Известие

Collapse
No announcement yet.

Каква кутия за Магнат АД300

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Sergey_gigov Покажи съобщение
    1 снимка 1 и 2 -виждам че от баса излиза кабел през фазата -това нещо можеш да му сложиш 1 конектор и да не ти свиси самия кабел .
    след това виждам че е залепен самия кабел за нещо ,което не мога да определя от какъв материал е , но там точно виждам клеми , които не са изоплирани -изолирай ги и пусни по - дебел кабел
    ...
    Това нещо е конектора за кутия (макар да не се вижда хубаво) ама трябва да му направя дупка на кутията, но чакам един приятел да се върне от провинцията, защото аз нямам такъв накрайник за бормашина. Още довечера ще сложа по-дебел кабел

    Първоначално публикувано от Sergey_gigov Покажи съобщение
    ....
    2 снимка 3 тоя ремоут с едножилен мостов проводник ли си го пуснал ?- постарай се да стане многожилен проводник
    ...
    Многожилен е. Просто са 2 жила вързани едно за друго

    Първоначално публикувано от Sergey_gigov Покажи съобщение
    ...
    3Снимка 4 -ААААУУУУУУУ -тая маса както си я сложил направо се чудя ,как тоя усилвател бачка - взимаш една клема стягаш я по възможно най добрия начин за проводника ,ако трябва даже и ще я запоиш ,след това прекарваш кабела в купето и под седалката на мястото за коланите ще я стегнеш доста добре и нещата ще потръгнат
    ...
    Знаех си че масата не е добре, но не се бях сетил за клема да сложа и да го вържа под седалката...

    Първоначално публикувано от Sergey_gigov Покажи съобщение
    ...
    Друго - мисля че каза че си вързал и пищялки на усилвателя -я обясни как си ги вързал чв така като гледам имаш само 1 чинч ,който най вероятно е за баса -ако си ги вързал на мястото от където си вързал баса - тогава е разбираемо защо спира .
    Ами усилвателя има 3-канален режим. Прикачих и схемата на свързване. За вбъдеще имам намерение да сложа елипси на задната кора за среди и високи, но за сега финансово не мога да си го позволя, както и да пусна още едни чинчове до усилвателя, ако не ми хареса как свири в този режим и за това е вързан така усилвателя
    Attached Files
    Last edited by DarkKnight; d.m.y г., 11:21.
    sigpic
    Alfa Romeo 156 1.9JTD '99
    BMW 316 Compact '95

    Comment


    • #17
      а плеъра какъв е - да не да пускаш само ниски честоти на високите - това принципно се прави с още един чинч за да свирнат и да можеш да ги отделиш от задната линия тея пищяли .
      по- добре помисли за предна линия ,която да я натовариш през усилвателя - качеството на звука ще се подобри много повече от колкото със задна линия (забрави за тея елипси )
      alfa romeo 146 boxer 1.7.16V head unit :Nakamichi cd 500;amplifier front & sub : DLS A4; DLS A5;Front :iridium 1i;3;Gothia 6;sub:Iridium 12 i

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Sergey_gigov Покажи съобщение
        а плеъра какъв е - да не да пускаш само ниски честоти на високите - това принципно се прави с още един чинч за да свирнат и да можеш да ги отделиш от задната линия тея пищяли .
        по- добре помисли за предна линия ,която да я натовариш през усилвателя - качеството на звука ще се подобри много повече от колкото със задна линия (забрави за тея елипси )
        Ами идеята ми беше когато имам пари да сменя говорителите във вратите и те да се захранват от усилвател под пасажерската седалка. Отделно на този усилвател да са вързани елипси и тубата.

        Касетофона ми е SONY CDX-GT620U. Много ми се иска да го сменя с ALPINE CDA-9886R, но в момента не мога да си го позволя.

        А твоето предложение до колкото схващам е на първо време да сменя говорителите в предните врати и да ги захранвам с усилвателя или...
        sigpic
        Alfa Romeo 156 1.9JTD '99
        BMW 316 Compact '95

        Comment


        • #19
          това сони не е много лошо - недостатъка му е че като усилиш малко преди макс започва да криви ,но като цяло алпайна е много ама много по- добре от него -така че се мятай смело на него

          а моето предложение е да си останеш само на предна линия и бас - в този случай излизат най сполучливо музиките , съответно свирят най- вярно и най - добре -слагането отзад на елипси ще направи мазало само и нищо повече - имаш си достатъчно добро басче за да го разваляш с елипси
          достатъчно е да имаш една стабилна предна линия и да се настрои добре ,така че да ти оформи сцената отпред -басчето да допълва ниските тонове и повярвай ми ще останеш много доволен
          малко по- нагоре в темата кой каква музика има в колата си съм пуснал един линк към моята система в колата - ако искаш разгледай да видиш аз какво съм правил - и там е 3 канална музика
          alfa romeo 146 boxer 1.7.16V head unit :Nakamichi cd 500;amplifier front & sub : DLS A4; DLS A5;Front :iridium 1i;3;Gothia 6;sub:Iridium 12 i

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Sergey_gigov Покажи съобщение
            това сони не е много лошо - недостатъка му е че като усилиш малко преди макс започва да криви ,но като цяло алпайна е много ама много по- добре от него -така че се мятай смело на него

            а моето предложение е да си останеш само на предна линия и бас - в този случай излизат най сполучливо музиките , съответно свирят най- вярно и най - добре -слагането отзад на елипси ще направи мазало само и нищо повече - имаш си достатъчно добро басче за да го разваляш с елипси
            достатъчно е да имаш една стабилна предна линия и да се настрои добре ,така че да ти оформи сцената отпред -басчето да допълва ниските тонове и повярвай ми ще останеш много доволен
            малко по- нагоре в темата кой каква музика има в колата си съм пуснал един линк към моята система в колата - ако искаш разгледай да видиш аз какво съм правил - и там е 3 канална музика
            Най вероятно ще те послушам за елипсите отзад, а сонито криви доста (особено над 20), бедно е от към настройки (има 3 канален еквалайзер, лауднес и останалото е само за заблуда на копувача) и при първа възможност ще го махна.
            По принцип съм намислил за предните врати да сложа ALPINE SPR-17S, а за задните - Magnat Selection 216 Reference.

            Твойте говорители също не изглеждат никак зле. В интерес на истината алпайна не съм го чувал никога но ми изглежда много добре като характеристика, а магнатчетата свирят доста прилично. А при теб на задните седалки не се ли чува малко глухо - аз пробвах с сегашните говорители да изключа на задните врати и на задните седалки не звучи добре?

            Лошото е, че все като се наканя да започна с нещо й изниква нещо да и правя и все не стигам до музиката, а сумата за влагане не е никак малка (поне за мен, особено след като наскоро се изнесох и имам и други разходи).
            sigpic
            Alfa Romeo 156 1.9JTD '99
            BMW 316 Compact '95

            Comment


            • #21
              Р-тайпа на алпайн -ами не свири лошо , но за тея пари мисля че Р6А на ДЛС ще се справят много по добре -
              ИСТИНАТА . Алпайн Р тайп Свири доста мощно (това е говорител , който изисква страшно много повер - и колкото повече е той толкова по- добре , но не свири много вярно .)
              Р6А -за тоя говорител каквото и да кажа ще е малко (сега другите ще ме обвинят че съм пристрастен и няма да са много далече от истината , но този говорител за парите си прави невероятни неща )
              естественно не е само алпайн и длс има и много други марки съответно има говорители и на по добри цени - поразгледай малко - набележи си нещо и питай мисля чемога да дам мнение за повечето говорители на пазара

              ПП. за тоя магнат четох много добри отзиви -братята руснаци се изказаха много ласкаво за него . съжалявам само че аз още не съм имал удоволствието да го чуя
              Last edited by Sergey_gigov; d.m.y г., 16:26.
              alfa romeo 146 boxer 1.7.16V head unit :Nakamichi cd 500;amplifier front & sub : DLS A4; DLS A5;Front :iridium 1i;3;Gothia 6;sub:Iridium 12 i

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Sergey_gigov Покажи съобщение
                Р-тайпа на алпайн -ами не свири лошо , но за тея пари мисля че Р6А на ДЛС ще се справят много по добре -
                ИСТИНАТА . Алпайн Р тайп Свири доста мощно (това е говорител , който изисква страшно много повер - и колкото повече е той толкова по- добре , но не свири много вярно .)
                Р6А -за тоя говорител каквото и да кажа ще е малко (сега другите ще ме обвинят че съм пристрастен и няма да са много далече от истината , но този говорител за парите си прави невероятни неща )
                естественно не е само алпайн и длс има и много други марки съответно има говорители и на по добри цени - поразгледай малко - набележи си нещо и питай мисля чемога да дам мнение за повечето говорители на пазара

                ПП. за тоя магнат четох много добри отзиви -братята руснаци се изказаха много ласкаво за него . съжалявам само че аз още не съм имал удоволствието да го чуя
                Явно ще се отложи купуването на нови говорители

                Но взех маса от този болт и пак гасне, но вече открих закономерност - когато са пуснати фаровете гасне, ако не са няма проблем. Освен това когато усилвателя е свързан антената ми не хваща добър сигнал. Май трябва да пусна друг кабел. Освен това забелязах че когато е увеличен докрай напрежението на акомулатора играе с 0,05V, ако не са пуснати фаровете, а когато ги пусна - с 0,1V.
                sigpic
                Alfa Romeo 156 1.9JTD '99
                BMW 316 Compact '95

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от DarkKnight Покажи съобщение
                  Явно ще се отложи купуването на нови говорители

                  Но взех маса от този болт и пак гасне, но вече открих закономерност - когато са пуснати фаровете гасне, ако не са няма проблем. Освен това когато усилвателя е свързан антената ми не хваща добър сигнал. Май трябва да пусна друг кабел. Освен това забелязах че когато е увеличен докрай напрежението на акомулатора играе с 0,05V, ако не са пуснати фаровете, а когато ги пусна - с 0,1V.
                  а ти зачисти ли мястото -така че да няма никаква боя ?
                  alfa romeo 146 boxer 1.7.16V head unit :Nakamichi cd 500;amplifier front & sub : DLS A4; DLS A5;Front :iridium 1i;3;Gothia 6;sub:Iridium 12 i

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Sergey_gigov Покажи съобщение
                    а ти зачисти ли мястото -така че да няма никаква боя ?
                    Дам даже и запоих кабела за клемата. Нещо странно се случва
                    sigpic
                    Alfa Romeo 156 1.9JTD '99
                    BMW 316 Compact '95

                    Comment


                    • #25
                      а когато спре да работи - защитата включва ли се ?(светва ли червения диод)
                      друго :

                      позициите на чинча са ти на канал 1 и 2 - а виждам че си пуснал нискочестотния филтър на 3 и 4 -премести чинчовете на 3 и 4 -ти канал
                      гейна - го сложи на средата
                      x-ower -този тример ти реже честотата - направи му позицията малко преди средата -как да го обясня -да сочи 10 часа
                      Bass boost - предполагам че си го избустил до край - намали го до половината на половината - така че да сочи 9 часа

                      Пробвай така да видим дали пак ще изключи

                      Я снимай захващането на кабела за усилвателя от акумулатора да го видя и него

                      Друго което да провериш - ако имаш мултицет - свали кабела на баса ОТ усилвателя и премери колко Ом-а съпротивление дава самия бас
                      Last edited by Sergey_gigov; d.m.y г., 11:49.
                      alfa romeo 146 boxer 1.7.16V head unit :Nakamichi cd 500;amplifier front & sub : DLS A4; DLS A5;Front :iridium 1i;3;Gothia 6;sub:Iridium 12 i

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Sergey_gigov Покажи съобщение
                        а когато спре да работи - защитата включва ли се ?(светва ли червения диод)
                        друго :

                        позициите на чинча са ти на канал 1 и 2 - а виждам че си пуснал нискочестотния филтър на 3 и 4 -премести чинчовете на 3 и 4 -ти канал
                        гейна - го сложи на средата
                        x-ower -този тример ти реже честотата - направи му позицията малко преди средата -как да го обясня -да сочи 10 часа
                        Bass boost - предполагам че си го избустил до край - намали го до половината на половината - така че да сочи 9 часа

                        Пробвай така да видим дали пак ще изключи

                        Я снимай захващането на кабела за усилвателя от акумулатора да го видя и него

                        Друго което да провериш - ако имаш мултицет - свали кабела на баса ОТ усилвателя и премери колко Ом-а съпротивление дава самия бас
                        Да светка диода. Лошото е че потенциометрите прават повече от 1 оборот и трудно се преценятва - но ще спре със сигурност защото дори ако намаля от касетофона изхода и не гасне. Иначе намалих всичко още вчера, но все още гасне... Довечера ще си играя с тях, ще видя съпротивлението на баса и ще какво се е получило
                        sigpic
                        Alfa Romeo 156 1.9JTD '99
                        BMW 316 Compact '95

                        Comment


                        • #27
                          Оказа се че не правят повече от еди оборот... нз какво съм си мислил

                          Намалих ги, но разказах играта на звученето - утре ще си играя с еквалайзера на касетофона
                          Attached Files
                          sigpic
                          Alfa Romeo 156 1.9JTD '99
                          BMW 316 Compact '95

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от DarkKnight Покажи съобщение
                            Оказа се че не правят повече от еди оборот... нз какво съм си мислил

                            Намалих ги, но разказах играта на звученето - утре ще си играя с еквалайзера на касетофона
                            със сигурност ще свири много по добре сега от колкото преди -сега ако ти е слабо -може да поусилиш малко само гейна !!!но никога до край !!!

                            сложи една клема и н а захранването
                            alfa romeo 146 boxer 1.7.16V head unit :Nakamichi cd 500;amplifier front & sub : DLS A4; DLS A5;Front :iridium 1i;3;Gothia 6;sub:Iridium 12 i

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Sergey_gigov Покажи съобщение
                              със сигурност ще свири много по добре сега от колкото преди -сега ако ти е слабо -може да поусилиш малко само гейна !!!но никога до край !!!

                              сложи една клема и н а захранването
                              ОК мерси много. Забравих да кажа, че съпротивлението на баса е 3.1 ома. Освен това развързах пищялките и резултата беше потресаващо добър. Сега ще гледам да събера пари за предна линия и ще пусна още едни чинчове до усилвателя.
                              Ако идваш на 100 годишнината на алфа роме ще се радвам да ти покажа резултата на живо
                              sigpic
                              Alfa Romeo 156 1.9JTD '99
                              BMW 316 Compact '95

                              Comment


                              • #30
                                много ми се иска да дойда , но за съжаление ще пропусна , на 12-ти юли имам разкарване до софия за един ден и евентуално за тогава може да се разбереме нещо
                                3.1 Ом-а ако отчетеме и грешка на уреда мисля че е добре
                                alfa romeo 146 boxer 1.7.16V head unit :Nakamichi cd 500;amplifier front & sub : DLS A4; DLS A5;Front :iridium 1i;3;Gothia 6;sub:Iridium 12 i

                                Comment

                                Working...
                                X