Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфета 2.0 турбо дизел не пали със стартер

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Алфета 2.0 турбо дизел не пали със стартер

    Здравейте,
    Прочетох няколко теми с подобни проблеми, но не намерих отговор за моят.
    Не пали със стартер. Акумулатора е добре. Зареждам го и пак същото. Излиза сив дим докато се мъчи със стартера. Преди месец се закашляше и палеше. Вече дори и не кашля. Свещите съм ги проверил, работят. Паля я на скорост. Така не пали ако не подгрея. Като я запаля, върви добре и мотора работи плавно. Излиза черен дим като я настъпя. Моля за съвет или някой към който да се обърна да диагностицира проблема. Благодаря!

  • #2
    Първоначално публикувано от Асен Вълчев Покажи съобщение
    Здравейте,
    Прочетох няколко теми с подобни проблеми, но не намерих отговор за моят.
    Не пали със стартер. Акумулатора е добре. Зареждам го и пак същото. Излиза сив дим докато се мъчи със стартера. Преди месец се закашляше и палеше. Вече дори и не кашля. Свещите съм ги проверил, работят. Паля я на скорост. Така не пали ако не подгрея. Като я запаля, върви добре и мотора работи плавно. Излиза черен дим като я настъпя. Моля за съвет или някой към който да се обърна да диагностицира проблема. Благодаря!
    Е, почни от подгревните свещи и релето тогава.
    Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

    Comment


    • #3
      Аз бих премерил компресия като за начало. Освен това зависи колко, кога и как пуши при подаване на газ. Може да има проблеми с гнп или дюзите.
      Alfa Romeo 75 24V

      Comment


      • #4
        Черният пушек говори за богата смес или за много голямо предварение.
        Аз мисля, че е предварението. От това и може да не пали, както и трудно да върти стартера.
        Изобщо не познавам твоя мотор, но така е при всички дизели.
        узпех!
        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Асен Вълчев Покажи съобщение
          Здравейте,
          Прочетох няколко теми с подобни проблеми, но не намерих отговор за моят.
          Не пали със стартер. Акумулатора е добре. Зареждам го и пак същото. Излиза сив дим докато се мъчи със стартера. Преди месец се закашляше и палеше. Вече дори и не кашля. Свещите съм ги проверил, работят. Паля я на скорост. Така не пали ако не подгрея. Като я запаля, върви добре и мотора работи плавно. Излиза черен дим като я настъпя. Моля за съвет или някой към който да се обърна да диагностицира проблема. Благодаря!
          Като я запалиш всички цилиндри ли тръгват от раз или някои се оправят след като поработи?
          Вероятно понижена компресия в комбинация с кофти разпръсквачи е проблема.Решението е да я стартираш студена с помоща на спрей за палене или ремонт на мотора. Спрейчетата са около десетина кинта и ще са ти нужни поне по едно-две на месец .И е добре да си направиш дупка в кутията на въздушния филтър през която да фъскаш.
          Last edited by 546; d.m.y г., 23:35.

          Comment


          • #6
            Благодаря за отговорите.
            Ще пробвам да намеря проблема и ще пиша.

            Прикачил съм снимка на колата.
            Attached Files
            Last edited by Асен Вълчев; d.m.y г., 17:27.

            Comment


            • #7
              Такава с 2.4 карах преди дваесе години

              Comment


              • #8
                Тази от Русе ли е?
                ALFA ROMEO 75 2.0 ts
                sigpic
                Нещо което работи - не се пипа!

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Асен Вълчев Покажи съобщение
                  Благодаря за отговорите.
                  Ще пробвам да намеря проблема и ще пиша.

                  Прикачил съм снимка на колата.
                  Красавица!

                  ---------- Post added at 17:47 ---------- Previous post was at 17:47 ----------

                  Акумолатора как е?Стартера?

                  ---------- Post added at 17:50 ---------- Previous post was at 17:47 ----------

                  Първоначално публикувано от Асен Вълчев Покажи съобщение
                  Здравейте,
                  Прочетох няколко теми с подобни проблеми, но не намерих отговор за моят.
                  Не пали със стартер. Акумулатора е добре. Зареждам го и пак същото. Излиза сив дим докато се мъчи със стартера. Преди месец се закашляше и палеше. Вече дори и не кашля. Свещите съм ги проверил, работят. Паля я на скорост. Така не пали ако не подгрея. Като я запаля, върви добре и мотора работи плавно. Излиза черен дим като я настъпя. Моля за съвет или някой към който да се обърна да диагностицира проблема. Благодаря!
                  Пробвай с подаване на ток от друг автомобил,ако запали,търси стартер,или акумолатор...

                  Comment


                  • #10
                    Не може да има проблем със стартера и да запали с подаване на ток!
                    Alfa Romeo 75 24V

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Venci Покажи съобщение
                      Не може да има проблем със стартера и да запали с подаване на ток!
                      Да наистина е така.Но дизеловата 146,когато я взех,въртеше много мудно.Няколко пъти карах баща ми да ми подава ток,и завърташе доста яко.Накрая се оказа,че акумолатора ми е добре,а електромотора почти тотал...Имал съм подобен случай и на камион Скания...И аз не си го обяснявам.

                      Comment


                      • #12
                        Ако стартера е с бронзови втулки те се износват, обикновено елипсовидно и стартера върти трудно, особено при по слаб акумулатор. Ако се сменят и се райбероват на точния размер става като нов. Същото важи за четките и контактната им повърхност.
                        Не всички, които се скитат, са изгубени.

                        Comment


                        • #13
                          Оправих стартера. Сложих реле за подгерв и почна да пали. Лампата за погряването светва за 2-3 сек. и пали.

                          Ел. техника е златен. Всичко направи като по учебник. Изровил си е в нета ел. схеми и всичко е свързал както в завода. Ако някой му трябва техник ще му дам контакт. В Редута се намира сервиза.

                          Сега ще меря компресия, предстои и малко работа по окачването и после ще мисля да сваля помпата да я качат на стенд, че много пуши колата. Това естествено ако компресията е в норма.
                          Last edited by Асен Вълчев; d.m.y г., 16:15.

                          Comment


                          • #14
                            Браво,колега,че си се оправил.Ако пуши само при повече подаване на газ не я пипай.Слгай си и масло в нафтата,двутактово,или хидравлично

                            Comment

                            Working...
                            X