Известие

Collapse
No announcement yet.

не чак толкова класически... фейслифт 75

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • не чак толкова класически... фейслифт 75

    малко с цел модернизиране на светлинните елементи тука сътворихме странно създание.
    Rice SAE
    www.racingowls.com
    oo=v=oo

  • #2
    Да ти кажа не само е странно а е и грозно
    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
    sigpic
    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

    Comment


    • #3
      още не си видял "оптимизираната" предна броня
      Rice SAE
      www.racingowls.com
      oo=v=oo

      Comment


      • #4
        75ts

        заеби съсипаxте красавицата
        75 TwinSpark -син- ex,75ts зелен
        75 ТУИНСКРАП-сив,+75 2.5 V6 черен
        75 2.5 V6 Milano Argento-червен,75 2.5v6 сив.164 3.0 12v
        75 ТУИНСКРАП-червен, + 75TwinSpark-бял,164 3.0 24v

        Comment


        • #5
          Фаровете са от е30
          ex: | Fiat Tipo DOHC,Lancia Dedra 2.0 LS,ALFA 155 1.7TS,Lancia Dedra 1.9td SW,ALFA 164 2.0TS,Lancia Delta 1.6i | Fiat Coupe 1.8 16V VFD | Fiat Bravo 2.0 20V HGT |
          BMW e39 facelift

          Comment


          • #6
            това е наи грозната 75-ца в цялото бг интернет пространство която съм виждал

            Comment


            • #7
              добре че е в USA ... освен суперчарджера друго интересно не виждам

              Comment


              • #8
                e поне е само бг-нет аз в бг нет не съм виждал особено много 75 с промени по външния вид...
                фаровете не са от е30 или каквато и да е била друга кола. hella h9 kit-car (рали) сет-а. стандартните фарове няма как да се направят да работят (светят) хубаво така че красота не беше първа грижа. и все пак толкова ли е грозно? другото е, че колата е за каране не за гледане и като си вътре е по-хубаво да виждаш пътя от колкото да знаеш, че фаровете изглеждат естетически красиво (защото от инжинерна гледна точка новите са красота )
                ето малко ъпдейт
                Rice SAE
                www.racingowls.com
                oo=v=oo

                Comment


                • #9
                  ето ти тука малко преработки едно време с фотошоп си играх за 75 със интегралски фарове и променена муцуна ....

                  Comment


                  • #10
                    на ево боди кит каквито и фарове да сложиш няма как да е грозно и аз първоначалните "скици" ги правих на 75цата от museo historico и определено изглеждаше по-добре от наживо
                    нова решетка не бих направил никога, защото е чиста загуба на време освен това решетката е една от най-хубавите части на 75 в6 (тс) за разлика от плътната решетката на по-старите модели. освен това емблемата остава 100%.
                    за нас една от основните цели беше минимална модификация по колата и 100% възвръщаемост на старите фарове. другото е, че страничните "светлини" (в ус са габарити, в еу мигачи) пасват много добре в ъглите и няма как да ги махнеш и да няма нужда от работа по калника за запълване на дупката (това дето на фотошоп е черно в краищата ще отнеме около 2 дни работа да стане на една равнина с предницата). като цяло ще съм много изненадан ако някой има идея как да се направят добре работещи фарове, които да изглеждат сток (като заводските) в разумни бюджетни граници (т.е. да не каже някой ксенон и къстъм рефлектори и тяло).
                    Rice SAE
                    www.racingowls.com
                    oo=v=oo

                    Comment


                    • #11
                      a като сме почнали темата ето още малко материал за размисъл/коментар
                      Rice SAE
                      www.racingowls.com
                      oo=v=oo

                      Comment


                      • #12
                        като е със чарджер какъв е смисъла от скъпа и сложна генерация CSC ?
                        а относно мощноста сигурно вече си запознат със проблемите на шибания кардан

                        Comment


                        • #13
                          ето и най сполучливата конверсия 75 със фарове и решетка от гтв

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от V_G_Z
                            като е със чарджер какъв е смисъла от скъпа и сложна генерация CSC ?
                            а относно мощноста сигурно вече си запознат със проблемите на шибания кардан
                            надявам се да не се запознавам иначе в момента рискуваме доста, защото кардана трябваше да мине shot peening, но не щяха да го направят евтино и така.... това не е csc, a e ansa, но както и да е. не е скъпа, а е за без пари (=0), защото беше разбита една от тръбите на левия колектор, но го оправиха (някакъв познат на един от спонсорите - пак без пари). освен това не е ss, а mild steel със спрей за 5$.
                            относно колектори на компресорен двигател.... има различни "школи". едни викат, че няма смисъл, защото компресора и без това върши всичкия скавенджинг още от ниските, други викат, че има смисъл точно колкото и на НА двигатели. от това, което съм чел най-доброто описание беше в forced induction performance tuning на a.g.bell и той казва, че не зависимо дали се ползват free flow или wave tuning принципи все ще има по-добри резултати, като фрий флоу може би е по-логичния. във всички случаи стандартните колектори са пълна боза и определено пречат при 300+ коне. но за да се върна на оригиналния въпрос: бих ли дал много пари за колектори на компресорен двигател - не, бих ли сложил много по-хубави колкетори от оригиналните за без пари на компресорен двигател -
                            утре е NA dyno day - да видим какво ще е като база :P

                            aaa.. освен това като цяло всички неща, които са странни от инжинерна (практична) гледна точка, се обесняват с това, че са за без пари - защо сме с компресор, защо имаме табло от карбън файбър, защо правиме алфа... ако не е за без пари обикновено е оптималното от към ефект/стойност. нали все пак това учим
                            Rice SAE
                            www.racingowls.com
                            oo=v=oo

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от V_G_Z
                              ето и най сполучливата конверсия 75 със фарове и решетка от гтв
                              само че и на гтв фаровете са
                              може би с един ъпгрейд кит от грег :P но е прекалено много работа.... имаш ли снимка с фаровете монтирани? м/у другото предната броня прилича на това, което ние правим... само без направи-си-сам сплитера, който в хюстън ще издържи около 3 преки
                              Rice SAE
                              www.racingowls.com
                              oo=v=oo

                              Comment

                              Working...
                              X