Известие

Collapse
No announcement yet.

Мнение относно свързване бас & амп

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Мнение относно свързване бас & амп

    Нека някой който е по в час със следните технологии да изкаже мнение
    Усилвателя е този :
    http://destaudio.com/index.php?_a=vi...&productId=385

    Баса е :
    http://www.pioneer.eu/eur/products/a...DVC/index.html

    предлагам три варианта на свързване,кой е най-удачен според вас?
    Attached Files
    Hyundai i40 - 13 - CRDI - Powered By TST Racing
    Suzuki Grand Vitara - 07 - AWD EX
    Alfa 156 - 1.9 JTD - 03 - Powered By TST Racing + K&N Filter - EX
    Kawasaki Ninja ZXR - 06 -The Fastest
    Honda PCX150 - 15 - The Cheapest

  • #2
    Пиши в тунинг.бг! Там има доста компетентни лица и веднага ще ти отговорят! Не че тук няма ,но този подраздел не се посещава много много! Успех! А после може и да кажеш кой е най-удачния вариант!
    Alfa156 Against All

    Comment


    • #3
      аз знам кой е най-удачни
      даже в 2 от схемите има уловка
      Hyundai i40 - 13 - CRDI - Powered By TST Racing
      Suzuki Grand Vitara - 07 - AWD EX
      Alfa 156 - 1.9 JTD - 03 - Powered By TST Racing + K&N Filter - EX
      Kawasaki Ninja ZXR - 06 -The Fastest
      Honda PCX150 - 15 - The Cheapest

      Comment


      • #4
        Средната да не те боли главата, хаха!
        sigpic
        ex Аlfa Romeo 156 2.0 16V TWIN SPARK mod '99 замина...
        0889 636 093

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Kamen666 Покажи съобщение
          аз знам кой е най-удачни
          даже в 2 от схемите има уловка
          т.е. отг. 3
          пишеш, за да мине време или си учител по професия
          Last edited by slav40; d.m.y г., 12:07.
          Alfa156 Against All

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от slav40 Покажи съобщение
            т.е. отг. 3
            пишеш, за да мине време или си учител по професия
            пиша,защото темата може да бъде полезна и на друг
            а за уловката
            при схема 1 и 2 разлика няма,тоест без значение е как ще е вързана
            Hyundai i40 - 13 - CRDI - Powered By TST Racing
            Suzuki Grand Vitara - 07 - AWD EX
            Alfa 156 - 1.9 JTD - 03 - Powered By TST Racing + K&N Filter - EX
            Kawasaki Ninja ZXR - 06 -The Fastest
            Honda PCX150 - 15 - The Cheapest

            Comment


            • #7
              Аз съм за вариант 2.
              Alfa Romeo 1.8 TS `98
              sigpic

              Comment


              • #8
                Има и вариант 4 който също е много удачен
                Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
                exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
                ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
                ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
                by RUBIG service

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Kamen666 Покажи съобщение
                  Нека някой който е по в час със следните технологии да изкаже мнение
                  Усилвателя е този :
                  http://destaudio.com/index.php?_a=vi...&productId=385

                  Баса е :
                  http://www.pioneer.eu/eur/products/a...DVC/index.html

                  предлагам три варианта на свързване,кой е най-удачен според вас?
                  Щом баса и усилвателя са с по два канала най-удачен е вариант 2.
                  Alfa Romeo 145 1.6 boxer 96г. 103++hp

                  http://www.vbox7.com/play:38923e52

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Boxer_Power Покажи съобщение
                    Щом баса и усилвателя са с по два канала най-удачен е вариант 2.

                    145 1.6 няма я вече

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Boxer_Power Покажи съобщение
                      Щом баса и усилвателя са с по два канала най-удачен е вариант 2.
                      Грешкаааа
                      усилвателя е МОНОБЛОК.... вариант две отпада
                      Hyundai i40 - 13 - CRDI - Powered By TST Racing
                      Suzuki Grand Vitara - 07 - AWD EX
                      Alfa 156 - 1.9 JTD - 03 - Powered By TST Racing + K&N Filter - EX
                      Kawasaki Ninja ZXR - 06 -The Fastest
                      Honda PCX150 - 15 - The Cheapest

                      Comment


                      • #12
                        1-вата снимка
                        145 1.6 ТС '97 ех.
                        145 1.9 JTD '00
                        307 CC 2.0 '04

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Kamen666 Покажи съобщение
                          Грешкаааа
                          усилвателя е МОНОБЛОК.... вариант две отпада
                          Моя усилвател също е с два + и два - но е Blaupunkt 425W обща мощност а тубата е 200W и е вързана на + на единиа и - на другия.Но тя е само един канал,ако беше два вариянта е 2-я. поне така мисля?
                          Alfa Romeo 145 1.6 boxer 96г. 103++hp

                          http://www.vbox7.com/play:38923e52

                          Comment


                          • #14
                            Ако ти е мощен баса - 1вариант,
                            ако е по слаб - 3 вариант
                            Alfa Romeo 1.8 TS `98
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Вариант 2! Да си е на 4 ома най-добре

                              Най-добре пробвай и както ти хареса. Стъпалото работи нормално и на 2 ома. така, че няма опасност и при 3-те варианта. При Вариант 2 обаче звука ще е най-качествен.
                              Last edited by oem; d.m.y г., 17:49.
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment

                              Working...
                              X