Известие

Collapse
No announcement yet.

Музика-голяма ел.консумация

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Музика-голяма ел.консумация

    Монтирах си 2 стълапа thunder TCA-4110 http://www.thunder.bg/product_info.p...dc85fcba4f266e
    едното е за бас-а с другото за средите и се получи доста добре.Тъй като това е голяма консумация, а не съм монтирал допълнително нищо от сорта на акумулатор,кондензатор,генетатор и тн. а и не съм запознат със ел системите на колата се обращам за помощ към вас.Въпросът ми е мога ли да повредя нещо по колата било там генератор алтернатор или каквото и да било по този начин или единствено акумулатора мога да съсипя?Благодарности

  • #2
    Кондензатор му е спасението. Заложи на марка, че много лъжат с капацитета. Пише 1 фарад а всъщност на мерене излиза 0.3. Реално повече от един едва ли ще ти трябва... Читавите са около 150лв.

    ПП: кондензатора се свързва последователно за усилвателя. Ако е нов, задължително преди да го закачиш, трябва да го заредиш!
    145 QV ex.
    146 Boxer TOTAL ex.
    147 T.S. Sele top

    Lancia Dedra 2000 16

    Comment


    • #3
      Според мен ,няма да имаш никакви ядове ако си с хубави кабели.
      Но нищо не пречи да сложиш един конденз. само на баса.
      Hyundai i40 - 13 - CRDI - Powered By TST Racing
      Suzuki Grand Vitara - 07 - AWD EX
      Alfa 156 - 1.9 JTD - 03 - Powered By TST Racing + K&N Filter - EX
      Kawasaki Ninja ZXR - 06 -The Fastest
      Honda PCX150 - 15 - The Cheapest

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от zdravio Покажи съобщение
        ПП: кондензатора се свързва последователно за усилвателя. Ако е нов, задължително преди да го закачиш, трябва да го заредиш!
        Аз пък що си мисля, че се свързва успоредно на усилвателя
        Ex 156 SW 2,4 JTD .
        Renault Megane Grandtour 2010
        Ex Dedra 2.0 ieLS

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от zdravio Покажи съобщение
          Кондензатор му е спасението. Заложи на марка, че много лъжат с капацитета. Пише 1 фарад а всъщност на мерене излиза 0.3. Реално повече от един едва ли ще ти трябва... Читавите са около 150лв.

          ПП: кондензатора се свързва последователно за усилвателя. Ако е нов, задължително преди да го закачиш, трябва да го заредиш!
          Не схващам.... Как да се свърже кондензатора!?
          Някои ме изпреварил вече... С отговора...
          Опънете си читави кабели и не се занимаваите да си давате парите за тея кондензатори...
          Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 11:24.
          sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

          Comment


          • #6
            Кондензатора се връзва усподредно на кабелите, които отиват в усилвателя. Кондензатора няма да ти спаси положението, работата му е да задържа ток и като удари баса да нее чак толко голям спада.
            Какво имаш впредвид голяма консумаця? Пада акумулатора, недозареждане...?
            Проври си токовете на запален двигател със всички консуматори.

            Comment


            • #7
              дааа няма страшно -само акумулатора може да му се е... майката - и както те съветват всички - слагай стабилни кабели(той се изчислява според консумацията на усилвателите ) И кондензатор (за да нямаш проблеми от сорта -що ми мигат фаровете ,и защо ми се размазва баса )
              Слагането на 2-ри акумулатор се налага,когато музиката е над 1КВ
              alfa romeo 146 boxer 1.7.16V head unit :Nakamichi cd 500;amplifier front & sub : DLS A4; DLS A5;Front :iridium 1i;3;Gothia 6;sub:Iridium 12 i

              Comment


              • #8
                Благодаря на всики за помоща..оказа се е на акумулатора едната клетка си е заминала.Неска ходих на пистата и като си трахвах се молих да запали инъче щом като кондензатора ще оправи проблема със спада на напрежение по-нататък ще сложа и един че сега всичко е като цветомузика

                Comment


                • #9
                  Така .
                  Кондензатора не е спасението - това и другите ти го казаха , и 3f (фарада) да сложиш може и пак да не се оправи . Ясно е ,че акумулатора ти си е заминал . Вземи си ХУБАВИ захранващи кабели за всеки усилвател отделен захранваш кабел с подходящо сечение според мощноста на усилвателя + % резерв . Ако не знаеш ка се смята необходимото сечение кажи не се стеснявай - но не си прави експерименти с произволни кабели .
                  Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
                  Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
                  Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

                  Comment


                  • #10
                    Колеги смених акомулатора, но сега имам по-голям проблем и всякаква помощ ще ми е то полза.Купих акомулатор и отидох в сервиз да ми попълнат гаранцията,но маисторите като я замериха се оказа че незарежда состатъчно(13.4 волта)и казаха че е или от генератора или от лоша връзка по инсталацията.Обясниха ми че ако се наложи да се сменя генератора трябва да се свали цялата дясна полуоска.Интересува ме товя вярно ли е и ако някои може да ми помогне със цени на генератор,за работа, дали има общо между генератор и алтернатор и всичко останало ще бъда много благодарен.Благодаря предварително!

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от leanlow Покажи съобщение
                      Колеги смених акомулатора, но сега имам по-голям проблем и всякаква помощ ще ми е то полза.Купих акомулатор и отидох в сервиз да ми попълнат гаранцията,но маисторите като я замериха се оказа че незарежда состатъчно(13.4 волта)и казаха че е или от генератора или от лоша връзка по инсталацията.Обясниха ми че ако се наложи да се сменя генератора трябва да се свали цялата дясна полуоска.Интересува ме товя вярно ли е и ако някои може да ми помогне със цени на генератор,за работа, дали има общо между генератор и алтернатор и всичко останало ще бъда много благодарен.Благодаря предварително!

                      не съм запознат основно с генератора ТС-а , но я по добре я качи на един канал и разгледай масата на генератора как е (в смисъл дали има нужда от смяна ,дали е корозирала )нещо такова - първо я изчисти и я стегни добре и ако не се оправи ходи на майстор да го види .
                      Относно инсталацията предполагам си сигурен че не си направил някоя беля (не си пробил захранващия кабел някъде , масите са ти добре стегнати )?

                      Я кажи по колко ампера са ти предпазителите на усилвателите и на захранването ? и колко мм/кв е кабела на захранването за към усилвателите
                      Last edited by Sergey_gigov; d.m.y г., 18:00.
                      alfa romeo 146 boxer 1.7.16V head unit :Nakamichi cd 500;amplifier front & sub : DLS A4; DLS A5;Front :iridium 1i;3;Gothia 6;sub:Iridium 12 i

                      Comment


                      • #12
                        По инсталацията на стъпалата съм сигурен, че всичко е както трябва.За предпазетилите не съм сигурен колко ампера са (трябва да ги погледна),но имам 1 главен които съм монтирал на 10тина санта от акомулатора и отделно на всяко стъпало си има по още 2 предпазителя.а захранващите кабели са ми по 4 кв за всяко стъпало.Но проблемът не идва от музиката защото вмомента е откачена директно от акомулатора.
                        Тази сутрин ходих на друг сервиз-при Ончо (има 2 сервиза единия на 6-ти септември срещу шела,а другия на рогошко шосе)и той ме изуми като каза че колата си зарежда нормално.Обясни ми че минимума на зареждане(13,6v)при включени климатик фарове и др консумаций трядва да е когато колата е на минимум 2000 оборота, а не на 800!И сега въпросът КАК Е ПРАВИЛНО ДА СЕ ИЗМЕРВА - НА НАД 2000 ОБОРОТА ИЛИ НА 800 С ВКЛЮЧЕНИ КОНСУМАТОРИ
                        Last edited by leanlow; d.m.y г., 14:53.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от leanlow Покажи съобщение
                          По инсталацията на стъпалата съм сигурен, че всичко е както трябва.За предпазетилите не съм сигурен колко ампера са (трябва да ги погледна),но имам 1 главен които съм монтирал на 10тина санта от акомулатора и отделно на всяко стъпало си има по още 2 предпазителя.а захранващите кабели са ми по 4 кв за всяко стъпало.Но проблемът не идва от музиката защото вмомента е откачена директно от акомулатора.
                          Тази сутрин ходих на друг сервиз-при Ончо (има 2 сервиза единия на 6-ти септември срещу шела,а другия на рогошко шосе)и той ме изуми като каза че колата си зарежда нормално.Обясни ми че минимума на зареждане(13,6v)при включени климатик фарове и др консумаций трядва да е когато колата е на минимум 2000 оборота, а не на 800!И сега въпросът КАК Е ПРАВИЛНО ДА СЕ ИЗМЕРВА - НА НАД 2000 ОБОРОТА ИЛИ НА 800 С ВКЛЮЧЕНИ КОНСУМАТОРИ
                          аз мисля че си зарежда нормално -замери 1-во на запален двигател на 800 оборота без никакви консуматори каква стойност дава - след това замери със фарове и другите консуматори как е
                          Другото направете замерване на оттечка дали няма .(това ако не знаеш как се прави не го пправи сам ,да не изгориш уреда )
                          А за кабелите - определено са много ама наистина много малко -да предположим че на единия усилвател ,предпазителите са около 80 А-и дължината на кабела е около 5 м - то за единия усилвател ти трябват около 35
                          мм/кв
                          alfa romeo 146 boxer 1.7.16V head unit :Nakamichi cd 500;amplifier front & sub : DLS A4; DLS A5;Front :iridium 1i;3;Gothia 6;sub:Iridium 12 i

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Sergey_gigov Покажи съобщение
                            А за кабелите - определено са много ама наистина много малко -да предположим че на единия усилвател ,предпазителите са около 80 А-и дължината на кабела е около 5 м - то за единия усилвател ти трябват около 35
                            мм/кв
                            Аз се надявам да е изтървал една 0 и да е искал да пише 40м/2 защото тия 4 са
                            Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
                            Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
                            Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

                            Comment


                            • #15
                              ми то такъв кабел няма 40мм2 - 2*20мм2 =35мм2 следващия е 50 мм2
                              alfa romeo 146 boxer 1.7.16V head unit :Nakamichi cd 500;amplifier front & sub : DLS A4; DLS A5;Front :iridium 1i;3;Gothia 6;sub:Iridium 12 i

                              Comment

                              Working...
                              X