Известие

Collapse
No announcement yet.

Малко помощ за връзване на плеър

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Малко помощ за връзване на плеър

    Здравейте колеги,
    Та проблемът е следния - купих си 2ра ръка плеърче, Alpine X001, сега ми предстои да го връзвам в колата. Погледнах набързо ето тук за това какво идва от конекторите на 156 фейслифт - http://www.mp3car.com/vbulletin/atta...blaupunkt3.jpg.
    После погледнах и информацията в ръководството на плеъра. Всички връзки си съответстват (само dimmer контрола трябва да вържа ръчно, не е болка за умиране), но тук идва едно голямо НО...
    Кабелите на плеърчето са преправени от предишпния собственик. По-точно е направено следното - кабел А7 (А7 на картинката, която дадох), който идва от колата, е отрязан и НЕ отива към плеъра. Тоя кабел не е за захранване на плеъра, а само показва кога колата е на контакт. Кабелът за перманентно захранване от колата (А4 на картинката) е свързан за перманентното захранване на плеъра, но също и към извода за контакта на колата (това което по-рано е идвало от А7).
    От тук си вадя две заключения:
    1) От страна на плеъра все едни колата е винаги на контакт.
    2) Линията за постоянно захранване е разделена от консумиращата верига на плеъра (жълт кабел към А4) от един бушон 10А. Предполагам няма проблеми, че същата верига (след преправяне от предишния собственик) не е разделена от информационната линия за това дали колата е на контакт (А7), тъй като плеъра не черпи мощност по тази верига. А тя се пада само информационна (Тук очаквам да потвърдите, че е така и не е нужен бушон към А7)?

    Защо предния собственик е вързал линиите така, че все едно колата постоянно е на контакт? Предполагам, че RMS-а на плеъра е по-нисък когато колата не е на контакт и затова са вързали кабелите така, за да имат пълната мощност дори при угасен автомобил?
    По-вещите да помагат, защото си правя заключения на база обща култура по електротехника и догадки
    Ex: Алфа Ромео 156, 1.6 TS '98
    Ex: Алфа Ромео 156, 1.9 JTD 16V (140 ps) '03
    Ex: Алфа Ромео 159, 2.4 JTDm (200+ ps) '07
    Alfa Romeo 146 ti

  • #2
    Преправката не променя нищо откъм консумация и няма нужда от предпазител на сигналната линия.Този на силовата остава общ.Човекът си го е направил да работи и когато не е на контакт.Аз и моя така съм го направил.
    Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

    Comment


    • #3
      Абсолютно вярно.
      Моя също е по този начин,колкото до димера,специално на мене не ми допада когато е включен.
      Колега,казваш че колата е вътрешен фейслифт,погледни дали ти стои буксата C2 (трябва да е малка и зелена)
      Ако я имаш изведена,прочети в упътването на плеъра,дали има: Steering Remote Ready,и ще ти кажа как да си закачиш бутоните на волана.
      Hyundai i40 - 13 - CRDI - Powered By TST Racing
      Suzuki Grand Vitara - 07 - AWD EX
      Alfa 156 - 1.9 JTD - 03 - Powered By TST Racing + K&N Filter - EX
      Kawasaki Ninja ZXR - 06 -The Fastest
      Honda PCX150 - 15 - The Cheapest

      Comment


      • #4
        Странно. Предното ми плеърче, JVC, на предната кола - Алфа 156 1.6 от 98-ма, работеше и когато колата не е на контакт. Но от друга страна там самият предишен собственик може да е направил същите подобрения, само че в буксата на колата.

        Относно плеъра и remote-а - има 3 кабела за дистанционно:
        Adaptive steering remote control in1, Adaptive steering remote control in2, Steering wheel remote control G.OUT.
        Ex: Алфа Ромео 156, 1.6 TS '98
        Ex: Алфа Ромео 156, 1.9 JTD 16V (140 ps) '03
        Ex: Алфа Ромео 159, 2.4 JTDm (200+ ps) '07
        Alfa Romeo 146 ti

        Comment


        • #5
          Ами идеаллно
          Хората дават по 140-180 лв за модули,за да им работят бутоните от волана
          А твоето ще стане без пари,ако почерпиш
          Hyundai i40 - 13 - CRDI - Powered By TST Racing
          Suzuki Grand Vitara - 07 - AWD EX
          Alfa 156 - 1.9 JTD - 03 - Powered By TST Racing + K&N Filter - EX
          Kawasaki Ninja ZXR - 06 -The Fastest
          Honda PCX150 - 15 - The Cheapest

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Kamen666 Покажи съобщение
            Ами идеаллно
            Хората дават по 140-180 лв за модули,за да им работят бутоните от волана
            А твоето ще стане без пари,ако почерпиш
            Проблеми няма, ще
            Ex: Алфа Ромео 156, 1.6 TS '98
            Ex: Алфа Ромео 156, 1.9 JTD 16V (140 ps) '03
            Ex: Алфа Ромео 159, 2.4 JTDm (200+ ps) '07
            Alfa Romeo 146 ti

            Comment


            • #7
              Здравейте имам едно въпросче към разбирачите и да не пускам нова тема...
              Слагахме усилвател и туба на една алфа, но се получава така, че когато "прекъсвача"(незнам дали така се казва става въпрос за втория плюс за включване и изключване на усилвателя от ЦД) е свързан към ел.антената, при увеличаване лампичката на усилвателя премигва, а ако се се свърже към друг плюс не премигва.
              Всичко си работи и разлика в звука няма, но това премигване ме притеснява.
              Моля за мнения по въпроса!
              155 1.8 8v TS & FZR 600

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от hsr Покажи съобщение
                Здравейте имам едно въпросче към разбирачите и да не пускам нова тема...
                Слагахме усилвател и туба на една алфа, но се получава така, че когато "прекъсвача"(незнам дали така се казва става въпрос за втория плюс за включване и изключване на усилвателя от ЦД) е свързан към ел.антената, при увеличаване лампичката на усилвателя премигва, а ако се се свърже към друг плюс не премигва.
                Всичко си работи и разлика в звука няма, но това премигване ме притеснява.
                Моля за мнения по въпроса!
                По-принцип много зависи от модела на ЦД-то и на усилвателя.
                т.нар. оттеб "прекъсвач" е управлението на усилвателя (да може да се включва заедно с ЦД-то и съответно да се изключва с него) - не трябва да е на постоянен плюс.
                Почти на всички модели ЦД-та,кабела към който се вързва управлението е син+бяло (или ел.антена или remote трябва да пише)
                Най добре кажи модел на ЦД
                Hyundai i40 - 13 - CRDI - Powered By TST Racing
                Suzuki Grand Vitara - 07 - AWD EX
                Alfa 156 - 1.9 JTD - 03 - Powered By TST Racing + K&N Filter - EX
                Kawasaki Ninja ZXR - 06 -The Fastest
                Honda PCX150 - 15 - The Cheapest

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Kamen666 Покажи съобщение
                  По-принцип много зависи от модела на ЦД-то и на усилвателя.
                  т.нар. оттеб "прекъсвач" е управлението на усилвателя (да може да се включва заедно с ЦД-то и съответно да се изключва с него) - не трябва да е на постоянен плюс.
                  Почти на всички модели ЦД-та,кабела към който се вързва управлението е син+бяло (или ел.антена или remote трябва да пише)
                  Най добре кажи модел на ЦД
                  Е да де аз знам, че е точно за включване и изключване на усилвателя и точно затова съм го вързал там, просто незнам как точно се казва. По-принцип като си слагам на мен предпочитам да го вържа за постоянен плюс и слагам едно копче/прекъсвач и от там си ключвам/изключвам усилвателя когато си искам.
                  ЦД-то е Sony CDX-GT434U http://www.electron.bg/product_info....ducts_id=16780
                  кабела е син и пише "power antenna (aerlal) control"
                  Attached Files
                  155 1.8 8v TS & FZR 600

                  Comment


                  • #10
                    От този прикачен PDF виждам, че кабела е както и при моето SONY - a именно Бало+Синьо - "AMP REM"
                    Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                    Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от b_angelov Покажи съобщение
                      От този прикачен PDF виждам, че кабела е както и при моето SONY - a именно Бало+Синьо - "AMP REM"
                      Да то си пише по-надолу в PDF-a, но кой да чете Дори и на самия кабел си го пише.
                      Сега ходих до човека и се оказа, че съм се объркал-усилвателя е свързан точно към този кабел (синьо+бяло), но въпреки това премигването го има.
                      Пропуснах да кажа, че вчера пробвах и моя усилвател, но не примигваше.
                      Сега като се замислих, човека каза, че акомулатора му бил доста слаб, възможно ли е да е от това?
                      Понеже неговия усилвател е по-силен от моя и има по-голяма консумация и тока му идва малко ?
                      155 1.8 8v TS & FZR 600

                      Comment


                      • #12
                        Напълно възможно, особено при изключен двигател.

                        Като работи двигателя проблема има ли го?

                        Ако да - Колко вата е усилвателя? Мислил ли си за кондензатор?
                        Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                        Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от b_angelov Покажи съобщение
                          Напълно възможно, особено при изключен двигател.

                          Като работи двигателя проблема има ли го?

                          Ако да - Колко вата е усилвателя? Мислил ли си за кондензатор?
                          Ами не си спомням, но май не го пробвахме при запален двигател
                          Музиката не е на моята кола и сега ме е яд, че като ходих до човека не се сетих да пробваме на запален двигател, а чак като се прибрах вкъщи се сетих
                          Това му е тубата http://auto.market.dir.bg/xoffer.php...799&shop_id=18

                          а усилвателя май е този http://auto.market.dir.bg/xoffer.php...799&shop_id=18
                          155 1.8 8v TS & FZR 600

                          Comment


                          • #14
                            А коя точно лампичка на усилвателя премигва ?
                            Тази зелената която е за Power ли ?
                            Ако е тя,причините може да са много.....
                            Принципно,може да е тънък плюсов кабел,преди имах един АМП на който през цялото време му премигваше лампичката в режим на работа,тоест модела му беше такъв.
                            Но знам че не е хубаво управлението да е вързано на постоянен плюс....ако не те мързи най-добре си го вържи на твоята към син-белия кабел.
                            Hyundai i40 - 13 - CRDI - Powered By TST Racing
                            Suzuki Grand Vitara - 07 - AWD EX
                            Alfa 156 - 1.9 JTD - 03 - Powered By TST Racing + K&N Filter - EX
                            Kawasaki Ninja ZXR - 06 -The Fastest
                            Honda PCX150 - 15 - The Cheapest

                            Comment


                            • #15
                              Усилвателя си е бая мощен наистина. Какво сечение на захранващите проводници използвахте? Както каза Камен - вероятно е проблема да идва заради тънки захранващи кабели. В случая мисля, че поне 10 кв.мм. са необходими. Не съм сигурен, дали не е необходимо и по-голямо сечение дори.
                              Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                              Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                              Comment

                              Working...
                              X