Известие

Collapse
No announcement yet.

Eлипси за 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    въпросче,

    колеги, може ли да питам и аз нещо в темата, за да не пускам нова-а именно, отзад зад облегалките на задните седалки (алфа 156) си имам "кора", която е фабричната и не е пипана, и точно зад облегалките има нещо като имитация на протектор. Понеже тая кора не е към багажника а си е направо към купето (досега всичките ми коли са били хечбек и беше лесно , интересува ме тая кора може ли да се реже с цел се направят дупки (тук сте посочили за пример елипси с размер 6/9) и дали под нея има метална кора дето да ме изненада . Не искам без да знам да пробвам да я свалям (а и не знам как).
    Освен това си купих 4 кръгли говорителя за вратите - за отпред 2 двулентови пайнера а за отзад едни еднолентови, само бас (не са куче марка). Обаче ми прави впечатление че отзад ми свири значително, ама значително по-слабо и това не е от говорителите, понеже и с фабричните хартиени дето ги махнах оттам, беше така. CD-то ми е Sony нов модел с USB и на предишната ми кола къртеше як звук равномерно между говорителите. Та ако някой може да ме посъветва, ще съм доволен.
    Alfa 156 2.0 - ех,
    Lancia Z 2.0i 147hp - ex,
    Lancia Y 1.4LX 80hp -ex
    Още италианки би било мазохизъм и горене пари на клада.

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от adv_petrov Покажи съобщение
      колеги, може ли да питам и аз нещо в темата, за да не пускам нова-а именно, отзад зад облегалките на задните седалки (алфа 156) си имам "кора", която е фабричната и не е пипана, и точно зад облегалките има нещо като имитация на протектор. Понеже тая кора не е към багажника а си е направо към купето (досега всичките ми коли са били хечбек и беше лесно , интересува ме тая кора може ли да се реже с цел се направят дупки (тук сте посочили за пример елипси с размер 6/9) и дали под нея има метална кора дето да ме изненада . Не искам без да знам да пробвам да я свалям (а и не знам как).
      Освен това си купих 4 кръгли говорителя за вратите - за отпред 2 двулентови пайнера а за отзад едни еднолентови, само бас (не са куче марка). Обаче ми прави впечатление че отзад ми свири значително, ама значително по-слабо и това не е от говорителите, понеже и с фабричните хартиени дето ги махнах оттам, беше така. CD-то ми е Sony нов модел с USB и на предишната ми кола къртеше як звук равномерно между говорителите. Та ако някой може да ме посъветва, ще съм доволен.
      Под кората има едни като греди не е цяла ламарина.Кората не съм я махал все още ама трябва да махнеш облегалката на задната седалка.под кората има и жици с букси за колони.

      Comment


      • #48
        за колоните,

        Съгласен, ама сега я гледах и не виждам как може да се свалят облегалките - въртях, суках, не виждам такива палчета като на хечбеците. Да отбележа, че и облегалките за главата са закачени за тая кора. Освен това има едно като мукет на тавана на багажника, което е закачено за облегалките на седалките, та не ми става ясно как може да се махне. Иначе през дупката на лампичката в багажника видях че наистина има само метални греди и колони може да се монтират някакси. За букси и кабели не видях....
        Alfa 156 2.0 - ех,
        Lancia Z 2.0i 147hp - ex,
        Lancia Y 1.4LX 80hp -ex
        Още италианки би било мазохизъм и горене пари на клада.

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от adv_petrov Покажи съобщение
          Съгласен, ама сега я гледах и не виждам как може да се свалят облегалките - въртях, суках, не виждам такива палчета като на хечбеците. Да отбележа, че и облегалките за главата са закачени за тая кора. Освен това има едно като мукет на тавана на багажника, което е закачено за облегалките на седалките, та не ми става ясно как може да се махне. Иначе през дупката на лампичката в багажника видях че наистина има само метални греди и колони може да се монтират някакси. За букси и кабели не видях....
          мокета се маха със едни копчета.едните се въртят а другите са като тапи и се издърпват с някакви клещи.за седалката немога да ти помогна защото и аз не съм я махал знам че се развътрат два болта за СЕДАЛКАТА те се намират до пода

          Comment


          • #50
            Взех Herts ECX 690 и грам не съжалявам, сега разберам колко са слаби предните (не оригинани) и задните ми говорителчета, и колко са далаче от качеството на Herts
            sigpic
            ex Аlfa Romeo 156 2.0 16V TWIN SPARK mod '99 замина...
            0889 636 093

            Comment


            • #51
              Браво! Честито за новата придобивка Някой път да демонстрираш как свирукат През усилвател ли свирят?
              Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

              FIAT Coupe 16VT
              Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                Браво! Честито за новата придобивка Някой път да демонстрираш как свирукат През усилвател ли свирят?
                Да разбира се през усилвател, на който намалих gain на мин защото просто не може да се получи синхрон с другите, а Herts ECX 690 няма ли бас...ццц не е вярно ще откартат кората отзад, сега вече ще помисля дали да си сложа и бас касата...
                sigpic
                ex Аlfa Romeo 156 2.0 16V TWIN SPARK mod '99 замина...
                0889 636 093

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                  Не знам точно какво целиш с елипсите, но мога да ти кажа, че ниските честоти ще ги имаш....Демек якото думтене ще е на лице...
                  Е аз ти бях казал още на първа страница от темата, че ще имаш доволен бас
                  Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                  FIAT Coupe 16VT
                  Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                  Comment


                  • #54
                    На мен ми се разпелиха пластмасовите стойки дето се хваща елипсата. Те са залепени към кората. От тежеста на елипсите са се разлепили и увиснали. Ще търся хубав силикон да ги лепя,ч че се раздрънчаха.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от raiders Покажи съобщение
                      Да разбира се през усилвател, на който намалих gain на мин защото просто не може да се получи синхрон с другите, а Herts ECX 690 няма ли бас...ццц не е вярно ще откартат кората отзад, сега вече ще помисля дали да си сложа и бас касата...
                      Казвах ти аз ,че Херца са си много прилични говорителчета.При мен отзад не се стой като са леко увеличени.
                      ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


                      Renault Megane II Grand Tour-2004г

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от MUROMAN Покажи съобщение
                        Казвах ти аз ,че Херца са си много прилични говорителчета.При мен отзад не се стой като са леко увеличени.
                        аз препоръчвам Кенуд и по специално http://www.electron.bg/product_info....ducts_id=12142
                        с такива бях и останах безкрайно доволен , даже при положение че не бяха през усилвател
                        ПРАВИТЕ ОТСЕЧКИ СА ЗА БЪРЗИТЕ КОЛИ ЗАВОИТЕ СА ЗА БЪРЗИТЕ ШОФЬОРИ!sigpic

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от MUROMAN Покажи съобщение
                          Казвах ти аз ,че Херца са си много прилични говорителчета.При мен отзад не се стой като са леко увеличени.
                          Ами ще свирят я, ама за да се "усети" задължително си трябва усилвател, че тия автомобилни свирки с тия умрели max 20-22W (RMS) на канал, не могат да ги разклатят като хората.
                          Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                          Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                          Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                          Alfa Romeo 156, 2.0TS

                          Comment


                          • #58
                            можете ли да дадете някакви коментари за говорители Fusion?Намирам се в Англия,а тук много ги използват.
                            Alfa Romeo 156 2.4 JTD 2003 г 150+sigpic

                            Comment


                            • #59
                              добре са , но има и по добре от тях
                              alfa romeo 146 boxer 1.7.16V head unit :Nakamichi cd 500;amplifier front & sub : DLS A4; DLS A5;Front :iridium 1i;3;Gothia 6;sub:Iridium 12 i

                              Comment


                              • #60
                                колеги аз съм с 4 говорителя infinity, с монтирани 4 филтара и както си му е реда, мн съм доволен от звука, на повече ор 30, а се усилва до 50 немога да издържа, и с чува кристален звук, мек бас, качество

                                п.с.колегата с задните седалки: седалката на която сядаш отзад се държи на два болта с шестограм се отвива, потарси там кадето са прасците ти като седнеш,точно под седалката, като ги махнеш близо до закупчалките за коланите ще намериш още два такива за облегалката, първо махащ възглавниците за главата, като махнеш болтовете,надигаш седалката, тя ляга на 4 куки които я държат в това положение, след това развиваш 2 болта на кората,скрити са,като махнеш облегалката ще ги видиш. кората е на щипки, но от вътрешната страна на багажника трябва да разкачиш кората, и да се добереш до 4 видии, по 2 от вс страна, като ги развиеш кората ще излезе, дано съм помогнал
                                sigpic
                                Gulfstream G650 with Italian design...

                                Comment

                                Working...
                                X