Известие

Collapse
No announcement yet.

Инфо за заводското Босе?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Инфо за заводското Босе?

    Колеги, липсва ми оригиналния събуфер Босе в Панчата. И сега мисля варианти за негов заместител. Един познат ми предлага говорител Пайнер 10" тип Ф за монтаж на кора. За усилвателя Босе в книжката пише, че е 5 канален 4х25W 1 Ом + 1х100W 5 Ом за буфера/. Дали има проблем при свързването на 5 Ома усилвател с 4 Ома говорител и какъв би бил ефекта?
    Някакви други предложения?
    ПС: Не очаквам велик звук, просто искам да си допълня хубавото звучене на Босе-то с приличен бас.
    Балгодаря предварително за отговорите
    FORD FOCUS ST 2.0 EcoBoost 250 hp, 13'
    LANCIA DELTA III 1.9 Twin Turbo Multijet 190 hp. 844A1000 EXECUTIVE 10`
    LANCIA LYBRA 2.4 jtd 140+ hp. 839A6000 EXECUTIVE 02`
    LANCIA LYBRA 2.4 jtd 150+ hp. 841C.000 EXECUTIVE 03`ex.
    ALFA ROMEO 156 1.6 TS 16V AR67601, ГИ 97`ex.
    LANCIA DEDRA 1.6 835A1000 90`ex.

  • #2
    Първоначално публикувано от INTEGRALE Покажи съобщение
    Колеги, липсва ми оригиналния събуфер Босе в Панчата. И сега мисля варианти за негов заместител. Един познат ми предлага говорител Пайнер 10" тип Ф за монтаж на кора. За усилвателя Босе в книжката пише, че е 5 канален 4х25W 1 Ом + 1х100W 5 Ом за буфера/. Дали има проблем при свързването на 5 Ома усилвател с 4 Ома говорител и какъв би бил ефекта?
    Някакви други предложения?
    ПС: Не очаквам велик звук, просто искам да си допълня хубавото звучене на Босе-то с приличен бас.
    Балгодаря предварително за отговорите
    Мощността на усилвателя се променя в зависимост от съпротивлението на колоните, към които е вързан. Също така усилвателите са проектирани да работят с колони с определено съпротивление. Най-масово се ползват 4ома колони. Потърси в книжката на усилвателя какво казват за "Load impedance capability". А ако много държат на 5-те ома винаги можеш да запоиш последователно един резистор от 1ом към кабела на буфера.
    There's always more money to make and more shit to bitch about.
    156 SW 2.4 JTD

    Comment


    • #3
      За съжаление няма от къде да видя данните за усилвателя. Тази информация я имам от колеги от Ланча форума.
      Но щом става с резисторче направо така ще го направя
      Благодаря колега за инфото.
      И ако някой има някаква друга идея ще се радвам да я сподели.
      FORD FOCUS ST 2.0 EcoBoost 250 hp, 13'
      LANCIA DELTA III 1.9 Twin Turbo Multijet 190 hp. 844A1000 EXECUTIVE 10`
      LANCIA LYBRA 2.4 jtd 140+ hp. 839A6000 EXECUTIVE 02`
      LANCIA LYBRA 2.4 jtd 150+ hp. 841C.000 EXECUTIVE 03`ex.
      ALFA ROMEO 156 1.6 TS 16V AR67601, ГИ 97`ex.
      LANCIA DEDRA 1.6 835A1000 90`ex.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от INTEGRALE Покажи съобщение
        За съжаление няма от къде да видя данните за усилвателя. Тази информация я имам от колеги от Ланча форума.
        Но щом става с резисторче направо така ще го направя
        Благодаря колега за инфото.
        И ако някой има някаква друга идея ще се радвам да я сподели.
        "резисторче"-то обаче ще трябва да е с размерите показалец горе долу .
        Аз бих го направил с последователно свърана бобина или кантал (реотан) 1 Ом .
        Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
        Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
        Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

        Comment


        • #5
          Пионера ще тръгне, колегата съни е прав за размера на съпротивлението, но ще се осере звука на босето. Лично аз ти препоръчвам да си потърсиш босе втора ръка. Или поне нещо читаво, щото пионер е ширпотреба. Освен това монтаж на кора и бас е малко като слон и балет.
          Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

          Comment


          • #6
            Проблема е решен.
            Намерих си Босе втора ръка като за моята кола и вече си слушам Босе-то в пълния му блясък
            FORD FOCUS ST 2.0 EcoBoost 250 hp, 13'
            LANCIA DELTA III 1.9 Twin Turbo Multijet 190 hp. 844A1000 EXECUTIVE 10`
            LANCIA LYBRA 2.4 jtd 140+ hp. 839A6000 EXECUTIVE 02`
            LANCIA LYBRA 2.4 jtd 150+ hp. 841C.000 EXECUTIVE 03`ex.
            ALFA ROMEO 156 1.6 TS 16V AR67601, ГИ 97`ex.
            LANCIA DEDRA 1.6 835A1000 90`ex.

            Comment

            Working...
            X