТД в Русе,към колата казаха че имало и много резервни части а цената ще е около 1200,1300лв.Не съм ходил да я гледам понеже ще ми трябват поне толкова за да оправя 155цата.Ето ти номера на човека 0888114871 иван.По негови думи колата е била полицейска
        Ха, не вярвам по онова време в полицията в Италия да са взимали дизелови коли. В днешно време взимат, но тогава не.
        Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

        Comment


        • #19
          За 75 не знам,но дизелови полицейски Алфети съм виждал на снимки

          Comment


          • #20
            Колата е доста корава ...Но предразполага за повече издевателства,то и самия дизайн е неспокоен,чуството,като седнеш зад волана е несравнимо с повечето коли,може би това те кара да чустваш всичко на предела,за разлика от безличните коли ,които не могат да те предизвикват,както Тя.И може би от това идва приказка,че били проблемни...ххахаа,я я карайте несъстезателно и тогава кажете дали не е корава кола?Давайте й газ,но без да издевателствате,иначе тя си те кара да полудяваш постоянно

            Comment


            • #21
              Кой полудява ? Как полудява ? Аз винаги съм нормален зад волана на 75 . Просто като седна и ставам друг човек .
              Alfa Romeo 75 24V

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Venci Покажи съобщение
                Кой полудява ? Как полудява ? Аз винаги съм нормален зад волана на 75 . Просто като седна и ставам друг човек .
                Демек ставаш извейняк....
                Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
                Citroen C2 1,6 Sensodrive

                Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
                Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
                Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

                ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

                Comment


                • #23
                  Па шо ми е кат съм извейняк? Във вечери като тази много малко неща ме спират да не извадя от гаража мръсницата... а май трябваше. Така е по-добре за мен. Събирам и няколко дни и после някоя вечер и "давам" всичко.
                  Alfa Romeo 75 24V

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Venci Покажи съобщение
                    Па шо ми е кат съм извейняк? Във вечери като тази много малко неща ме спират да не извадя от гаража мръсницата... а май трябваше. Така е по-добре за мен. Събирам и няколко дни и после някоя вечер и "давам" всичко.
                    Хаха,нишо ти нема бре,ти си извейняк шестак.....
                    Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
                    Citroen C2 1,6 Sensodrive

                    Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
                    Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
                    Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

                    ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Venci Покажи съобщение
                      Аз съм употребявал за ежедневна кола две 75ци, две 90ки, 33ка и Джулиета. Смея да твърдя, че съм много голям фен. Но стигнах до извода, че 75та трябва да бъде колата която ме чака в гаража, а в ежедневието да ползвам по-съвременно комби с което да си пренасям всички гуми, джанти, скоростни кутии, дори и двигатели.
                      75 е колата която ми носи удоволствие, но трябва да имам друга по-функционална за работен кон.
                      Ти, колега Йорданчо, защо си решил 75 да ти е ежедневка и колко пари си готов да дадеш за такава?
                      Понеже на този етап не мога да си позволя 2 коли.Плановете ми са да си купя 75, по възможност TS, която да използвам за ежедневка докато завърша техническия(още 2 години).След което, с леки модификации, да стане кола за разходки, а за ежедневка да си купя по-практична кола. Относно какви пари съм склонен да дам да кажем до 1700лв. Естествено за тия пари няма да е много кола. Тук там ще има ръжда, но това не ме притеснява. Вуйчо ми е тенекеджия. Притеснява ме механиката защото не познавам човек който да се е занимавал с 75, а аз съм виждал разглобена 75 само на картинка
                      П.П. В Младост често виждам сива 75 с ролкейдж и брутален звук

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от 75TwinSpark Покажи съобщение
                        Това не е кола бре,това е ALFA 75.
                        Колега има само един начин да разбереш дали това е твоята кола,като пробваш,всичко останало е приказки.
                        Подкрепям - трябва да покараш 75 и да разбереш дали ти харесва като усещане, а на всичко останало му се намира цаката.
                        Първоначално публикувано от Yordancho Покажи съобщение
                        Понеже на този етап не мога да си позволя 2 коли.Плановете ми са да си купя 75, по възможност TS, която да използвам за ежедневка докато завърша техническия(още 2 години).След което, с леки модификации, да стане кола за разходки, а за ежедневка да си купя по-практична кола. Относно какви пари съм склонен да дам да кажем до 1700лв. Естествено за тия пари няма да е много кола. Тук там ще има ръжда, но това не ме притеснява. Вуйчо ми е тенекеджия. Притеснява ме механиката защото не познавам човек който да се е занимавал с 75, а аз съм виждал разглобена 75 само на картинка
                        П.П. В Младост често виждам сива 75 с ролкейдж и брутален звук
                        TS е най-препоръчителния избор, макар че моята история и опит е само с шестаци
                        Тая в "Младост" (сива ли е, зелена ли е, не мога да преценя и до днес) трябва да е моята...една от моите И макар да се опитвам да съм безшумен и да я търкалям в махалата в режим около празен ход на двигателя, пак бучи пущината

                        Comment


                        • #27
                          ааалелуяяяя още един извейняк -мераклия. та да си кажа и аз .т.спарк е чуден за каране в града и навън също ...при добра направа вдига над 220 но....след много щателни проверки на всичко.става за ежедневна кола само ако попаднеш на добър екземпляр и си хвърлил доста труд по нея след това.карал съм я като ежедневна и се изтрайва трудно да не се врътнеш в некой завой както си требеееее
                          покажи на тия ора как се мяташ как си фъргаш.....задницата.
                          трябва много мерак и средства финикийски да стане и после да я опазиш.
                          колегата т.спарк има най-много опит в дълго каране на такава.икономична е и има детски болести..но това е 75.трудно ще намериш читава такава-ще трябва да се потрудиш доста след покупката.успех.
                          75 2.0 т.с 146HP ланча делта 1.6 16 103 HP
                          kavasaki zzr-600 100 жребеца
                          147 1.9 JTD 115 HP тел.0899 80 80 54

                          Comment


                          • #28
                            идеална ежеднежка е . аз я карах на метан газ бензин--демек всичко на нея +пълен багажник с части за 2 години около35000км.после я продадох -и сега си я купих--така че смятаи сам .
                            алфа 75 1.8 карбове

                            Comment


                            • #29
                              Аз съм за карбураторите...още Жулиета-та,сега тази 75,не съм имал инжекция,но,ако сега бих избирал-с карбураторите,по истинско ми е некак си.

                              ---------- Post added at 18:50 ---------- Previous post was at 18:47 ----------

                              Забравих и за една Алфетта,която притежавах около 2001-ва,за съжаление и тя си замина заради ламарини,отлични автомобили,качествени и много здрави.

                              Comment


                              • #30
                                Аз също съм фен на карбураторите.

                                Моята Алфета даде разход 7 извънградско/магистрално при последното каране, а кабелите са тръгнали да си заминават и леко прекъсва.

                                Проблемът на карбовете е, че вече са стари и човъркани от доста "майстори" като често няма оправия.

                                Хората вече специалисти на закачването на букси и сменят пластмасови датчици на кило. Няма кой да ти се занимава с настройка на карбуратори , еле пък 4 .

                                За стара кола според мен има едно златно правило - купуваш най-запазената пък ако ще и дизел да е (това ако трябва да разчиташ на нея всеки ден.)
                                145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                                www.ClassicCar-bg.com

                                Comment

                                Working...
                                X