Известие

Collapse
No announcement yet.

настройки на аудиото

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • настройки на аудиото

    Здравейте банда.От скоро съм собственик на 159-ка и от няколко дни се мъча да си направа настройки на аудиото.Настройвам си звука, запаметявам ги и при следващото палене са се нулирали. Същото е и със станциите на радиото запаметявам някоя станция на позиция 1.Отивам на позиция 2 да запамета друго радио и позиция 1 се нулира веднага на 87,5.https://photos.google.com/share/AF1Q...NOenhfZUdVZjVn
    Благодаря Ви предварително
    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150hp

  • #2
    Предполагам, че ти е сбъркано свързването на захранването. Там има два плюса. Единият е силов и идва постоянен. По принцип е с жълт цвят и е по-дебел. Другият е по принцип червен и е по-тънък. На него идва ток от "контакт" . Играе ролята на електронен ключ.
    Ако и жълтият е вързан към контакт ще прави точно това, защото всеки път се ресетва.
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

    Comment


    • #3
      В другата тема (раздел 159) е обсъдено положението!!!
      sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
        Предполагам, че ти е сбъркано свързването на захранването. Там има два плюса. Единият е силов и идва постоянен. По принцип е с жълт цвят и е по-дебел. Другият е по принцип червен и е по-тънък. На него идва ток от "контакт" . Играе ролята на електронен ключ.
        Ако и жълтият е вързан към контакт ще прави точно това, защото всеки път се ресетва.
        Изважда го, жълт и червен кабел няма. Всичко си бандажирано и стегнато няма как да се разменят кабели
        Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150hp

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
          Предполагам, че ти е сбъркано свързването на захранването. Там има два плюса. Единият е силов и идва постоянен. По принцип е с жълт цвят и е по-дебел. Другият е по принцип червен и е по-тънък. На него идва ток от "контакт" . Играе ролята на електронен ключ.
          Ако и жълтият е вързан към контакт ще прави точно това, защото всеки път се ресетва.
          В случая няма 2 плюса. Има само едно захранване а това, кога да се гаси или пуска, му се "казва" по CAN шината от боди компютъра.

          Освен това настройките не би трябвало да се губят дори и при липса на захранване, примерно при откачане на акумулатора.
          Last edited by ecotronic; d.m.y г., 15:35.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment

          Working...
          X