малко с цел модернизиране на светлинните елементи тука сътворихме странно създание.
Известие
Collapse
No announcement yet.
не чак толкова класически... фейслифт 75
Collapse
X
-
Тагове: Няма
-
Да ти кажа не само е странно а е и грозно0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
-
-
e поне е само бг-нетаз в бг нет не съм виждал особено много 75 с промени по външния вид...
фаровете не са от е30 или каквато и да е била друга кола. hella h9 kit-car (рали) сет-а. стандартните фарове няма как да се направят да работят (светят) хубаво така че красота не беше първа грижа. и все пак толкова ли е грозно? другото е, че колата е за каране не за гледане и като си вътре е по-хубаво да виждаш пътя от колкото да знаеш, че фаровете изглеждат естетически красиво (защото от инжинерна гледна точка новите са красота )
ето малко ъпдейт
Comment
-
на ево боди кит каквито и фарове да сложиш няма как да е грознои аз първоначалните "скици" ги правих на 75цата от museo historico и определено изглеждаше по-добре от наживо
нова решетка не бих направил никога, защото е чиста загуба на време освен това решетката е една от най-хубавите части на 75 в6 (тс) за разлика от плътната решетката на по-старите модели. освен това емблемата остава 100%.
за нас една от основните цели беше минимална модификация по колата и 100% възвръщаемост на старите фарове. другото е, че страничните "светлини" (в ус са габарити, в еу мигачи) пасват много добре в ъглите и няма как да ги махнеш и да няма нужда от работа по калника за запълване на дупката (това дето на фотошоп е черно в краищата ще отнеме около 2 дни работа да стане на една равнина с предницата). като цяло ще съм много изненадан ако някой има идея как да се направят добре работещи фарове, които да изглеждат сток (като заводските) в разумни бюджетни граници (т.е. да не каже някой ксенон и къстъм рефлектори и тяло).
Comment
-
a като сме почнали темата ето още малко материал за размисъл/коментар
Comment
-
Първоначално публикувано от V_G_Zкато е със чарджер какъв е смисъла от скъпа и сложна генерация CSC ?
а относно мощноста сигурно вече си запознат със проблемите на шибания карданиначе в момента рискуваме доста, защото кардана трябваше да мине shot peening, но не щяха да го направят евтино и така.... това не е csc, a e ansa, но както и да е. не е скъпа, а е за без пари (=0), защото беше разбита една от тръбите на левия колектор, но го оправиха (някакъв познат на един от спонсорите - пак без пари). освен това не е ss, а mild steel със спрей за 5$.
относно колектори на компресорен двигател.... има различни "школи". едни викат, че няма смисъл, защото компресора и без това върши всичкия скавенджинг още от ниските, други викат, че има смисъл точно колкото и на НА двигатели. от това, което съм чел най-доброто описание беше в forced induction performance tuning на a.g.bell и той казва, че не зависимо дали се ползват free flow или wave tuning принципи все ще има по-добри резултати, като фрий флоу може би е по-логичния. във всички случаи стандартните колектори са пълна боза и определено пречат при 300+ коне. но за да се върна на оригиналния въпрос: бих ли дал много пари за колектори на компресорен двигател - не, бих ли сложил много по-хубави колкетори от оригиналните за без пари на компресорен двигател -
утре е NA dyno day - да видим какво ще е като база :P
aaa.. освен това като цяло всички неща, които са странни от инжинерна (практична) гледна точка, се обесняват с това, че са за без пари - защо сме с компресор, защо имаме табло от карбън файбър, защо правиме алфа...ако не е за без пари обикновено е оптималното от към ефект/стойност. нали все пак това учим
Comment
-
Първоначално публикувано от V_G_Zето и най сполучливата конверсия 75 със фарове и решетка от гтв
може би с един ъпгрейд кит от грег :P но е прекалено много работа.... имаш ли снимка с фаровете монтирани? м/у другото предната броня прилича на това, което ние правим... само без направи-си-сам сплитера, който в хюстън ще издържи около 3 преки
Comment
Comment