Известие

Collapse
No announcement yet.

Размери на колоните отпред и отзад за 145.

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от astronoma Покажи съобщение
    незнам да ли има значение но моита е 2000 година и отпред са 12 а отзад 10,но отзад може да сложиш пак 12 но трябва да ди хванеш за тапицерията,аз така съм направил...
    Това сантиметри ли са и ако са см 12 или 13 са ти предните?
    Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
    Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Sm0k Покажи съобщение
      Това сантиметри ли са и ако са см 12 или 13 са ти предните?
      Според мен на колегата му е крив метъра ю

      ПП
      на 146цата и отпред, и отзад са 16.5см....поне на моята
      156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

      OEM & Ventura Garage
      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
        Според мен на колегата му е крив метъра ю

        ПП
        на 146цата и отпред, и отзад са 16.5см....поне на моята
        146 наистина е така, ама при него ставаше дума за 145 след фейслифта (доколкото се вижда снимката в подписа му), знам ли какви са там
        Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
        Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Sm0k Покажи съобщение
          Ама чакайте бе, какъв ключ Вие си казахте по две числа, които могат да се прочетат и в упътването на колата и готово Тонов както винаги е прав - диаметрите на колоните са стандартни 16.5 отпред и 13 отзад, но по-големия проблем е с дълбочината и диаметъра на вътрешното гнездо.
          Работата е следната това 16.5 см например за предните е диаметъра на дупката в кората на вратата. Зад кората обаче, в ламарината на вратата има втора дупка, която не е много далеч и е с по-малък диаметър, което сигурно всички го знаете. През тая дупка (втората) трябва да може да мине магнита. Т.е. диаметъра на магнита (който на говорител от 16.5 см може да варира много), ако е много голям може да сбърка работата. Освен това дълбочината на колоната може да сбърка работата също - ако разстоянието от периферията на мембраната до задния край на магнита е много голямо - няма да се събере във вратата. И трябва да мерите дали се събира на СПУСНАТ ПРОЗОРЕЦ, за да не си монтирате колоната и после да се окаже, че прозореца не слиза до долу. Най-интересното е, че има говоретели от по 16.5 cm, които пасват идеално като размери на магнита и дълбочина, т.е. магнита взлиза във вратата и дълбочината е достатъчна, но кошницата на говорителя (тая металната конусовидна част с дупките ) подпира във втория кръг (в ламарината), щото такъв и е наклона просто и там където се среща с вратата диаметъра идва малко голям. Точно такъв беше и моя случай и се наложи да пуснем една стужка на отвора във вратата (зад кората).
          Така, че нещата, които могат да сбъркат работата са различни и за всеки модел говорители не е ясно ще стане ли няма ли да стане. Най-добре да се погледне в нета, в сайтовете на някои производители има възможност да кажеш каква ти е колата и те ти казват кои модели стават за твоята кола. Мисля, че имаше такава опция на сайта на Pioneer, но и на други места има подобни. Не е лошо и да се пробва - на мен в един магазин ми бяха дали да пробвам събира ли се един модел

          А понеже 145 има и гнезда за пищялки над джойстика на огледалата - там може да се закачат с едни адаптери, които мисля че се водят за френски коли - кръгъл адаптер с два диаметрално противоположни чопа насочени в обратни посоки Там е доста тясно зад пластмасата и не всяка пищялка ще влезе. Моите влязоха ама с леки модификации във вратата и в адаптерите на пищялката, така че ако си вземате компонентен комплект и това трябва да се гледа

          Накрая за мрежите на предните говорители - аз не съм с оригиналните а с тия които дойдоха с колоните (не че държах на тях ама оригиналните не можеха да се затворят след като говорителя беше вече в нишата). С малко подръчни средства и самонарезни видии могат да се монтират къстъм решетките Ако са черни даже и без разни изгъзици ще изглеждат все едно не си променял нищо За задните е ясно, че с тая чупка на панела няма как да сложиш други освен оригиналните

          Ето и едни схеми с размери на моите предни и задни. Предните (Clarion SRQ1720S) са пример за такива които ЗА МАЛКО да станат Тия размери са ОК като диаметри на мембраната и магнита както и дълбочина на говорителя (не пречи на прозореца даже), но проблема беше в наклона на конуса. Задните (SQR1330R) влязоха без накакъв проблем така, че техните размери са съвсем ОК, но там май беше по-широко като цяло
          заболя ме главата докато го прочета -за това че някои говорители не влизат се правят преходници -а тази ламарина се оправя с чука
          Last edited by Sergey_gigov; d.m.y г., 13:12.
          alfa romeo 146 boxer 1.7.16V head unit :Nakamichi cd 500;amplifier front & sub : DLS A4; DLS A5;Front :iridium 1i;3;Gothia 6;sub:Iridium 12 i

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Sergey_gigov Покажи съобщение
            заболя ме главата докато го прочета -за това че някои говорители не влизат се правят преходници -а тази ламарина се оправя с чука
            Просто съм споделил личен опит, в случай, че е полезен на някого, надявам се да не се развихри епидемия от главоболие във форума
            За адаптерите е ясно по принцип ама аз съм виждал адаптер за поставяне на по-малък говорител в по голям отвор. Незнам в тоя случай, какъв може да се ползва - вероятно някъв адаптер, като подложка, който да повдига без да променя диаметъра - ама в случай трябваше да се повдигне с няколко мм и тогава говорителя щеше да излезе пред кората вероятно, а това можеше да обърка нещата със затварянето. Ако разкажеш по-подробно твоята идея с адаптера ще се радвам, а пък може и да е полезно на някой колега

            А пък дали ще го оправиш с чука или с ъглошлайфчето - все ще оправяно - не виждам някаква принципна разлика . Предполагам, че с чука ще е малко по-дървена работа щото не е много туънко там и има една чупка, която заздравява конструкцията (говоря на ламарината на вратата)
            Last edited by Sm0k; d.m.y г., 19:46.
            Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
            Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

            Comment


            • #21
              самата ламарина е леко извита и образува лека чупка - точно по нея като се зачука и ламарината се увива идеално и от отвор 12 см се получава 14-15 см - пре достатъчно да влезе всеки 16.5 см говорител - погледни размерите на DLS R6A с такива говорители съм в момента -беше голям филм , но сега няма по- голям кеф , а за фланците - те се правят от MDF-плоскост и се докарват на размер на плания - след което монтажа е прост слагаш фланеца -слагаш решетката , говорителя най -отгоре мрежата и заспива
              alfa romeo 146 boxer 1.7.16V head unit :Nakamichi cd 500;amplifier front & sub : DLS A4; DLS A5;Front :iridium 1i;3;Gothia 6;sub:Iridium 12 i

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Sergey_gigov Покажи съобщение
                самата ламарина е леко извита и образува лека чупка - точно по нея като се зачука и ламарината се увива идеално и от отвор 12 см се получава 14-15 см - пре достатъчно да влезе всеки 16.5 см говорител - погледни размерите на DLS R6A с такива говорители съм в момента -беше голям филм , но сега няма по- голям кеф , а за фланците - те се правят от MDF-плоскост и се докарват на размер на плания - след което монтажа е прост слагаш фланеца -слагаш решетката , говорителя най -отгоре мрежата и заспива
                Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
                Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

                Comment


                • #23
                  Ето тук :

                  http://www.pioneer.eu/eur/products/c...lfa_Romeo.html

                  може да си проверите размерите на колоните,без да се налага да вадите метъра
                  Hyundai i40 - 13 - CRDI - Powered By TST Racing
                  Suzuki Grand Vitara - 07 - AWD EX
                  Alfa 156 - 1.9 JTD - 03 - Powered By TST Racing + K&N Filter - EX
                  Kawasaki Ninja ZXR - 06 -The Fastest
                  Honda PCX150 - 15 - The Cheapest

                  Comment

                  Working...
                  X