Известие

Collapse
No announcement yet.

Вграждането на шестак

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Вграждането на шестак

    Здравейте, напоследък страшно много се запалих по пусти 75-ци. Работата е там, че колата бих я искал или с 1.8 турбо, или с 3.0 V6, но проблема е, че им искат много сериозна сума навсякъде и никой не виня естествено. Смятам, че колата си заслужава всеки лев. Бюджетния вариант е да купя 1.6 или 1.8 и да се вгради V6 24v от 166-ца, като няколко човека във форума. Намирането на мотора не е трудна част предполагам, но самата сглобка назад ми е пълна тъмница. Може ли някой подробно да разясни как точно стоят нещата, за да мога да си направя сметка дали имам такава възможност? Ясно е, че няма да стане с 10 лева и 2 часа работа, никой за никъде не бърза.
    Alfa Romeo GT 1.9 16V JTD
    Lancia Musa 1.4i 16V Automatic
    Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer

  • #2
    Ами прочети темите на Венци Деян и Пламен като за начало в раздела имат и снимки ,много интересни теми
    ALFA ROMEO 75 2.0 ts
    sigpic
    Нещо което работи - не се пипа!

    Comment


    • #3
      Мисля, че няма как една конверсия към V6 да ти излезе повече от една такава Турбо 75ца :

      https://www.autoscout24.com/offers/a...3-e350040a4779

      https://www.autoscout24.com/offers/a...3-e350040a4405


      Last edited by Speeder; d.m.y г., 10:11.
      145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

      www.ClassicCar-bg.com

      Comment


      • #4
        Хмм, ако е така, то по-добре да вземеш 1.8 турбо и да го чипнат да стане 180-190 коня, отколкото да влизаш в такова приключение, което после в продължение на няколко месеца все нещо дооправяш и доизкусурваш. Иначе наистина шестака реве уникално.
        Alfa Romeo GT 1.9 16V JTD
        Lancia Musa 1.4i 16V Automatic
        Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer

        Comment


        • #5
          Не знам как си го представяш това чипване на 25-30 годишен мотор от 155 на 180 коня, но експеримента би бил забавен.
          Първо, трябва да се радваш ако си купиш стара кола и мотора и държи на настъпване без ремонти. Пък и ще имаш да правиш, окачвания, кардани, спирачки....

          Отделно, че колко човека в БГ успешно и трайно са чипнали старо 1.8 турбо на Алфа?

          Ей, това не е 1.8 турбо Ауди, на което му вързваш лаптопа и твориш

          Запознай се с Венци, поговорете си, разпитай го и придобий представа колко горе-долу му е струвала конверситята, при положение, че е прекарал денонощия влагайки собствен труд, без да ползва сервизи.
          Last edited by Speeder; d.m.y г., 11:24.
          145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

          www.ClassicCar-bg.com

          Comment


          • #6
            Има много истина и в твойте думи, може да прекалявам, но съдя по това, че не преди много време имах Дедра 2.0 Турбо 180 к.с., на която й бях разглобил мотора за освежаване преди раздаването на газ и мотора беше в перфектно състояние. Колата май беше 1990-та година, първите мотори без ламбда сонда. Възможно е и някой да му е правил ремонт преди това, колата не се знаеше на колко километра е. Но долнището беше в перфектно състояние, имаше още доста живот в него. Клапаните му бяха за напасване. Много ме е яд, че го продадох, защото бях изпаднал във финансови затруднения.
            Alfa Romeo GT 1.9 16V JTD
            Lancia Musa 1.4i 16V Automatic
            Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer

            Comment


            • #7
              Croma 2.0 Turbo 94' пак не ставаше да се ремапне. Те са с някакъв комп от 70те години Бош lu-jet троник или нещо подобно

              За 75-цата пълен абсурд да се ремапне. Вариант е мега
              Now: 156 2.5 V6 24V
              Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

              Comment


              • #8
                При всички положения започваш с читава платформа - здраво купе. Ако успееш да намериш такова в БГ супер!

                Ако ли не вносните, разликата между 1.6,1.8 и 2.0тс, 1.8Т или 2.5, 3.0в6 е няколко К евро. (справка мобиле.де)

                Вграждане на шестак (от 164 или 166) не е невъзможно, но изисква няколко скъпи преработки.

                Ако имаш възможност (условия, време, инструменти) може и да е по-евтино да сложиш такъв мотор в 75. Ако ще ползваш услуги на сервиз, бих казал че цената ще доближи ако не и задмине, готова 75ца с по-мощен мотор от чужбинско.

                Както посъветваха и по-горе, Бат Венцо има доста опит. Моята конверсия лежеше изцяло на него

                Изкефилите се по този път сме няколко та всеки може да сподели по малко, Пламен също постигна алтернативен билд.

                И да се върна в начлото на поста пак - ако ще се хващаш на хорото, започни с читаво купе
                2 x 75TS / 75TS / 75 1.8ie / Berlina 1750 / 90v6 / 75v6 / 75 1.8carb


                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от ScuderiaItalia Покажи съобщение
                  Хмм, ако е така, то по-добре да вземеш 1.8 турбо и да го чипнат да стане 180-190 коня, отколкото да влизаш в такова приключение, което после в продължение на няколко месеца все нещо дооправяш и доизкусурваш. Иначе наистина шестака реве уникално.
                  Рамап на Джетроник ? Нещо не мога да си представя какво ще му ремапваш но тоя първобитен инжекцион.
                  Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                  Comment


                  • #10
                    Реши какво точно искаш, определи си сериозен бюджет, след това го умножи по две и ще знаеш колко ще ти излезе забавлението
                    Понеже имам една 75 Америка 3.0 12V в оригинален вид и още една 75 3.0 24V (бивш ТС) , мисля, че има какво да кажа по темата.
                    Митака (Speeder) е прав, че една конверсия ще ти излезе по-скъпо от някоя оригинална 1,8 Т или 3.0 12V. Още повече, че за сметка на това, че е скъпа, конверсията е бавна Ако ти се кара - купуваш от някоя обява и си ОК. Ако ти се рови в дълбините на окачвания, изпускащи блокажи на диференциали, търсене на маховик, който да зашиеш на 3.0 24V, за да можеш всичко това да зашиеш към кардана и т.н. - заигравай се
                    И за финал - моята Америка се продава, но не на всяка цена. Ако пък толкова ти се кара 75 3.0 24V, може да ме натиснеш и за нея, но ще ти е много трудно...

                    Comment


                    • #11
                      Няма нищо по добро от това да се качиш на една готова 75ца 3.0 америка и само да и навиваш масура
                      ALFA ROMEO 156 2.4 20V JTDM sportwagon ALFA ROMEO 155 Q4 300+++Ps.
                      Alfa Romeo 145 3.0V6
                      Alfa Romeo 33 1.7 16V 4x4 Аlfa spider 3.0 V6

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                        Рамап на Джетроник ? Нещо не мога да си представя какво ще му ремапваш но тоя първобитен инжекцион.
                        Ами честно да ти кажа дори не съм поглеждал с какво ЕКУ е, просто в Диджитъл тунинг ми излезе, че такава става 190 коня, което е доста оптимистично, заради това написах 180-190.

                        Щом разликата между това да си я направиш и да си я купиш готова е минимална, то според мен не си заслужава. Наистина иначе е кеф, като знаеш, че ти си го направил, но поне да имах здраво купе на 75-ца или читав 3.0 24в мотор, за да се хвана на хорото, а аз нямам нищо. Благодаря на всички за информацията, беше полезна!
                        Alfa Romeo GT 1.9 16V JTD
                        Lancia Musa 1.4i 16V Automatic
                        Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer

                        Comment


                        • #13
                          Маховик и камбана само от V6 на задно ли вършат работа ?
                          1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                          и делта

                          Comment

                          Working...
                          X